Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AM5 AM6 AM8
|
|
|
|
AM10
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7
|
CM1 CM4 CM6 CM8
|
|
|
BM1
|
CM3 CM5 CM7
|
|
AM9 AM12
|
BM8
|
|
|
AM6 AM8 AM9
|
|
|
|
AM7 AM9 AM12
|
BM6 BM7 BM8
|
CM4
|
|
AM7
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
APLICACIONES METODOLÓXICAS E INSTRUMENTALES AO PROXECTO |
Ferramentas conceptuais: Filosofía e idea do Proxecto, tempo e historia. Contexto.
Ferramentas metodolóxicas: Organigrama, diagrama, modelo, maqueta e deseño. Función, forma, tectónica. |
CIDADE, ARQUITECTURA, TERRITORIO E PAISAXE |
Entorno físico e contexto social.
Ideas de tecido, conciencia de ocupación do plano: fitos, trazas, eixes, áreas, restos.
O edificio público con hábitat privado: os séus límites.
O contorno urbanizado: límites e transición. Accesibilidade, evacuación, normativas, planeamiento. |
SERIE, MÓDULO E PREFABRICACIÓN |
Trazas e retículas.
Escala múltiple.
Fractales. |
ESIXENCIAS FUNCIONAIS COMPLEXAS NO PROXECTO ARQUITECTÓNICO |
Desenvolvemento de programas funcionais complexos, resolución proyectual de lugares conflitivos ou inacabados, estudos de participación para a cohesión cidade - núcleo - edificio - cidadanía... |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A5 B6 C1 C3 C6 |
4 |
10 |
14 |
Análise de fontes documentais |
B3 C6 |
0 |
15 |
15 |
Discusión dirixida |
A6 A10 B4 |
10 |
0 |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
B1 B2 B5 |
10 |
20 |
30 |
Obradoiro |
A7 A8 A9 A12 B7 B8 C4 C5 C7 C8 |
10 |
40 |
50 |
Sesión maxistral |
B2 B6 C4 |
15 |
0 |
15 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 |
12 |
24 |
36 |
Portafolios do alumno |
B5 B7 C1 C3 C8 |
5 |
30 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
20 |
0 |
20 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Actividades que se llevan a cabo antes de iniciar cualquier proceso de enseñanza-aprendizaje a fin de
conocer las competencias, intereses y/o motivaciones que posee el alumnado para el logro de los objetivos que se quieren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ella se pretende obtener información relevante que permita articular la docencia para favorecer aprendizajes eficaces y significativos, que partan de los conocimientos previos.
|
Análise de fontes documentais |
Técnica metodológica que supone la utilización de documentos audiovisuales y/o bibliográficos (fragmentos de reportajes documentales o películas, noticias de actualidad, paneles gráficos, fotografías, biografías, artículos, revistas, planos históricos y actuales, textos, etc.) relevantes para la temática de la materia con actividades específicamente diseñadas para el análisis de los mismos. Se puede emplear como introducción general a un tema, como instrumento de aplicación de estudio de casos, para la explicación de procesos que no se pueden observar directamente, para la presentación de situaciones complejas o como síntesis. |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos en la que los miembros de un grupo discuten de forma libre, informal y espontánea sobre un tema, aunque poden estar coordinados por un moderador. |
Aprendizaxe colaborativa |
A aprendizaxe colaborativa xérase a partir da combinación dunha serie de principios como: a articulación, o conflito e a co-construción.
Baséase en chegar ao consenso a través da cooperación entre os membros do grupo. Outra premisa esencial desta aprendizaxe é a vontade de facer ou actividade directa de cada membro do grupo, o cal é fundamental porque a aprendizaxe colaborativa baséase na actividade de cada un dos membros. É, en primeira instancia, aprendizaxe activa que se desenvolve nunha colectividade non competitiva, na cal todos os membros do grupo colaboran na construción do coñecemento e contribúen á aprendizaxe de todos. |
Obradoiro |
de arquitectura: Modalidad formativa orientada a la aplicación de aprendizajes en los que se introducen conocimientos de diversas materias, siempre alrededor de un proyecto arquitectónico, dónde se pueden combinar diversas metodologías/pruebas (exposiciones, simulaciones, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc.) a través de la que el alumnado desarrolla tareas prácticas sobre un tema específico, con el apoyo y supervisión del profesorado de las materias implicadas. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas
dirigidas a los estudiantes, con la finalidad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje. La sesión magistral es también conocida como conferencia, método expositivo o lección magistral. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia.
|
Traballos tutelados |
Metodología diseñada para promover el aprendizaje autónomo de los estudiantes, bajo la tutela del profesor y en escenarios variados (académicos y profesionales). Está referida prioritariamente al aprendizaje de "cómo hacer las cosas". Constituye una opción basada en la asunción por los estudiantes de la responsabilidad de su propio aprendizaje. |
Portafolios do alumno |
O resultado final dos traballos realizados na materia plasmarase no portafolios persoal do alumno, físico e dixital, dispoñible físicamente en papel e accesible a través da ferramenta informática para a docencia Moodle.
Avalíanse os resultados, pero a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo persoal e a evolución intelectual do alumno deberán aparecer reflectidos na documentación final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Obradoiro |
Portafolios do alumno |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumno recibe atención personalizada concernente ao traballo que está a desenvolver, a través dos profesores do grupo ao que fose asignado. No Taller terá a posibilidade de comentar e obter revisións críticas por parte dos profesores dos demais grupos e materias, para poder contrastar opinións e criterios e confrontalos cos propios.
O traballo do alumno será obxecto de revisións personalizadas, para observar a súa evolución e constatar a súa autoría.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Portafolios do alumno |
B5 B7 C1 C3 C8 |
O resultado final dos traballos realizados na materia plasmarase no portafolios persoal do alumno, físico e dixital, dispoñible físicamente en papel e accesible a través da ferramenta informática para a docencia Moodle.
Avalíanse os resultados, pero a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo persoal e a evolución intelectual do alumno deberán aparecer reflectidos na documentación final. |
50 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 |
Metodología diseñada para promover el aprendizaje autónomo de los estudiantes, bajo la tutela del profesor y en escenarios variados (académicos y profesionales). Está referida prioritariamente al aprendizaje de "cómo hacer las cosas". Constituye una opción basada en la asunción por los estudiantes de la responsabilidad de su propio aprendizaje. |
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Crítica Arquitectónica/630519004 | Instrumentos de Intervención Urbanística/630519006 |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo Fin de Mestrado/630519007 |
|
|