Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A10 |
REPRESENTACIÓN ESPACIAL: aptitude ou capacidade para aplicar, tanto manual como informaticamente, os sistemas de representación gráfica, dominando os procedementos de proxección e corte, os aspectos cuantitativos e selectivos da escala e a relación entre o plano e a profundidade. |
A13 |
IDEACIÓN GRÁFICA: aptitude ou capacidade para concibir e representar graficamente a figura, a cor, a textura e a luminosidade dos obxectos e dominar a proporción e as técnicas de debuxo, incluídas as informáticas. |
A34 |
FUNCIÓNS PRÁCTICAS E SIMBÓLICAS: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo dos procesos de simbolización da ergonomía e das relacións entre o comportamento humano, o entorno natural ou artificial e os obxectos, de acordo cos requirimentos e a escala humanos. |
A35 |
SOCIOLOXÍA RESIDENCIAL: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo das necesidades e demandas sociais, dos compoñentes da calidade de vida, das condicións de habitabilidade e dos programas básicos de vivenda. |
A36 |
SOCIOLOXÍA CULTURAL: comprensión ou coñecemento das implicacións que nas funcións e responsabilidades sociais do arquitecto ten as necesidades, valores, normas de conduta e de organización e patróns espaciais e simbólicos determinados pola pertenza a unha cultura. |
A38 |
SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN: comprensión ou coñecemento dos sistemas de representación espacial e a súa relación cos procedementos de ideación gráfica e de expresión visual das distintas fases do deseño arquitectónico e urbanístico. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A44 |
BASES DA ARQUITECTURA OCCIDENTAL: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas da cultura occidental e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A45 |
BASES DA ARQUITECTURA NATIVA: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas de carácter nacional, local e vernáculo e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A46 |
BASES DA ARQUITECTURA NON OCCIDENTAL: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas do mundo non occidental, os seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos e as súas semellanzas e diferencias coas propias da cultura occidental. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
B1 |
Learn how to learn |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Visión espacial. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B13 |
Imaxinación. |
B14 |
Habilidade gráfica xeral. |
B17 |
Cultura histórica. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B19 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
as indicadas na memoria da titulación |
A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A38 A42 A44 A45 A46 A47
|
B1 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B17 B18 B19
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
INTRODUCTION TO THE CASE STUDY |
Introduction. Organization, objectives and methodology.
Each year the course focuses on the study of a theme, which may be the work of an architect or a general topic. This theme will be presented at the beginning of the course. |
INTRODUCTION TO THE GRAPHIC ANALYSIS OF THE ARCHITECTURE |
What does architectural project mean?
Learning how to read a project.
Basic concepts for an introduction to analysis.
Diagram as a means of expression
|
FUNCTIONAL ANALYSIS |
The functional content of architecture.
The functional structure as basis of architecture.
Characteristics of the itineraries.
Typology. Type and model. |
SPATIAL AND LIGHTING ANALYSIS |
Space and light as essence of architecture.
The perception of architecture through its itineraries.
Strategies to represent and analyze space and light.
Light as vector to envisioning spaces.
Natural direct light, refelcted, blur, shadows.
Light control and new technologies. |
TOPOLOGICAL ANALYSIS |
The “genius loci”. Choosing a plot.
The adaptation to the site: tension and harmony.
Interior spaces, exterior spaces: connections. |
TECHNOLOGYCAL ANALYSIS |
Building and structural systems as a means on the materialisation and the meaningfullness of the architecture.
The skin on the tectonic conformation of the architecture. |
VISUAL ANALYSIS |
Recognizing the visual appearance of an object.
The shape as a start and the shape as a consequence.
The generative process of shape as a connection between mass, space and surface.
Geometry: graphic proposal for a morphological order. Geometric analysis. Module. Modulor. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Mixed objective/subjective test |
A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A38 A42 A44 A45 A46 A47 B19 B18 B17 B14 B13 B11 B10 B9 B8 B7 B4 B3 B1 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
6 |
143 |
149 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Mixed objective/subjective test |
This is a test of theoretical and practical content in which students show their progress in the knowledge of the methodology of the subject. It will be done during class time and will be submitted for class evaluation at the end of the session.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Mixed objective/subjective test |
|
Description |
Evaluation is a continuous process, in which the activity in each of the sessions of the course developed by the student is monitored and recorded. Periodically and whenever the student requires, he is informed of the level reached by his exercises in relation to the objectives of the subject. There is a period at the end of the course, free of theoretical sessions and workshops, in which the care is provided exclusively individually, so that each student is oriented in order to achieve the objectives of the subject and even the excellence. At all times of the semester teachers provide students individually with additional support in a suitable timetable. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A38 A42 A44 A45 A46 A47 B19 B18 B17 B14 B13 B11 B10 B9 B8 B7 B4 B3 B1 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
This is a test of theoretical and practical content in which students show their progress in the knowledge of the methodology of the subject. It will be done during class time and will be submitted for class evaluation at the end of the session. |
100 |
|
Assessment comments |
In order to pass the subject, the student will have two opportunities: January and July. The first one coincides with the date of submission of the last job, and may enable students to pass the course. Students who do not pass this first opportunity, may take a second one, which will consist of a practical exam in July. Students who do not pass the subject Projects 3 on the two opportunities, must attend the workshop the following year. In that case, students will do all the course work of the subjects that they did not pass. Students who passed the subject Projects 3 but did not pass any of the other subjects of the workshop, will have to redo their exercises with the corrections suggested by their teachers. Students enrolled after the start of the academic year, must attend the theoretical and practical classes from the date of enrollment, with the possibility of new dates of submission. MOBILITY: Teaching students on mobility programs will be adapted to teaching conditions as well as supervised exercises and tests.
|
Sources of information |
Basic
|
Baker, Geoffrey H. (1989). Análisis de la forma. Urbanismo y arquitectura. GG. Barcelona
Clark & Pause (1987). Arquitectura. Temas de composición. GG. Barcelona
Clark & Pause (1984). Arquitectura. Temas de composición. Aalto, Kahn, Moore, Stirling, Le Corbusier, Paladio, Venturi. GG. Barcelona
Ching, Frank (1988). Arquitectura: forma, espacio y orden. GG. Barcelona
Various (2014). Cadernos PFC. ETSAC, A Coruña
Ching, Frank (1989). Dibujo y proyecto. GG. Barcelona
Leonardo Benévolo (1984). El diseño de la ciusdad-1. GG. Barcelona
Fraser & Henmi (1994). Envisioning architecture. An analysis of drawing. Willey & Sons. Nova York
Lasseau, Paul (1992). Frank Lloyd Wright: Between Principe and Form. Nostrand Reinhold. Boston
Norberg- Schulz, Christian (1967). Intenciones en arquitectura. GG. Barcelona
Moore /Allen & Lyindon (1974). La casa:forma y diseño. GG. Barcelona
Curtis, Wilian (1987). Le Corbusier, Ideas y formas. Blume
Baker, Geoffrey H. (1989). Le Corbusier. Análisis de la forma. GG. Barcelona
Michel, Lou (1996). Light. The shape of space. Van Nostrand Reinhold. Rotterdam
Wittkower, Rudolf (1995). Los fundamentos de la arquitectura en la edad del humanismo. Alianza Editorial
Moo Zell (2008). The architectural Drawing Course. Thames & Hudson. Londres |
Aparte de estas entradas bibliográficas, cada ano a asiñatura incorpora bibliografías específicas, que serán suxeridas ós estudantes. |
Complementary
|
|
Aparte de estas entradas bibliográficas, cada ano a asiñatura incorpora bibliografías específicas, que serán suxeridas ós estudantes. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Architectural Drawing/630G01002 | Descriptive Geometry/630G01003 | Analysis on Architectural Form/630G01007 | Análise Arquitectónico 1/630G01012 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G01014 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Proxectos 4/630G01016 | Urbanística 1/630G01018 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Incoming students need to be highly proficiency on drawing skills, both analogycal either digital ones. We highly recommend to acces only if ANALISIS 1 has been superated. This subject should not be taken simultaneously with superior workshops. This subject must be attended in conjunction with Proyectos 4 and Urbanismo 1 of the same semester. Mobile phones, tablets or computers in theoretical classes are not allowed for non academic purposes. Violation of this rule may result in the immediate expulsion from the classroom. |
|