Datos Identificativos | 2016/17 | ||||||
Asignatura (*) | Xestión de recursos humanos | Código | 652512213 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Filosofía e Métodos de Investigación en Educación |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
A lo largo de los 4.5 créditos se afronta la prespectiva general sobre Recursos Humanos y su gestión, la descripción de modelos organizacionales. los elementos de la organización educativa,el diagnóstico de sus perfiles competenciales, la identificacion del clima laboral, la comunicación externa e interna y la evaluación de necesidades formativas de los componentes de la organización. Se contemplan componentes teóricos fundamentadores de la practica. Se especifica el tipo organizacional de las instituciones públicas y de las privadas.En la totalidad de los contenidos se incluyen apliacciones prácticas. Ao longo dos 4.5 créditos afróntase a prespectiva xeral sobre Recursos Humanos e a súa xestión, a descrición de modelos organizacionais. Os elementos da organización educativa,o diagnóstico dos seus perfís competenciais, a identificacion do clima laboral, a comunicación externa e interna e a avaliación de necesidades formativas dos compoñentes da organización. Contémplanse compoñentes teóricos fundamentadores de practícaa. Especifícase o tipo organizacional das institucións públicas e das privadas.Na totalidade dos contidos inclúense apliacciones prácticas. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |