Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A12 |
Dirixir e xestionar (management) os distintos tipos de entidades turísticas. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A20 |
Coñecer o procedemento operativo do ámbito de aloxamento. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A32 |
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Integrar a planificación e a organización como habilidades de estudo e traballo colaborativo na contorna virtual da UDC. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C6 C7 C8
|
Adquirir un estilo de comunicación virtual no marco dunha comunidade de aprendizaxe. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de traballo en equipo en contornas virtuais. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de análises, tratamento e interpretación da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de elaboración e estructuración da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de presentación da información dixital e multimedia. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Módulo I. Sistemas Globais de Distribución (GDS): Amadeus. |
- Consulta de voos.
- Creación de un PNR: elementos obrigatorios.
- Elementos opcionais.
- Modificación de una reserva.
- Cancelación de una reserva.
- Tarifas: listados de tarifas.
- Notas, clase de reserva y rutas de una tarifa.
- Tarificación
- Emisión: elementos obrigatorios.
- Sistema de colas.
- Sistema de información.
|
Módulo II. Análise da información con Excel. Paneis de control. |
- Modelización e limpeza dos datos.
- Componentes básicos dun panel de control: gráficos, minigráficos, formato condicional, táboas dinámicas.
- Componentes avanzados dun panel de control: gráficos de tendencias, gráficos de rendimiento, gráficos interactivos, macros, introducción ao VBA.
|
Módulo III. Introducción ao Business Inteligence |
- Power Query, PowerPivot, Power View, Power Map |
Módulo IV. Introdución ao marketing online. |
- A web como unidade de negocio.
- Usabilidade web.
- Accesibilidade e compatabilidade web.
- Conversión.
- Plan de marketing online.
- Introducción ao SEO.
- Pago por clic.
- Publicidade display.
- Marketing de contenidos.
- Redes sociais.
- Introducción á análitica web. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C8 C7 C6 C5 C4 C3 C2 C1 |
24 |
40 |
64 |
Supervised projects |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
12 |
18 |
30 |
ICT practicals |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
12 |
40 |
52 |
Objective test |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3 |
0 |
3 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Na actividade de sesión maxistral traballaranse os contidos que conforman o marco teórico mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, de medios audiovisuais e coa introdución de cuestións dirixidas ao alumnado coa finalidade de favorecer a aprendizaxe e a construción do coñecemento.
Realizarase unha exposición xeral introdutoria de cada un dos distintos temas de que consta o programa, indicando os aspectos que o alumnado debe ampliar co seu traballo persoal, coas oportunas orientacións bibliográficas. |
Supervised projects |
En torno aos diferentes temas proporase a realización de traballos individuais que se iniciarán na aula e que logo deberán ser completados mediante o traballo autónomo do alumnado, atendendo as indicacións que se proporcionarán a través da atención personalizada do profesor. Para a realización destes traballos tomaranse como referencia tanto os materiais básicos da materia así como outros complementarios. |
ICT practicals |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: resolución de casos prácticos, preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbense como momentos de traballo presencial co profesor, polo que implican unha participación obrigatoria para o alumnado.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia terá a posibilidade de contactar co profesor usando os métodos en liña habituais: moodle, correo electrónico e ferramentas 2.0. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
ICT practicals |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoración dun grupo de traballos curtos realizados no aula sobre o contido máis práctico da materia. |
40 |
Objective test |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A proba obxectiva consistirá no desenvolvemento de varias cuestións de carácter teórico que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. |
30 |
Supervised projects |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
En relación cos traballos tutelados valorarase:
A profundidade e rigor do contido.
O tratamento orixinal e imaxinativo.
A utilización de ferramentas complementarias.
|
30 |
|
Assessment comments |
Segundo a participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: - Opción A. Para ou alumnado que asiste/participa nas actividades de clase:
a) Traballos tutelados e prácticas.
b) Un exame escrito sobre os contidos da materia dividido en dúas partes, unha teórica e outra práctica.
Entenderase que o alumno opta por esta opción ao asistir ás tutorías ou ao entregar algunhas das prácticas ou traballos propostos na clase. A cualificación final da materia obterase da ponderación do exame práctico -prácticas a través de TIC- (40%), exame teórico -proba obxectiva- (30%) e dos traballos tutelados (30%). Aquelas partes que teñan unha cualificación inferior a 3,5 puntos deberán ser repetidas en xullo (2ª oportunidade) independentemente da media obtida. Así mesmo, o alumno quedará liberado na convocatoria de xullo (2ª oportunidade) das partes aprobadas na 1ª oportunidade.
- Opción B. Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de clase: un exame escrito sobre os contidos da materia (100%).
- O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia poderá tamén optar á opción A.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Rigollet, Pierre. Excel 2013. Editorial: ENI Alexander, Michael. Excel Dashboards and Reports For Dummies (2nd Edition-2014). Ed. John Wiley & Sons Alexander, Michael; Walkenbach, John. Excel Dashboards & Reports (2nd Edition-2013). Ed. John Wiley & Sons Nelson, Stephen L. Excel Data Analysis For Dummies, 2nd edition. Ed. John Wiley & Sons Maciá, Fernando. Marketing online 2.0. Ed. Anaya multimedia Celaya, Javier. La empresa en la web 2.0. Ed. Gestión 2000 Nieto Churruca, Ana; Rouhiainen, Lasse. La web de empresa 2.0. Ed. Global marketing Recursos web: Wiki da materia: http://doblegrado.wikispaces.com/ Amadeus: http://selling.es.amadeus.com/ Amadeus Vista: http://amadeusvista.com/vwp/ Videotutorial Aulaclic - Excel 2010 |
Complementary
|
|
Cuadernos de marketing nº 1. Ed. CEOMT Shining in the Media Spotlight. Ed. CEOMT Estructuras y presupuestos de las organizaciones nacionales de turismo, 2004–2005. Ed. CEOMT Managing Metropolitan Tourism – An Asian Perspective. Ed. CEOMT Handbook on Tourism Product Development. Ed. CEOMT Changes in Leisure Time. Ed. CEOMT Vitienes, Ana. Cómo organizar un viaje en Internet. Ed. El País Aguilar Revista Savia-Amadeus Recursos web: Comunidad Hosteltur: http://comunidad.hosteltur.com/ Red social Turismo 2.0: http://www.turismo20.com/ Videotutorial de Amadeus: http://www.youtube.com/user/zafarminhas Sitio oficial de Amadeus: http://www.amadeus.com/es/es.html |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|