Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para a dirección integrada de proxectos. Coñecementos de xestión da Investigación, Desenvolvemento e Innovación tecnolóxica. Capacidade para a xestión de proxectos de I+D+i. |
AP15 AP16
|
BP2 BP3 BP4 BP6
|
CP1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Xestión da Innovación / Dirección Integrada de Proxectos. |
Fundamentos: proxecto, programa, carteira de proxectos. Dirección integrada de proxectos: alcance, custo, prazo, calidade, risco, aprovisionamentos, comunicacións e integración das demais funcións directivas (planificación e control globais e integrados do proxecto). Fundamentos de xestión de programas e de carteiras de proxectos. Fundamentos de xestión da Investigación, Desenvolvemento e Innovación tecnolóxica. Particularidades da xestión de proxectos de I+D+i. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A15 A16 C1 |
19 |
10 |
29 |
Estudo de casos |
A15 A16 B2 B3 B4 B6 C1 |
12 |
27.5 |
39.5 |
Solución de problemas |
A15 |
8 |
8 |
16 |
Prácticas a través de TIC |
C1 |
6 |
0 |
6 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B2 B3 B4 B6 C1 |
2 |
15 |
17 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O profesor explicará en clase os contidos teóricos esenciais da materia. Dispoñeranse en Moodle os apuntamentos da materia, que non constitúen un texto completo; o alumno debe completalos en clase cos detalles que na mesma coméntense polo profesor. |
Estudo de casos |
O profesor analizará e explicará casos prácticos sobre o contido da materia, que servirán de base tanto para casos prácticos de avaliación a entregar polo alumno, como para a proba obxectiva. |
Solución de problemas |
O profesor resolverá exercicios sobre o contido da materia, que servirán de base tanto para casos prácticos de avaliación a entregar polo alumno, como para a proba obxectiva. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas con software de dirección de proxectos. |
Proba obxectiva |
Haberá senllos exames nas datas oficiais establecidas pola Escola. O exame poderá incluír preguntas de tipo teórico-práctico, acerca dos contidos teóricos e as súas aplicacións a casos concretos, na forma de preguntas tipo test, preguntas curtas, ou ambos os tipos de pregunta. Tamén poderá incluír a resolución de exercicios, de supostos ou casos prácticos, ou combinacións de todo iso. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Estudo de casos |
Proba obxectiva |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
O profesor atenderá en titorías a cada alumno que o requira para resolver dúbidas sobre teoría ou práctica.
A atención ao alumno poderá ser dentro ou fóra dos horarios oficiais de titorías aínda que, para evitar esperas innecesarias ao alumno, tanto nun caso como no outro, sempre a data e hora acordaranse previamente a través correoE ou teléfono.
As cifras de atención personalizada recollidas na planificación son orientativas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A15 A16 B2 B3 B4 B6 C1 |
O alumno deberá entregar traballos de avaliación, de tipo caso práctico, que poden ser relativos á formulación dun proxecto, sexa do tipo que sexa, incluídos os de innovación.
Haberá un traballo sobre xestión da innovación, e varios sobre dirección integrada de proxectos. |
56 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B2 B3 B4 B6 C1 |
O alumno deberá entregar traballos de avaliación, de tipo caso práctico, que poden ser relativos á formulación dun proxecto, sexa do tipo que sexa, incluídos os de innovación. Tamén poden incluír a resolución de exercicios e a utilización de software de dirección de proxectos. |
44 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación estrutúrase desta forma: - Xestión de la Innovación:
- As dúas partes de xestión da innovación (traballo a realizar polos alumnos, e exame), supoñerán, respectivamente, un 23% e un 10% da nota final da materia.
- Para superar a parte de xestión da innovación o alumno debe ter máis de 4 puntos sobre 10 no exame, máis de 5 puntos sobre 10 no traballo, e máis de 5 sobre 10 de media.
- Dirección Integrada de Proxectos:
- As dúas partes de dirección integrada de proxectos (traballos a realizar polos alumnos, e exame) supoñerán, respectivamente, un 33% e un 34% da nota final da materia.
- Para superar a parte de dirección integrada de proxectos o alumno debe ter máis de 4 puntos sobre 10 no exame, unha media de máis de 5 puntos sobre 10 nos traballos, e máis de 5 sobre 10 de media total.
O alumno debe superar as dúas partes da materia (Xestión da Innovación / Dirección Integrada de Proxectos).
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de sistemas produtivos e loxísticos /730497009 | Dirección de empresas/730497010 |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo fin de mestrado/730497015 |
|
|