Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A15 |
Coñecemento das características dos sistemas de propulsión naval |
A20 |
Coñecemento das características dos materiais estruturais navais e dos criterios para a súa selección |
A21 |
Coñecemento dos procedementos e sistemas que se empregan para o control da corrosión mariña |
A29 |
Coñecemento dos procesos de construción naval |
A30 |
Coñecemento dos fundamentos do tráfico marítimo para a súa aplicación á distribución dos espazos do buque |
B1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo |
B5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
C1 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida |
C2 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C4 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas que deben enfrontarse |
C5 |
Asumir como profesionais e cidadáns a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C6 |
Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C7 |
Capacidade de traballar nun ámbito multilingüe e multidisciplinar. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer e manexar correctamente a nomenclatura de las partes do buque, sus equipos, maquinaria y en general de toda a tecnoloxía utilizada para su construcción. |
A15
|
|
|
Conocer os distintos elementos del buque, su utilización e su función a bordo |
A15
|
|
|
Conocer as tecnicas de construcción aplicadas a construcción naval |
A20 A21 A29 A30
|
B2 B4 B6
|
C2 C5 C7
|
Aprender a localizar información relevante sobre un particular nas fontes de información disponibles sobre construcción naval. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C1 C2 C4 C5 C7
|
Conocer os requerimientos técnicos os que se ve sometido o buque durante su construcción y explotación, así como as soluciones que a ingeniería proporciona a dichos requerimientos. |
A15
|
B1 B2 B3 B4 B6
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7
|
Conocer la relavancia de la industria naval, en las economias de los paises |
|
B5
|
C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Generalidades |
I.- a navegación
II.- o buque. tipoloxias
III.- Astillero
IV.- Arquitectura naval
V.- O contrato de construcción y entidades relacionadas con la industria naval. |
2.- Estructura |
VI.- Características de un buque
VII.- Elementos estructurales de un buque
VIII.- Compartimentos principais de un buque
IX.- Equipo de amarre e fondeo
X.- Equipo de carga e descarga
XI.- Accesos de un buque
XII.- Elementos de luz y ventilación de un buque
XIII.- Habilitación |
3.- Armamento |
XIV.- Propulsión do buque
XV.- Aparatos auxiliares
XVI.- Equipos auxilares a navegación
XVII.- Aparato de goberno
XVIII.- Equipo de salvamento y seguridad |
4.- Otros |
XIX.- Navegación a vela
XX.- Buques de pesca
XXI.- Embarcacions deportivas
XXII.- Plataformas off-shore |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A13 A15 A20 A21 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A40 B2 B6 C2 C7 |
30 |
45 |
75 |
Obradoiro |
A13 A15 A20 A21 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A40 C7 |
25 |
20 |
45 |
Presentación oral |
A13 A15 A20 A21 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A40 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C4 C5 C6 C7 |
5 |
20 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
clase de los fundamentos de construcción naval.
Medios :
- pizarra
- transparencias
- proyecciones,
- videos
- peliculas
- etc
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y un cierto debate entre profesor y estudiantes para transmitir de la mejor manera posible los conocimientos del profesor al alumno. Previamente se les facilita a los alumnos copia del tema que se va a presentar por medios audiovisuales, para facilitarles el seguimiento de las explicaciones. Aunque no es la mejor de las metodologías y no goza de buena prensa, la lección magistral sigue siendo la forma más eficiente de transmitir de forma rápida grandes caudales de información en el poco tiempo del que se dispone para la impartición de la materia. |
Obradoiro |
Visitas a :
Astilleros
Talleres de construcción naval
Museo monográficos de construcción naval |
Presentación oral |
Presentación de trabajos sobre la asignatura realizados por los alumnos tutelados.
Los alumnos desde el primer día se ven obligados a trabajar en equipo, estructurando los temas espuestos en las lecciones magistrales, para al final presentar un estudio de los mismos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Sesión maxistral |
Obradoiro |
|
Descrición |
A atención personalizada articúlase a través das tutorías. O profesor está dispoñible para atender ao alumno e solucionarlle todas as súas consultas relativas á materia dentro do horario de tutorías asignado polo centro.Trátase dunha actividade voluntaria e non avaliable. De todos os xeitos, anímase aos alumnos a facer uso dela tanto como estimen conveniente.O alumno en todo momento pode contar coa colaboraciión dos profesores, tanto de forma individual como en equipo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A13 A15 A20 A21 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A40 B2 B6 C2 C7 |
valorase o aprendizaje en esta tecnología (construcción naval) |
100 |
|
Observacións avaliación |
Mediante una prueba de tipo test se valoran los conocimientos del alumno que se han explicado durante las clases
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Es una asignatua de fundamentos |
|