Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Capacidade para planificar, presupostar, organizar, dirixir e controlar tarefas, persoas e recursos. |
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
A6 |
Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que se poidan suscitar na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra lineal; xeometría; xeometría diferencial; cálculo diferencial e integral; ecuacións diferenciais e en derivadas parciais; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización. |
A16 |
Coñecer os fundamentos da electrónica. |
A30 |
Coñecemento aplicado de electrónica de potencia. |
A33 |
Coñecemento aplicado sobre enerxías renovables. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A1 A3 A4 A5
|
B2 B3 B6 B7
|
|
Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que se poidan suscitar na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra lineal; xeometría; xeometría diferencial; cálculo diferencial e integral; ecuacións diferenciais e en derivadas parciais; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización. |
A1 A3 A4 A6 A30
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C3
|
Coñecer os fundamentos da electrónica. |
A16
|
|
|
Coñecemento aplicado de electrónica de potencia. |
A30
|
|
|
Coñecemento aplicado sobre enerxías renovables. |
A33
|
|
|
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
|
B1
|
|
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
|
B4
|
|
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
|
B5
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 0: Electrónica de potencia. Repaso de conceptos. |
-Repaso de conceptos generales.
-Repaso de conceptos eléctricos.
-Repaso de conceptos electrónicos. |
Bloque 1: Electrónica de potencia. Componentes fundamentales. |
-Diodos y Transistores de potencia.
-El tiristor y el triac. Otros elementos.
-Circuitos básicos. Protecciones.
-Nuevos semiconductores de potencia: IGBT, MCT… |
Bloque 2: Electrónica de potencia. Circuitos y aplicaciones. |
-Rectificadores no controlados.
-Rectificadores controlados.
-Convertidores AC-AC. Interruptores estáticos.
-Convertidores DC-DC.
-Convertidores DC-AC (Inversores).
-Aplicaciones principales.
-Efectos sobre la red eléctrica. Armónicos y factor de potencia. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A3 A4 A5 A6 A16 A30 A33 B1 B2 B3 B6 B7 |
21 |
31.5 |
52.5 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A6 B4 B5 C3 |
22 |
35 |
57 |
Traballos tutelados |
A30 B4 B5 |
10 |
16 |
26 |
Proba obxectiva |
A16 A30 A33 B1 B4 B5 C6 |
5 |
7.5 |
12.5 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Non terá por que ser o orde de temas impartido na secuenciación descrita, nin unha división absoluta. Así pois haberá temas que se verán conxuntamente no desembolvemento dos outros. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Traballos tutelados |
Serán optativos pero representan o 15% da calificación da asignatura. O alumno que decida non facelos como moito optará a o 85% restante da nota nas probas obxetivas. |
Proba obxectiva |
Consiste na realización dunha proba obxetiva de aproximadamente 3 horas de duración, na que se evaluarán os coñecementos adquiridos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Realizarase tanto na resolución de problemas como nas prácticas de laboratorio. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A16 A30 A33 B1 B4 B5 C6 |
Consta de dous exámenes de tipo proba obxetiva. O 70% corresponde a parte de teoría e o 15% restante ás "Prácticas de Laboratorio". |
84 |
Prácticas de laboratorio |
A4 A6 B4 B5 C3 |
Propondranse unha serie de exercicios de realización obrigatoria. Deben ser entregados e evaluados individualmente. O profesor poderá pedir a presencia do alumno para que xustifique oralmente as decisións tomadas. |
1 |
Traballos tutelados |
A30 B4 B5 |
Traballos voluntarios, pero que representan o 15% do valor total da asignatura. |
15 |
|
Observacións avaliación |
No marco da metodoloxía de
"Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia
a clase, traballo persoal, traballos persoais proposto, ACTITUDE, etc., para
axudar á obtención do aprobado.
A cualificación correspondente a "Prácticas de laboratorio" poderá
fluctuar entre o 30% indicado e un 50%, en consecuencia a "Proba
obxectiva" pode variar entre un 50% e o 70% indicado.
Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e aprobadas as tarefas
obligatorias da metodoloxía de "Prácticas de Laboratorio".
Así mesmo, para aprobar a asignatura, é necesario superar cada unha das
metodoloxías por separado. De non superar algunha delas e a media total ser
superior a 5 puntos, a nota que se introducirá na Secretaría Virtual
correspondente a esa convocatoria é de 4.5 puntos.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo/770G01001 | Física I/770G01003 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 | Fundamentos de Electrónica/770G02018 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Circuitos Eléctricos de Potencia/770G02023 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|