Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Ability to use chemistry terminology, nomenclature, conventions and units |
A14 |
Ability to demonstrate knowledge and understanding of concepts, principles and theories in chemistry |
A16 |
Ability to source, assess and apply technical bibliographical information and data relating to chemistry |
A24 |
Ability to explain chemical processes and phenomena clearly and simply |
B1 |
Learning to learn |
B2 |
Effective problem solving |
B3 |
Application of logical, critical, creative thinking |
B4 |
Working independently on own initiative |
B5 |
Teamwork and collaboration |
B6 |
Ethical, responsible, civic-minded professionalism |
B7 |
Effective workplace communication |
C1 |
Ability to express oneself accurately in the official languages of Galicia (oral and in written) |
C2 |
Oral and written proficiency in a foreign language |
C3 |
Ability to use basic information and communications technology (ICT) tools for professional purposes and learning throughout life |
C4 |
Self-development as an open, educated, critical, engaged, democratic, socially responsible citizen, equipped to analyse reality, diagnose problems, and formulate and implement informed solutions for the common good |
C5 |
Understanding importance of entrepreneurship, and knowledge of resources available for people with business ideas |
C6 |
Ability to assess critically the knowledge, technology and information available for problem solving |
C8 |
Understanding role of research, innovation and technology in socio-economic and cultural development |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Demostrate the knowledge and understanding of concepts, principles and theories in Chemistry, with historical perspective. |
A1 A14
|
B3
|
C2 C8
|
Be able to collect and process data, bibliographical information and results, get conclusions and make critical reports on scientific or technological problems or on any other area that requires the use of Chemistry knowledge. |
A16 A24
|
B2 B4
|
C1 C2 C3 C4 C6
|
Ser capaces de aplicar tanto os coñecementos téoricos prácticos adquiridos como a súa capacidade de análise e de abstracción na definición e formulación de problemas e na busca das súas solucións tanto en contextos académicos como profesionais. |
|
B2 B3 B4 B5 B6
|
C4 C6
|
Ser capaces de comunicar, tanto por escrito coma de forma oral, coñecementos, procedementos, resultados e ideas en Química tanto a un público especializado como non especializado. |
A24
|
B2 B7
|
C1 C2 C3 C5
|
Ser capaces de estudar e aprender de forma autónoma, con organización de tempo e recursos novos coñecementos e técnicas en calquera disciplina científica ou tecnolóxica. |
|
B1 B2 B3 B4
|
C4 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Traballo de Fin de Grao |
Antecedentes.
Planificación.
Metodoloxía.
Obtención de resultados.
Elaboración dos resultados.
Discusión dos resultados.
Búsqueda de xeneralidades.
Conclusións.
Redacción dunha memoria científico-técnica baseada no traballo realizado.
Elaboración dunha presentación científico-técnica.
Defensa da memoria e do traballo realizado ante un tribunal. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
B1 B7 |
1 |
0 |
1 |
Research (Research project) |
A1 A14 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C4 C5 C6 C8 |
280 |
28 |
308 |
Events academic / information |
B1 C4 C5 C6 C8 |
2 |
0 |
2 |
Supervised projects |
A1 A14 A16 A24 B2 B3 C1 C2 C3 C6 C8 |
1.5 |
45 |
46.5 |
Oral presentation |
A24 B7 C1 C3 |
0.5 |
15 |
15.5 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Actividade onde se lle explica ao estudante en que consistirá o seu Traballo de Fin de Grao, se lle proporciona orientación sobre as fontes bibliográficas que debe manexar, a metodoloxía máis axeitada a empregar e o modo de planificar o seu traballo. |
Research (Research project) |
Traballo individual e autónomo do estudante, orientado polo(s) director(es) do traballo.
No desenvolvemento do traballo, o estudante deberá afrontar un problema de índole química de acordo co método científico, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. |
Events academic / information |
Asistencia, por recomendación do director ou interese persoal, a eventos científicos e / ou divulgativos organizados na Facultade e relacionados coa temática do Grao en Química. A asistencia a estos eventos deber servir para mellorar as competencias en materia de presentación e defensa do propio traballo. |
Supervised projects |
Traballo individual e autónomo do estudante, baixo a tutela do director.
O alumno deberá presentar unha memoria escrita resumindo toda a labor realizada durante o TFG. Dita memoria deberá incluir, como mínimo, unha introdución, unha sección ou capítulo que recolla os obxectivos, antecedentes existentes sobre o tema que se trate, unha parte relativa aos materiais e métodos ou procedementos experimentais, os resultados obtidos, a súa discusión e análise crítico e razoado, as conclusións que se tiren do traballo, e unha bibliografía. Asemade, cando menos un resumo inicial e as conclusións do TFG deberán estar redactadas en inglés. |
Oral presentation |
Exposición e defensa oral do traballo ante un tribunal
A presentación e defensa do TFG farase en acto público.
O estudante disporá de un tempo máximo de 15 minutos para expoñer os obxectivos, a metodoloxía, o contido e as conclusións do seu traballo. Con posterioridade terá que atender ás preguntas, aclaracións, comentarios e suxestións que lle poidan formular os membros do tribunal de avaliación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Research (Research project) |
Oral presentation |
Introductory activities |
Supervised projects |
|
Description |
O director adicará, como mínimo, o tempo previsto nas normas de PDA da UDC para o seguimento do estudante.
O estudante recibirá indicacións das características do traballo e orientación na súa planificación e no seu desenvolvemento.
O director realizará un seguimento continuado do traballo, incluido a supervisión dos resultados obtidos, a discusión dos mesmos e a extracción de conclusións, e velará polo cumprimento dos obxectivos fixados. Tamén se supervisará a redacción da memoria de TFG e a elaboración da presentación oral da mesma. Valoraranse os avances do estudante e realizaranse propostas de mellora.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Research (Research project) |
A1 A14 A16 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C4 C5 C6 C8 |
Avaliación continua por parte do(s) director(es) de todo o proceso de realización do TFG, tendo en conta os diferentes elementos indicados na correspondente plantilla de avaliación elaborada para tal fin.
O 50% da cualificación final do TFG corresponde a avaliación do(s) director(es) do traballo. |
50 |
Oral presentation |
A24 B7 C1 C3 |
O tribunal valorará a presentación oral e a defensa do traballo presentado, de acordo cos distintos elementos indicados na plantilla de avaliación elaborada para tal fin.
O 50% da cualificación final do TFG corresponde a avaliación do tribunal, na que a avaliación da presentación oral representa o 17.5% e a defensa e discusión dos resultados representa o 15% |
32.5 |
Supervised projects |
A1 A14 A16 A24 B2 B3 C1 C2 C3 C6 C8 |
O tribunal valorará a calidade final da memoria presentada, de acordo cos distintos elementos indicados na plantilla de avaliación elaborada para tal fin.
O 50% da cualificación final do TFG corresponde a avaliación do tribunal, na que a avaliación da memoria escrita presentada representa o 17,5%. |
17.5 |
|
Assessment comments |
É necesario ter superados 225 créditos do Grao (todas as materias excepto o TFG) para que o alumno poda entregar a
memoria e realizar a defensa do TFG. As instrucción relativas á presentación dos TFG figuran como Anexo IV do Regulamento dos TFG dos títulos de Grao xestionados pola Facultade de Ciencias. Como norma xeral, o estudantado defenderá o TFG presencial e publicamente. Para a defensa pública do TFG, cada estudante disporá dun tempo máximo, sen sobordar os 15 minutos, do que será debidamente informado polo tribunal. Neste tempo deberá expoñer os obxectivos, a metodoloxía, o contido e as conclusións do seu traballo. Con posterioridade terá que atender ás preguntas, aclaracións, comentarios e suxestións que lle poidan formular os membros do tribunal. A cualificación final do Traballo de Fin de Grao é competencia do tribunal. Unha vez realizada a exposición e defensa do TFG, o tribunal deliberará sobre a cualificación que lle corresponde, tendo en conta a avaliación outorgada polo director do traballo. Os criterios do tribunal faranse públicos antes das defensas dos TFG. Para a cualificación final establecerase a media aritmética das cualificacións asignadas ao TFG por cada un dos membros do tribunal. A cualificación outorgarase segundo o sistema establecido pola normativa da UDC. Poderá acceder á mención de matrícula de honra o estudantado que obtiver unha cualificación igual ou superior a 9,0 puntos, segundo o criterio do tribunal avaliador. No caso de o/a estudante obter a cualificación de suspenso, o tribunal faralle chegar un informe coas recomendacións oportunas para a mellora do traballo e a súa posterior avaliación. Enviaráselle(s) copia deste informe á(s) persoa(s) que dirixiron o TFG. A revisión e/ou reclamación das cualificacións finais dos TFG levaranse a cabo de conformidade co previsto na normativa da UDC. A matrícula da dereito ao alumno a
presentarse,exclusivamente, as dúas oportunidades fixadas en cada curso
académico, de conformidade co previsto na normativa académica da UDC. No suposto de que o alumno non supere o TFG na convocatoria anual, deberá matricularse de novo do TFG, pero non será precisa unha nova adxudicación, sempre que exista acordó entre titor e estudante, e así o solicite o estudante. RECOMENDACIÓNS DE ESTILO DA
MEMORIA: · Tipo e tamaño de letra: Times New Roman 12
puntos / Arial 11 puntos (ou similares) · Marxes: superior/inferior: 2,5 cm; esquerdo/dereito:
3 cm · Interlineado: 1,5 · Separación entre parágrafos: 12 puntos · Extensión da memoria: mínimo 35 páxinas-
máximo 50 páxinas (incluindo anexos) ou mínimo 10.000 palabras – máximo 12.000
palabras (esta cifra correspondese con unhas 40-45 páxinas con certa carga gráfica). · Portada:
-
Logotipo
da Universidade da Coruña. -
Facultade
de Ciencias. -
Grao
correspondente. -
Título
do traballo nos 3 idiomas (castelán/galego/inglés) -
Nome
dos directores. -
Nome
do autor do traballo. - Data da convocatoria á que se presenta.
|
Sources of information |
Basic
|
|
O director ou directores do traballo proporán a bibliografía específica e adecuada ao traballo a desenvolver polo alumno. |
Complementary
|
R. Holliman, J. Thomas, S. Smidt, E. Scanlon, E. Whitelegg (2009). Practising Science Communication in the Information Age, sections 1-3. Oxford: Oxford University Press
S. Harrad, L. Batty, M. Diamond, G. Arhonditsis (2008). Student Projects in Environmental Science. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Tal e como establece a normativa da UDC: "Sen prexuízo do disposto en cada plan de estudos, o alumno que superase 180 créditos, incluídos todos os da primeira metade, poderar realizar a matrícula do traballo de fin de grao no período ordinario de matrícula, ou nos prazos outorgados para ampliación da matrícula nos estudos de grao... O alumno, que teña superados o resto dos crédidtos da súa titulación, poderá defender o devandito traballo na convocatoria correspondente ao período do primeiro cuadrimestre ou na convocatoria correspondente ao período do segundo cuadrimestre e, de ser o caso, na oportunidade de xullo, ou naquela oportunidade que se fixe atendendo ao réxime especial previsto nas instruccións mencionadas" Así, será preciso ter superados 225 créditos do Grao (todas as asignaturas excepto o TFG) para que o alumno poda facer entrega da memoria e proceder á defensa do Traballo de Fin de Grao. |
|