Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 612499013
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Dereito Público
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Alvarez Barbeito, Pilar
Arufe Varela, Alberto
Barrio Garcia, Gonzalo
Brandariz Garcia, Jose angel
Busto Lago, José Manuel
Camara Ruiz, Juan
Carril Vázquez, Xosé Manuel
Colina Garea, Rafael
Faraldo Cabana, Patricia
Gayan Rodriguez, Eloy Miguel
Legeren Molina, Antonio
Lopez Suarez, Marcos A.
Martinez Giron, Jesus
Puente Aba, Luz Maria
Quintans Eiras, Maria Rocio
Ramos Vazquez, Jose Antonio
Rovira Sueiro, Maria Esther
Seoane Spiegelberg, José Luís
Souto García, Eva María
Correo electrónico
pilar.alvarez@udc.es
alberto.arufe.varela@udc.es
gonzalo.barrio@udc.es
jose.angel.brandariz@udc.es
jose.busto.lago@udc.es
juan.camara@udc.es
xose.manuel.carril.vazquez@udc.es
rafael.colina@udc.es
patricia.faraldo@udc.es
e.gayan@udc.es
antonio.legeren@udc.es
marcos.lopezs@udc.es
jesus.martinez.giron@udc.es
l.puente@udc.es
rocio.quintans@udc.es
jose.ramos.vazquez@udc.es
maria.rovira@udc.es
jose.seoane2@udc.es
eva.maria.soutog@udc.es
Web
Descrición xeral En el trabajo, el alumno deberá elaborar un informe o resolver un caso práctico de forma individualizada, procediendo a su defensa ante un Tribunal, en el que se valorará su nivel de expresión
oral y escrita, así como su contenido. El alumno seleccionará el tema del trabajo, que será interdisciplinar, entre la oferta realizada cada año por el Centro. Los tutores se designarán a cada alumno
en función del contenido del trabajo y de la capacidad docente del profesor, velando en todo momento porque el número de alumnos asignados a cada tutor no afecte a la calidad del trabajo. Los
Tribunales estarán compuestos por tres profesores designados por la Xunta de Centro a propuesta del Coordinador del Máster.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
El objetivo del trabajo y los resultados previstos van en la línea de comprobar que el alumno ha adquirido todas las competencias que se han indicado en el apartado 3, incidiendo, especialmente, en las específicas. Asimismo, supondrá un importante elemento de preparación para el futuro examen o prueba establecida por la Ley 34/2006, de 30 de octubre, sobre el acceso a las profesiones de Abogado y Procurador de los Tribunales así como su desarrollo recogido en el Real Decreto 775/2011, de 3 de junio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 34/2006, de 30 de octubre, sobre el acceso a las profesiones de Abogado y Procurador de los Tribunales. Este sistema de evaluación, todavía por concretar, es el que supondrá la acreditación de la capacitación profesional y, por tanto, de superarse, permitirá la colegiación y el ejercicio de la profesión de abogado. AM1
AM2
AM3
AM4
AM5
AM6
AM7
AM8
AM9
AM10
AM11
AM12
AM13
AM14
AM15
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM9
BM12
CM1
CM2
CM3
CM5
CM7

Contidos
Temas Subtemas
O TFM supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual, dun caso práctico ou un informe xurídico concreto baixo a supervisión dun ou máis directores.
Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do mestrado.
El alumno puede elegir el tema del TFM atendiendo, en su caso, a las directrices y orientaciones marcadas por el tutor.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B12 C1 C2 C3 C5 C7 25 100 125
Presentación oral A13 B1 B4 C1 1 6 7
 
Atención personalizada 18 0 18
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Presentación oral O estudantado defenderá os seus TFM pública e presencialmente.
Cada estudante disporá dun tempo máximo, do que será informado polo tribunal, para a defensa do TFM, en que deberá expoñer os obxectivos, a metodoloxía, o contido e as conclusións do seu traballo. Con posterioridade terá que atender as preguntas, as aclaracións, os comentarios e as suxestións que puideren formularlle os membros do tribunal de avaliación

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
O titor do TFM atenderá ao alumno nas dúbidas que poidan xurdir no desenrrollo do traballo. O titor asesorará ao alumno acerca das fontes documentais e bibliografía que deba consultar así como nos aspectos formais do traballo.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A13 B1 B4 C1 O Tribunal evaluará a presentación oral do traballo, así como o modo en que o alumno resposte as cuestións que o tribunal lle poida plantexar. 40
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B12 C1 C2 C3 C5 C7 O TFM defenderase ante un Tribunal que evaluará a redacción do traballo, a súa sistemática, o correcto manexo das fontes documentais, a capacidade crítica do alumno, e as conclusións do traballo. 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías