Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa |
A2 |
Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa |
A3 |
Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. |
A4 |
Coñecer e aplicar as técnicas contables, de elaboración e análise de estados financeiros e outros instrumentos de xestión. |
A5 |
Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como dictames e informes, memorias ou traballos de investigación |
B1 |
Capacidade para planificar e levar a cabo tarefas xurídicas complexas de modo autónomo |
B2 |
Capacidade para coordinar e desenvolver tarefas de asesoramento técnico (xurídico/xurídico empresarial) no seo dun grupo de traballo |
B3 |
Capacidade para estructurar ordenadamente os feitos e as disposicións xurídicas relevantes dun caso |
B4 |
Capacidade para identificar cuestións xurídicas relevantes partindo dun conxunto complexo de feitos non estructurado xurídicamente |
B5 |
Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta |
B7 |
Capacidade para encontrar solucións novas ou imaxinativas no plantexamento dun problema |
B8 |
Capacidade para analizar os problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto. |
B15 |
Capacidade para asesorar sobre as posibles resolucións dun caso |
B16 |
Capacidade para deseñar estratexias alternativas conducentes ás distintas solucións |
B17 |
Destreza no uso dos recursos informáticos máis relevantes |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para desenvolver unha actividade profesional exitosa no campo da asesoría xurídica empresarial. Aprender a delimitar e identificar con claridade as distintas situacións xurídicas ás que se enfronta a empresa e determinar o ordenamento xurídico de pertinente aplicación en cada caso. Coñecer a aplicación práctica dos coñecementos xurídicos, en diversos ámbitos multidisciplinares. Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa. Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa. Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como ditames e informes, memorias ou traballos de investigación. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP15 BP16
|
CP4 CP8
|
Desenvolver actitudes proactivas na resolución de problemas xurídico-empresariais, conformes ás prácticas deontolóxicas. Saber coordinar e dirixir grupos de traballo. Desenvolver habilidades para redactar, presentar e defender informes conforme ás distintas áreas do dereito relacionadas coa empresa. Desenvolver capacidades de alto nivel para a práctica profesional independente ou como profesional dentro dunha organización empresarial |
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP8 BP15 BP16 BP17
|
CP3 CP4 CP5 CP6 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
DEREITO DE SOCIEDADES |
Constitución dunha sociedade.
A responsabilidade social corporativa.
A elección do tipo social.
A estrutura financeira da sociedade: o
capital social, as accións e participacións.
A responsabilidade limitada e a protección dos acreedores da sociedade.
A xestión e administración da sociedade.
Fusións e adquisicións.
Extinción da sociedade.
|
RELACIÓNS LABORAIS |
Contratación laboral |
A EMPRESA NA REDE |
Dereitos fundamentais en Internet e protección de datos persoais
O comercio electrónico. |
PROPIEDADE INTELECTUAL |
A protección da propiedade intelectual no ámbito da empresa. |
RESPONSABILIDAD SOCIAL DA EMPRESA |
¿Qué é unha empresa socialmente responsable? |
DEREITO ADMINISTRATIVO: LICENCIAS |
As licencias necesarias para emprender unha actividade empresarial |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A2 A4 B3 B4 B5 B7 B8 B15 |
12 |
12 |
24 |
Lecturas |
A1 A3 A4 C4 C6 C8 |
0 |
20 |
20 |
Presentación oral |
A5 B7 B8 B15 C3 |
1 |
10 |
11 |
Seminario |
A2 A5 B3 B4 B7 |
9 |
9 |
18 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A5 B3 B16 |
40 |
0 |
40 |
Solución de problemas |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B17 C4 |
5 |
10 |
15 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
C4 C5 C8 |
5 |
2 |
7 |
Discusión dirixida |
B2 B3 B4 B5 B7 B8 |
6 |
6 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Examínanse a xurisprudencia de actualidade e interese |
Lecturas |
O profesor recomenda lectura de libros e artigos xurídicos relevantes. |
Presentación oral |
Os alumnos deberán participar nas actividades, simulacións e presentacións de carácter oral requeridos polos profesores que impartan sesiones presenciais. |
Seminario |
Destacados profesores ou profesionais expoñen temas de actualidade ou importancia |
Sesión maxistral |
Clase na que o protagonismo recae sobre a intervención do profesor |
Solución de problemas |
O profesor ou os alumnos plantexan problemas xurídicos e buscan solución xurídicas razonadas. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Asistencia aos actos científicos ou divulgativos que os profesores aconsellen, así como, se fora o caso a facer os traballos, resumes, estudos de casos, etc. que se lles foran encomendados por parte do profesorado |
Discusión dirixida |
O profesor guía aos alumnos no debate dunha cuestión xurídica de interese ou actualidade |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Presentación oral |
|
Descrición |
Os profesores están a disposición dos alumnos para lles apoiar na preparación das diversas actividades e resolverlles dúbidas.
A coordinadora de máster e a coordinadora do módulo resolven as dúbidas ou problemas que puntualmente podan presentarse aos alumnos
Os alumnos dispoñen, dentro do PAT, dun tutor que pode asesorarlles nos problemas e dúbidas de carácter xeral quepoidan ter. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A2 A4 B3 B4 B5 B7 B8 B15 |
O estudo de casos realizarase de dúas maneiras:
1) No curso das clases presenciais.
2) Como actividades semipresenciais que serán propostas aos alumnos sempre acompañadas do material preciso para realizalas así como da fecha límite para a súa entrega. |
65 |
Presentación oral |
A5 B7 B8 B15 C3 |
Nalgunhas clases presenciais o profesor plantexará actividades, simulacións e exposicións orais. |
30 |
Seminario |
A2 A5 B3 B4 B7 |
Os seminarios poderán realizarse fora do horario das clases presenciais, e a asistencia aos mesmos será valorada positivamente. |
5 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos serán avaliados polo traballo que realicen ao longo do curso, cun sistema de avaliación contínua. Cada alumno adquire o compromiso de participar activa e satisfactoriamente nas actividades obrigatorias, que son as seguintes:
- 1) A asistencia ás clases presenciais. Os alumnos deberán xustificar as ausencias. En calquera caso, non se admitirá unha ausencia superior ao 20% das clases presenciais.
- 2) A realización das actividades encomendadas polos profesores das asignaturas na aula.
- 3) A realización das actividades non presenciais requeridas aos alumnos polo profesorado do máster, que serán evaluadas sempre que se entreguen dentro do prazo sinalado para a realización das mesmas. 4) Os alumnos poderán participar activamente nas actividades complementarias que se ofrecen ao longo do curso. Resérvase unha porcentaxe da nota final para avaliar as diversas actividades complementarias que teña realizado cada alumno. Para a superación do módulo os alumnos deben alcanzar a calificación de 5 ou superior. Polo que respecta ó alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a avaliación consistirá na proba obxectiva, que terá un valor do 100% tanto en primeira oportunidade como en segunda oportunidade
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Utilizaranse sempre as fontes máis recentes e as últimas edicións dos manuais recomendados polos profesores As recomendacións bibliográficas a seguir son as indicadas puntualmente por cada profesor da materia (módulo) |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|