Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
A2 |
E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
A7 |
E07. Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa. |
B1 |
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B8 |
CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Comprensión dos contidos básicos do AD.
2. Coñecemento das principais aproximacións e aplicacións do AD en inglés.
3. Lectura crítica da literatura recomendada.
4. Aplicación dos contidos básicos expostos no seminario.
5. Habilidade para consultar a literatura e os recursos recomendados e/ou dispoñibles extraendo a información pertinente.
6. Habilidade para reunir, seleccionar e analizar datos en la disciplina.
7. Presentación oral e escrita dun traballo relativo ao AD. |
AI1 AI2 AI7
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción á Análise do Discurso
|
1.1. Contidos básicos
1.2. Panorámica da disciplina
|
2. Principais aproximacións e aplicacións |
2.1. Pragmática, Procesamento da Información e Organización do Discurso
2.2. Análise da Conversa
2.3. Análise Critico do Discurso
2.4. Análise de diferentes tipos de discurso en contextos naturais
2.5. Lectura crítica de material especializado relacionado co campo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
14 |
60 |
74 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Nas 14 horas presenciais cubrirase o temario e se exporán os traballos orais. Asemade, dedicarase un máximo de 10 horas a tarefas de auto-avaliación, que normalmente serán implementadas a través de plataformas virtuais ("virtual learning environments" (VLE)). Nas 51 horas restantes no presenciais, realizaranse as lecturas recomendadas e se preparará o traballo, tomando en consideración as clases presenciais e as titorías con o/coa profesor/a. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho da profesora en horas de titoría, e tamén poden contactar con ela a través do correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Participación activa nas sesións presenciais:
10%
Actividades y tarefas (dentro y fora da aula) relacionadas cos contidos do curso: 20%
Traballo supervisado escrito:70%
Presentación oral/borrador do traballo
Data de entrega da versión escrita do traballo (primeira oportunidade): data oficial do exame.
Presentación oral: 20 de febreiro de 2018
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests). OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN - Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
Quen teña concedidadispénsaa académica, e como establece a Normativa de permanencia dauniversidade, será avaliado exclusivamente en base ao traballo supervisado e a súa presentación oral. Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías deavaliación, obterá a cualificación de Non Presentado. Quen non aprobe na primeira oportunidade terá a posibilidade da oportunidade de xullo, na que cadaestudante terá que demostrar adquirir as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual (70%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (30%).Entrega do traballo supervisado e dos exercicios o día da proba marcada no calendario para o exame da segunda oportunidade. Presentación oral do traballo tutelado de investigación o día do exame. Calquera evidencia de PLAXIO resultará no suspenso do alumno nesta materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica Alba-Juez. 2009. Perspectives on Discourse Analysis: Theory and Practice. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. Brown, G. and G. Yule. 1983. Discourse Analysis. Cambridge: Cambridge University Press. Cook, G. 1989. Discourse. Cambridge: Cambridge University Press. Coulthard, M. 1985. An Introduction to Discourse Analysis. London: Longman, 1985 (2nd edition). Gee, J. P. 1999. An Introduction to Discourse Analysis. London: Routledge. Georgakopoulou, A. and Goutsos, D. 1997. Discourse Analysis: An Introduction. Edinburgh: Edinburgh University Press. Grundy, P. 2000. (2nd ed.) Doing Pragmatics. London: Arnold. 105-111. Johnstone, B. 2008. Introduction to Discourse Analysis. CUP (2nd revised edition). Liddicoat, A.J. 2007. An Introduction to Conversation Analysis. London: Continuum. McCarthy, M. 1991. Discourse Analysis for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Renkema, J. 2004. Introduction to Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Renkema, J. 2009a. Discourse, of course. An Overview of Research in Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Rogers, R. 2004. An Introduction to Critical Discourse Analysis in Education. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum. Schiffrin, D. 1994. Approaches to Discourse. Oxford: Blackwell. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|