Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A5 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A7 |
Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades hispanofalantes. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Aplicar las competencias generales asociadas al título: ser capaz de buscar, gestionar, organizar e interpretar datos en los estudios lingüísticos y literarios con el objeto de emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevante de este ámbito de estudios, demostrando, además, un pensamiento y juicio crítico, lógico y creativo. |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A14 A15 A18
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
O contido específico do traballo acordarase con titor dentro do marco da liña de TFG asignada. |
Os que xurdan durante o desenvolvemento do traballo. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A14 A15 A18 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
120 |
130 |
Oral presentation |
A5 A6 A9 B4 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
9 |
10 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
O alumno realizará o traballo baixo a dirección dun profesor, que o orientará, realizará un seguimento do proceso de elaboración e autorizará a presentación e defensa do traballo. |
Oral presentation |
O día sinalado no calendario académico do centro, o alumno presentará e defenderá o seu traballo perante unha comisión avaliadora nomeada polo centro, nun tempo máximo de 20 minutos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Os traballos fin de grao realizaranse baixo a coidada supervisión do profesor asignado. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A14 A15 A18 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoraranse os seguintes puntos:
1. Aspectos formais (20%) (claridade e expresión escrita; organización da información; referencias bibliográficas; adecuación ao formato indicado na normativa do TFG)
2. Estrutura (25%) (organización das diversas partes do traballo)
3. Contidos (35%) (resumo ou "abstract"; teoría; crítica; articulación e análise) |
80 |
Oral presentation |
A5 A6 A9 B4 B6 B7 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valorarase a claridade na exposición, a capacidade de síntese, a boa competencia lingüística, a capacidade de convición, a utilización de medios e materiais de apoio, e as respostas na defensa.
|
20 |
|
Assessment comments |
Cualquier falta de honradez académica (plagio u otras formas) se penalizará con el suspenso automático del TFG
|
Sources of information |
Basic
|
|
Bibliografía específica del tema de trabajo elegido. Para los aspectos formales, véase el apartado "Bibliografía complementaria", abajo. |
Complementary
|
|
ACOSTA SILVA, D. A.
(2006), Manual para la elaboración y presentación de trabajos académicos
escritos, Bogotá D.
C. (disponible en pdf. en http://www.tecnicasdevaluacion.com.ar/otras_facultades/carson_seminario/manual%20de%20escritos%academicos.pdf
ALEZA, M. (2006), “Normalización y
ortotipografía textuales en español”, en M. Aleza (coord.ª), Lengua española
para los medios de comunicación: usos y normas actuales, Valencia, Tirant lo Blanch, pp.
137-213 (especialmente el apartado 4.3. “Ortotipografía, composición y
redacción científica de un texto”. ESTELLÉS, M. y A. CABEDO (2011):
“Recomendaciones para la redacción y composición de textos en el ámbito de la
universidad: posibilidades y referencias”, en M. Aleza (coord.ª), Normas y
usos correctos en el español actual, Valencia, Tirant Humanidades, cap. 15. MONTOLÍO, E. (dir.) (2014): Manual de escritura académica y profesional (vol. I: Estrategias gramaticales; vol. II: Estrategias discursivas), Barcelona, Ariel.
MARTÍNEZ DE
SOUSA, J. (2009), Manual de estilo de la lengua española, Gijón, Trea, 3.ª ed. REGUEIRO RODRÍGUEZ, M. L. y D. M. SÁEZ RIVERA (2013): El español académico. Guía práctica para la elaboración de textos académicos, Madrid, Arco libros. WALKER, M. (2000): Cómo escribir
trabajos de investigación, Barcelona, Gedisa. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Ninguna en especial. Do desenvolvemento do traballo elixido irán xurdindo as recomendacións e observacións do docente |
|