Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Trabajo Fin de Grado Código 613G03041
Titulación
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Grado 2º cuatrimestre
Cuarto Obligatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Alonso Giraldez, Jose Miguel
Barros Grela, Eduardo
Cabarcos Traseira, Maria Jesus
Cancelo Lopez, Pablo
Clark Mitchell, David Mitchell
Floyd Moore, Alan
Frias Rudolphi, Maria
Gomez Blanco, Carlos Juan
Lezcano Gonzalez, Emma
Liste Noya, Jose
Lorenzo Modia, Maria Jesus
Moskowich-Spiegel Fandiño, Isabel
Nuñez Puente, Carolina
Perez Janeiro, Purificacion
Rodriguez Gonzalez, Olivia
Simal Gonzalez, Begoña
Vazquez Veiga, Nancy
Woodward Smith, Elizabeth Anne
Correo electrónico
miguel.giraldez@udc.es
eduardo.barros@udc.es
maria.jesus.cabarcos@udc.es
pablo.cancelo2@udc.es
david.clark@udc.es
alan.floyd@udc.es
maria.frias@udc.es
carlos.gomezb@udc.es
emma.lezcano@udc.es
jose.listen@udc.es
maria.lorenzo.modia@udc.es
isabel.moskowich-spiegel.fandino@udc.es
c.nunez@udc.es
purificacion.pjaneiro@udc.es
olivia.rodriguez.gonzalez@udc.es
begona.simal@udc.es
nancy.vazquez.veiga@udc.es
elizabeth.woodward@udc.es
Web http://http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_
Descripción general O traballo de fin de grao supón a realización, por parte de cada estudante e de forma individual,dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión dun ou máis directores. Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período de docencia do grao. Máis información: http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_2012.html

Competencias del título
Código Competencias del título

Resultados de aprendizaje
Resultados de aprendizaje Competencias del título
Ser capaz de buscar, xestionar, organizar e interpretar datos nos estudos lingüísticos e / ou literarios co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes deste ámbito de estudos, demostrando ademais un pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo. A1
A2
A6
B1
B3
C2
C6
C8

Contenidos
Tema Subtema
O contido específico do traballo acordarase co/a titor/a dentro do marco da liña do TFG asignada. Os que xurdiren durante o desenvolvemento do traballo.

Planificación
Metodologías / pruebas Competéncias Horas presenciales Horas no presenciales / trabajo autónomo Horas totales
Trabajos tutelados A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 10 120 130
Presentación oral A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 1 9 10
 
Atención personalizada 10 0 10
 
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías Descripción
Trabajos tutelados O/A alumno/a realizará o traballo baixo a dirección dun/ha profesor/a, que orientará, realizará un seguimento do proceso de elaboración e autorizará a presentación e defensa do mesmo.
Presentación oral O día senalado no calendario académico do centro, o/a alumno/a presentará e defenderá o seu traballo perante unha comisión avaliadora nomeada pola Xunta de Facultade, nun tempo máximo de 20 minutos.

Atención personalizada
Metodologías
Trabajos tutelados
Descripción
A TFG elaborarase baixo a coidadosa supervisión do profesorado asignado.

Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Presentación oral A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 Valorarase o uso axeitado de medios e materiais de apoio, a claridade na exposición, a competencia lingüística, a capacidade de convicción, e as respostas na defensa. 20
Trabajos tutelados A1 A2 A6 B1 B3 C2 C6 C8 Valoraranse as seguintes cuestións:

- Aspectos formais (claridade e expresión escrita, organización da información, referencias bibliográficas, formato adecuado ás recomendacións da normativa do TFG): 20 pt.

- Estructura (organización das diversas seccións do traballo): 25 pt.

- Contidos (Resumo ou "abstract"), teoría e crítica, articulación e análise): 35 pt.

80
 
Observaciones evaluación
<p>Calquera falta de honradez académica (plaxio ou outras formas) penalizarase co suspenso automático do TFG. </p>

Fuentes de información
Básica Swales, John M. (1994). Academic writing for graduate students essential tasks and skills: a course for nonnative speakers of english.. Ann Arbor: The University of Michigan Press.
Murray, Rowena. (2006). The handbook of academic writing: a fresh approach.. Maidenhead, England; New York: McGraw-Hill: Open University Press.

Complementária

A que recomendar o profesorado que supervise o traballo.


Recomendaciones
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente

Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente

Asignaturas que continúan el temario

Otros comentarios
&lt;div&gt;&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;


(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías