Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
A15
|
B1 B2 B3 B4 B8
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Il verbo. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2. L'aspetto del tempo verbale.
1.3. La sintassi dei verbi inaccusativi, inergativi e transitivi.
|
2. La quantificazione. |
2.1. Ripasso dei quantificatori.
|
3. La preposizioni e preposizioni articolate. |
3.1. Ripasso delle peposizioni.
3.2. Il sintagma preposizionale. |
4. I pronomi. |
4.1. Ripasso delle varie tipologie pronominali.
4.2. Sequenza di pronomi clitici.
4.3. La funzione dei pronomi clitici.
4.4. Ci e ne. |
5. I determinanti. |
5.1 La sintassi dell'articolo definito.
5.2 La sintassi dell'articolo partitivo. |
6. Lingua, letteratura e cultura. |
6.1 Autori italiani.
6.2. Letture e comprensione dei testi fondamentali della letteratura italiana.
|
7. Il lessico e espressioni colloqiuali nella vita di tutti i giorni. |
7.1 A scuola e all'università.
7.2 In vacanza.
7.3 Feste e tradizioni. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Speaking test |
A15 B1 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Oral presentation |
A15 C3 |
0.5 |
4 |
4.5 |
Directed discussion |
A15 B3 |
4 |
12 |
16 |
Workbook |
B3 |
2 |
6 |
8 |
Guest lecture / keynote speech |
B3 |
16 |
16 |
32 |
Mixed objective/subjective test |
A15 C6 |
4 |
28 |
32 |
Introductory activities |
A15 B3 |
10 |
5 |
15 |
|
Personalized attention |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Speaking test |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumno no coñecemento e a competencia da lingua falada. |
Oral presentation |
Exposición na aula dun tema proposto de antemán polo profesor. |
Directed discussion |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, seguindo para iso as pautas marcadas previamente por leste. |
Workbook |
Realización de lecturas fora e dentro da aula. |
Guest lecture / keynote speech |
Clases de carácter teórico e práctico impartidas polo profesor sobre os contidos da materia. |
Mixed objective/subjective test |
Proba con preguntas de diversa índole que permita avaliar os coñecementos e as competencias adquiridos polo alumno nas distintas destrezas. |
Introductory activities |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Introductory activities |
Speaking test |
Oral presentation |
Directed discussion |
|
Description |
A aprendizaxe colaborativa, a discusión dirixida, e as prácticas de laboratorio así como a exposición oral dirixida realizaranse dentro da aula. Deste xeito esta metodoloxía permite que o tempo de atención divídase entre todos os alumnos. A proba oral será individual. Así mesmo, levarán a cabo sesións de titorías de carácter individual. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
B3 |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación activa na aula. Non se adquirirá a puntuación se se produce unha falta de asistencia superior ao 10%. |
5 |
Introductory activities |
A15 B3 |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercicios en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
20 |
Mixed objective/subjective test |
A15 C6 |
Proba escrita con preguntas de diverso carácter para avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas. |
35 |
Speaking test |
A15 B1 |
Avaliaranse os coñecementos así como as competencias relativas ao nivel falado da lingua. |
20 |
Oral presentation |
A15 C3 |
Terase en conta tanto a elaboración como a presentación como o grao de corrección lingüística adquirido no nivel oral. |
20 |
|
Assessment comments |
Criterios de avaliación: na primeira oportunidade, o alumno ten que cumprir as seguintes condicións: Aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral. Facer polo menos a mitade das actividades propostas na avaliación. Non se terán en conta as actividades entregadas fóra de
prazo. Considerarase como Non Presentado aquel alumno que non se presente ás Probas mixta e oral.
Os exercicios terán que entregarse o último día de clase. A exposición oral realizarase nas últimas horas da clase (poden ser unha o máis semanas, según a cantidade de alumnos. Neste caso realizarase a proba en orden alfabético). Estas datas poden variar. Faranse oficiais nas clases.
Na segunda oportunidade se o alumno aprobou o conxunto das probas mixta e oral so terá que completar as actividades restantes. Os exercicios poderán entregarse até unha semana antes día do examen. Non se aceptarán exercicios fora deste prazo. A exposición oral terá lugar o mesmo día do exame.
Se o alumno non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de xullo. No caso de non ter feitas o suspensas as demáis actividades tamén terá que repetilas. Ao comezo do curso darase un calendario de entrega dos traballos e as diferentes actividades da avaliación. Os alumnos con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberán presentarse ao comezo do curso para recibir indicacións sobre como aprobar o exame, e recibir avaliación continua ao longo de todo o curso.Terán que examinarse nas datas oficiais como o resto dos alumnos e entregar ou realizar o resto das actividades nunha data a convir coa profesora.
|
Sources of information |
Basic
|
Londero, Eleanor (1992). Diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grijalbo
Petronio, G. (1966-70). Dizionario enciclopédico della letteratura italiana. Bari, Laterza
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Bologna, Il Mulino
Petronio, G. (1970). Historia de la literatura italiana. Madrid, Cátedra
Zingarelli, Nicola Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana. Bologna, (2009). Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana.. Zanichelli, Bologna
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Hueber, Alma Edizioni |
|
Complementary
|
Pasquini, E. (1997). Guida allo estudio della letteratura italiana. Bari, Laterza
Segre, Cesase (1997). Testi nella storia. La letteratura italiana delle origini al Novecento. Milán, Mondadori |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Modern Language 3: Italian/613G03056 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|