Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades |
A2 |
Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores |
A3 |
Ser quen de deseñar un proceso de investigación de carácter empírico demostrando dominio no uso de técnicas de investigación cuantitativas e/ou cualitativas |
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A6 |
Análisis crítico das sociedades de consumo actuais que permita coñecer a estructuración e o significado social do consumo |
A10 |
Ser quen de redactar, presentar e defender documentos e informes de investigación social e de mercados |
A11 |
Coñecer, nun nivel avanzado, os mercados e os consumidores, apreciando a diversidade dos seus enfoques |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan quen de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
B4 |
Que os estudiantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüedades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B6 |
Ser quen de buscar, xestionar, analizar e sintetizar a información, seleccionando aquela que resulta pertinente para a toma de decisións |
B7 |
Ter capacidade creativa, proactiva e emprendedora |
B11 |
Ser quen de asumir responsabilidades tanto individuais como colectivas na tarefa investigadora ou profesional |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Identificar os fundamentos económicos dos mercados, así como os seus elementos constitutivos e características principais |
AC1 AC2 AC3 AC5 AC6 AC10 AC11
|
BC3
|
|
Formular e xustificar un obxecto de estudo propio dunha investigación de mercados desde a perspectiva económica |
|
BC2 BC4 BC5 BC6 BC7 BC11
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1: Oferta e Demanda: un modelo de competencia perfecta |
1.1. A demanda
1.2. A oferta
1.3. O equilibrio no mercado
|
Tema 2. El comportamiento del consumidor: la toma de decisiones |
3.1. El excedente del consumidor
3.2. La elasticidad de demanda
3.3. La economía del comportamiento: racionalidad limitada o irracionalidad
|
Tema 3: Estrutura de mercado e estratexias competitivas |
2.1. A Competencia pefercta
2.1. O monopolio
2.2. O oligopolio
2.3. A competencia monopolística
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A5 A6 A11 B3 B4 |
18 |
36 |
54 |
Workbook |
B3 B4 B5 B6 B7 |
2 |
4 |
6 |
Mixed objective/subjective test |
A6 B2 B3 B4 B5 |
2 |
4 |
6 |
Case study |
A2 A3 A10 B2 B11 |
3 |
6 |
9 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral por parte do profesor, complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudiantes, coa finalidade de transmitir conocimientos e facilitar a aprendizaxe
|
Workbook |
Análise de textos cuxos contidos serven como fonte de profundización das cuestións traballadas nas sesións maxistrais |
Mixed objective/subjective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que se realiza co obxectivo de avaliar conocimientos, capacidades e destrezas.
|
Case study |
Descripción dunha situación específica que plantea un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto polo alumno a través dun proceso de discusión dirixido polo profesor
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Atención e resolución de dúbidas relativas aos contidos explicados na sesión maxistral ou que xorden nos procesos de resolución de casos prácticos e na discusión de casos.
Empregásense as tutorias personalizadas.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A2 A3 A10 B2 B11 |
Descripción dunha situación específica que plantea un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto polo alumno a través dun proceso de discusión dirixido polo profesor
|
40 |
Mixed objective/subjective test |
A6 B2 B3 B4 B5 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que se realiza co obxectivo de avaliar conocimientos, capacidades e destrezas. |
60 |
|
Assessment comments |
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación.
|
Sources of information |
Basic
|
Krugman, P. y Wells, R. (2013). Microeconomía. Reverté
Pindyck, R.S. y Rubindeld, D.L. (2013). Microeconomía. Pearson
Case, K; Fair, R. y Oster, S. (2012). Principios de microeconomía. Pearson |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|