Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades |
A2 |
Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores |
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A8 |
Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados |
B1 |
Posuer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a cotío nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan quen de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
B6 |
Ser quen de buscar, xestionar, analizar e sintetizar a información, seleccionando aquela que resulta pertinente para a toma de decisións |
B7 |
Ter capacidade creativa, proactiva e emprendedora |
B9 |
Ter capacidade de analizar críticamente tanto o traballo proprio como o dos compañeiros |
B10 |
Ser quen de traballar en equipo eficaz e eficientemente |
B11 |
Ser quen de asumir responsabilidades tanto individuais como colectivas na tarefa investigadora ou profesional |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Enfrontar unha investigación coa técnica dos sistemas de indicadores |
AM1
|
BM1 BM2 BM7 BM9 BM10 BM11
|
CM1
|
Establecer diferentes tipos de indicadores sociais e económicos |
AM1 AM5 AM8
|
BM1 BM2 BM3
|
|
Resolver problemas relativos á fiabilidade e validez dos indicadores |
|
BM1 BM6 BM7
|
|
Construir índices sociais |
AM1 AM2 AM8
|
BM3 BM6 BM7
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1. |
Indicadores sociais: Concepto, características, tipoloxías e funcións |
Tema 2. |
A medida e os modelos conceptuais |
Tema 3. |
Construcción dun sistema de indicadores |
Tema 4. |
Avaliación dos sistemas de indicadores sociais |
Tema 5. |
Medidas sintéticas: os índices sociais |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A8 B3 B6 |
10 |
15 |
25 |
Presentación oral |
B1 B2 B7 B9 B10 B11 C1 |
1 |
4 |
5 |
Portafolios do alumno |
A1 A2 A5 A8 B1 B2 B3 B6 B7 B11 C1 |
10 |
35 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
A dinámica das clases é a seguinte: primeiro faráse unha presentación teórica e logo situaránse os conceptos tratados en contexto de investigacións concretas. Finalmente, serán os e as estudantes quenes apliquen en pequenos obradoiros o aprendido.
A dinámica do curso require necesariamente consultar a documentación dispoñible antes da sesión teórica e así favorecer que o tempo na aula sexa mellor aproveitado |
Presentación oral |
Presentación oral do traballo feito en grupos (nos obradoiros na aula como fora de ela) con respecto á conformación do sistema de indicadores propio. |
Portafolios do alumno |
Comprenden todas as actividades e solución de problemas tratados na aula e tamén fora de ela. En concreto, e será o elemento máis importante de cara a avaliación, se plantexa que deben confeccionar un sistema de indicadores propio dende unha perspectiva crítica |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
A atención persoalizada realizarase individualmente nos traballos tutelados, a resolución de problemas e a revisión das probas obxectivas cando a retroalimentación de cara ao alumno así o requira. Tamén na aula prevese adicar parte das sesións maxistrais cando a ocasión o precise.
Recomendase a todos os alumnos que, ante la dúbida, fagan uso das tutorías sempre.
En calquera caso, se o/a estudante non puidera asisitir no horario indicado, que escriba un correo a jlopezr@udc.es para fixar a entrevista nunha hora máis convinte para ela ou el. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Portafolios do alumno |
A1 A2 A5 A8 B1 B2 B3 B6 B7 B11 C1 |
Todo o traballo desenvolvido na aula e fora dela, individualmente e en grupo. Con especial atención ao sistema propio de indicadores e índices |
60 |
Presentación oral |
B1 B2 B7 B9 B10 B11 C1 |
A presentación oral do traballo desenvolvido cara a construcción do sistema propio de indicadores e índices |
40 |
|
Observacións avaliación |
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao comezo do curso un calendario específico de tutorías compatible coa súa dedicación. En caso de non acordarse uns elementos de avaliación particulares para os/as estudantes a tempo parcial, en primeira e segunda oportunidade os criterios de avaliación rexeranse de acordo á modalidade de avaliación non continua
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|