Avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar.
Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.
1. O primeiro traballo supón o 80% da nota e deberá entregarse á profesora María Teresa García (mtgarcia@udc.es) antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h. O esquema sería:
a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades:
· Identificación dos recursos da organización.
· Identificación das capacidades da organización.
· Identificación de vantaxes competitivas sustentables.
· Aplicación Análise VRIO.
b .Análise da estratexia.
· Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación)
· Estratexia Competitiva:
- Tipo de estratexia competitiva
- Aplicación do reloxo estratéxico
· Estratexia funcional:
- Análise das principais áreas funcionais da organización
- Análise do tipo de financiamento da organización.
- Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial.
c. Análise do Goberno da Empresa:
· Supervisión directa.
· Sistema de incentivos.
· Mercado de empresas e capitais.
· Mercado de débeda.
· Mercado de bens e servizos.
O segundo caso práctico supón o 20% da nota. Consistirá na realización dun organigrama e na aplicación da teoría da axencia (deseño de incentivos). Deberá entregarse antes do 16 de novembro de 2017 ás 12:00h á profesora Rosa Mariz (rmariz@udc.es). O esquema sería:
a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación
b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos.
· Análise de problemas de risco moral e selección adversa.
· Mecanismos de solución aos problemas anteriores.
O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 12 páxinas e o segundo caso de 5 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos.
Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría.
As notas publicaranse no Moodle o día 28 de novembro e a revisión terá lugar o 1 de decembro desde as 10:00h ata as 11:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222)
Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas e media nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 4444), os martes de 9:30-11:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os venres de 10:00-11:30 na extensión 2459.