Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable |
A5 |
CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico |
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A11 |
CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras |
A12 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C9 |
CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Comprender o proceso de estructuración do produto turístico, a súa planificación e a súa xestión |
AJ1 AJ5 AJ6 AJ7 AC2 AC3
|
BC2 BC3 BC5 BC9 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC9
|
Estudar as características, do turismo de litoral para comprender os mecanismos de planificación, xestión e comercialización dos produtos turísticos no espazo litoral. |
AJ1 AJ5 AJ6 AJ7 AC2 AC3
|
BC2 BC3 BC5 BC9 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC9
|
Estudar as características do turismo de cruceiros e litoral para comprender os mecanismos de planificación, xestión e comercialización dos produtos turísticos de cruceiros. |
AJ1 AJ5 AJ6 AJ7 AC2 AC3
|
BC2 BC3 BC5 BC9 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. CONCEPTOS XERAIS |
a) DESTINO TURÍSTICO E PRODUTO TURÍSTICO
b) PLANIFICACIÓN DESTINO TURÍSTICO
c) PLANIFICACIÓN PRODUTO TURÍSTICO
|
2. TURISMO DE LITORAL |
a) ASPECTOS PREVIOS, CONCEPTOS E DEFINICIÓNS
b) PLANIFICACIÓN E XESTIÓN DE DESTINOS E PRODUTOS NO ESPAZO LITORAL |
3. TURISMO DE CRUCEIROS |
a) ASPECTOS PREVIOS, CONCEPTOS E DEFINICIÓNS
b) PLANIFICACIÓN E XESTIÓN DE DESTINOS E PRODUTOS DE CRUCEIROS |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A11 A5 A12 A6 A7 B2 B3 B11 C1 |
17 |
15 |
32 |
Problem solving |
A5 A6 B2 B3 B5 B9 |
4 |
10 |
14 |
Supervised projects |
A11 A12 A6 A7 B2 B5 B10 C3 C4 |
0 |
25 |
25 |
Oral presentation |
B3 C9 C2 |
1 |
2 |
3 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral dos contidos que conforman o marco teórico da materia, complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Concretamente na MODALIDADE PRESENCIAL consiste en clases teóricas para a presentación dos contidos da materia; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados coa materia e/ou a realización de pequenos exercicios/probas de coñecemento teórico/prácticos ... Na MODALIDADE ON-LINE trátase de diverso material teórico/práctico sobre os contidos da materia a disposición dos alumnos para a súa lectura; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados coa materia mediante foros/debates on-line e/ou a realización de pequenos exercicios/probas de coñecemento teórico/prácticos, .. |
Problem solving |
Técnica mediante a que ha de resolverse unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
Concretamente, tanto na MODALIDADE PRESENCIAL como na MODALIDADE ON-LINE, consiste na realización dun problema/exercicio final de coñecementos sobre o contido da materia ao que haberá que dar resposta xustificada a unha serie de preguntas curtas. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Concretamente, tanto na MODALIDADE PRESENCIAL como na MODALIDADE ON-LINE, consiste na realización e/ou exposición presencial/virtual dun traballo proposto polo alumno/profesor de forma individual e/ou en grupo sobre algún dos contidos da materia.
Todos os alumnos deberán realizar a exposición pública dos seus traballos. |
Oral presentation |
Os alumnos de modalidade presencial realizarán a exposición oral do seu traballo. Dita presentación será valorada na nota final. Os alumnos de modalidade a distancia entregarán a presentación en power point e acordarase con eles, por parte dos profesores, un foro de debate virtual. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Supervised projects |
|
Description |
Durante o curso académico realizarase unha atención personalizada e continuada a todos os alumnos matriculados nesta materia, tanto para resolver dúbidas das clases presenciais/online, como para tratar temas relacionados co problema/exercicio final ou o traballo tutelado.
Gerardo Domínguez Feijóo
Universidade da Coruña
Dpto. de Empresa
Área de Organización de Empresas
Teléfono: 981 167 000 ext. 3459
E-mail:g.dominguez@udc.es
Horario tutorías: previa cita con anterioridad por e-mail |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A1 A11 A5 A12 A6 A7 B2 B3 B11 C1 |
Durante o curso académico realizarase unha A asistencia e participación activa nas clases (15%) é obrigatoria e valórase tendo en conta a involucración do alumnado nas sesións presenciais (modalidade presencial) ou a participación activa e razoada nos foros/chats virtuais ou similares (modalidade online). |
15 |
Problem solving |
A5 A6 B2 B3 B5 B9 |
O problema/exercicio final de contido (40%) é obrigatorio e individual e consiste na realización dunha proba de coñecementos sobre o contido da materia á que hai que dar resposta xustificada a unha serie de preguntas curtas. Este exercicio adoita estar dispoñible habitualmente a partir da última clase da materia e, posteriormente, entregarase no prazo máximo de 15 días (1ª oportunidade) ou como mínimo 15 días antes do peche de actas do mes de xullo (2ª oportunidade).
|
40 |
Supervised projects |
A11 A12 A6 A7 B2 B5 B10 C3 C4 |
A avaliación continua do traballo realizado ao longo do desenvolvemento da materia. O desenvolvemento do traballo representa o 40% da nota final.
Na valoración do traballo teranse en conta os seguintes aspectos Orixinalidade, aplicación dos fundamentos, calidade da redacción e utilización de fontes bibliográficas.
Para superar a materia, é necesario alcanzar unha puntuación mínima do 50% no traballo tutelado. |
40 |
Oral presentation |
B3 C9 C2 |
O traballo tutelado será exposto na aula, de modo individual ou en grupo.
Valoraranse os diferentes aspectos da calidade da información manexada, a propia presentación en relación á súa claridade e precisión xunto coa resposta ás preguntas formuladas.
A presentación suporá o 5% da nota final da materia. |
5 |
|
Assessment comments |
O traballo tutelado (40%) ten carácter voluntario e, para iso, o alumno ten que elixir antes da última clase se opta pola realización deste traballo que no caso final de non entregalo terá unha repercusión negativa na nota final de dous puntos (-2). Pódese realizar de forma individual (alumnos da modalidade online) ou en grupo de 2-3 persoas (alumnos da modalidade presencial ou tamén alumnos online) e versará sobre un estudo dun caso concreto, unha proposta sobre a creación e o desenvolvemento dun sistema de xestión dun destino e/ou novo produto turístico ou calquera outro tema relacionado coa materia que o alumno considere do seu interese. En calquera caso, ao optar por esta alternativa de avaliación o alumno ten que propor a temática do traballo a realizar e o profesor da materia comunicará a aceptación do mesmo, a súa modificación ou a necesidade dunha nova formulación. A entrega final realizarase durante a segunda quincena do mes de abril (1ªoportunidade) ou como mínimo 15 días antes do peche de actas do mes de xullo
(2ª oportunidade). Posteriormente, facilítase máis información sobre posibles temáticas e unha orientación da estrutura do seu Contido.
É importante ter en conta que as alternativas de avaliación escollidas polo alumno para a primeira oportunidade manteranse tamén para a segunda oportunidade.
Durante a primeira quincena do mes de maio facilitaranse as cualificacións finais provisionais e unha posible data de revisión/discusión das mesmas na segunda quincena (1ª oportunidade); así como,
aproximadamente unha semana antes do peche de actas no mes de xullo (2ª oportunidade).
No entanto, e a pesar do sistema de avaliación proposto anteriormente, ao comezo do curso académico, na presentación da materia, pódese expor outro tipo de repartición porcentual entre as distintas metodoloxías. Por outra banda, poderanse obter cualificacións adicionais en función do exposto no seu momento polo profesor da materia.
O traballo ten que ser de elaboración persoal/grupal e, en todo caso, poderá conter un resumo de datos, non unha simple copia e pega de datos consultados. Será necesario indicar tamén no propio texto as fontes bibliográficas consultadas e ao final do documento recollelas todas elas no apartado de bibliografía.
O “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia” comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC” (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b).
O alumnado nesta situación será evaluado na data aprobada na Xunta de Escola, mediante una proba obxectiva sobre os contidos do paso 3 da Guía, e un traballo a consensuar cos profesores da materia.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Achegarase ao comezo do curso |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|