Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B6 |
CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C9 |
CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
TURISMO DE SAÚDE E TERMAL. Comprender as motivacións principais da sociedade actual que demanda turismo de saúde e turismo médico. Identificar os tipos de centros que ofertan turismo médico e de saúde. Coñecer as características medioambientais, de infraestructuras, de recursos humáns e de xestión que definen os centros de turismo de saúde. |
AP6
|
BM2 BM6 BM7 BM10
|
CM1 CM9
|
TURISMO DE LITORAL: Estudar as características, factores de localización e formas dos espazos turísticos litorais e insulares |
AP6
|
BM6
|
CM1 CM9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TURISMO DE SAUDE E TERMAL |
1. Turismo de saúde e turismo médico. Definicións, conceptos, antecedentes e importancia actual.
2. Motivacións actuais do turismo médico e de saúde.
Prevención da enfermidade e promoción da saúde. Estilos de vida saudables. Patoloxías crónicas mais prevalentes.
3. Tipos de centros de turismo médico e de saúde: hospitais, balnearios, centros de talasoterapia, spa e centros de agua, curhoteis.
4. Infraestructura i Equipamento dos centros. Técnicas de hidroterapia e medicina física.
5. Planificación xeral dun destino de turismo médico e de saúde: Instalacións de auga, características medioambientais do entorno, recursos humáns, características xerais específicas de xestión dos centros de turismo de saúde. Lexislación.
6. Comercialización dos centros de turismo de saúde
7. Desenvolvemento e situación actual do termalismo social en España.
|
TURISMO LITORAL E INSULAR
|
1. Concepto e definicións. Factores de localización.
2. Formas dos espacios turísticos litorais. Análise i evolución
3. Exemplos de Turismo Litoral.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A6 B10 |
1 |
1 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 |
12 |
0 |
12 |
Saídas de campo |
A6 |
6 |
1 |
7 |
Análise de fontes documentais |
A6 B2 B6 B7 |
1 |
35 |
36 |
Presentación oral |
B6 B2 C1 C9 |
5 |
12 |
17 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado.
Los alumnos de modalidad a distancia participarán en un foro abierto específicamente para este punto. |
Sesión maxistral |
Modalidade presencial: Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Modalidade a distancia: Estudio dirixido a través de lecturas de textos e de material multimedia (clases grabadas, vídeos, presentacións power point) seguindo os contidos. |
Saídas de campo |
Modalidade presencial: Na medida do posible se realizará unha visita a un centro de turismo de saude e de turismo de litoral a determinar polos profesores. Esta visita será obligatoria para os alumnos con docencia presencial.
Modalidade a distancia: Aos alumnos con formación en esta modalidade se lles aconsellará que na medida do posible realicen a visita a un centro próximo ao seu domicilio. |
Análise de fontes documentais |
Mediante documentos bibliográficos (artígos, informes, etc.) relevantes para a temática dea materia se elaborarán síntesis de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Presentación oral |
Modalidade presencial: Os alumnos de modalidade presencial farán unha exposición oral do traballo tutelado
Modalidade a distancia: Os alumnos de modalidade a distancia entregarán unha presentación power point e se organizará un foro de debate virtual na que deberán participar os alumnos.. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Saídas de campo |
|
Descrición |
Nos traballos tutelados os profesores atenderán de maneira particular ás necesidades dos alumnos,
Nas saídas de campo o alumno terá unha atención persoalizada adaptada as súas inquietudes con respecto aso distintos aspectos que se estudarán nas visitas.
Nos traballos tutelados o profesor fará un seguimiento persoalizado do proceso de aprendizaxe por parte do alumno |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
B6 B2 C1 C9 |
Os traballos serán expostos na aula de modo individual ou en grupo. Se valorarán os diferentes aspectos de calidade da información manexada, da presentación e da resposta as preguntas formuladas.
Na modalidade a distancia se entregará o traballo e se responderá ás cuestións plantexadas virtualmente. |
15 |
Análise de fontes documentais |
A6 B2 B6 B7 |
Farase unha análise de documentos bibliográficos aportados polos profesores (artígos, informes, etc.) relevantes para a temática da materia elaborando unha síntesis de contidos de carácter teórico ou práctico. |
70 |
Sesión maxistral |
A6 |
Na modalidade presencial se obterá a máxima puntuación posible en este apartado co a asistencia e participación activa no 80% das sesións maxistrais. No caso de non asistencia se realizará un traballo a indicar polo profesor acerca dos contidos impartidos.
Na modalidade a distancia se valorará a participación activa no foro de debate virtual. |
15 |
|
Observacións avaliación |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Turismo de saude e termal será impartido pola prof. Rosa Meijide Faílde Turismo litoral e insular será impartido polo Prf. Carlos Rodríguez Carro;
Se recomienda nivel básico de inglés de lectura
2.- O profesor responsable resérvase a posibilidade de realizar algún cambio na avaliación ou outros aspectos que serán notificados aos estudantes coa suficiente antelación. |
|