Identifying Data 2017/18
Subject (*) Planning and management of destinations and tourist spirituals Code 615524018
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Rodríguez Vázquez, Clide
E-mail
c.rodriguezv@udc.es
Lecturers
Rodríguez Vázquez, Clide
E-mail
c.rodriguezv@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A5 CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico
A6 CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos
A7 CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B11 CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C2 CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ6
BC2
AJ7
AR1
BC11
AJ5
AJ7
BC3
BC11
AC1
CC1
CC2
CC3

Contents
Topic Sub-topic
BLOQUE I: INTRODUCCIÓN AO TURISMO ESPIRITUAL O Turismo Relixioso e o Turismo Espiritual. Conceptualización e contextualización do Turismo Espiritual
BLOQUE II: FUNDAMENTOS SOBRE O TURISMO ESPIRITUAL Evolución da actividade viaxera relacionada co Turismo Espiritual e a súa evolución en España.
Iniciativas internacionais; Iniciativas en España
BLOQUE III: APLICACIÓN DO MARKETING DE DESTINOS AO TURISMO ESPIRITUAL As Organizacióons de Marketing de Destinos (OMD) e a súa relación co Turismo Espiritual
Promoción e Comercialización do Turismo Espiritual

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 C3 21 0 21
Workbook B2 6 8 14
Supervised projects A5 A6 A10 A8 B3 B11 C1 15 20 35
Oral presentation C2 2 0 2
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Desenrolo dos contenidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada por presentacións multimedia
Workbook Se facilitará ao alumnado textos e lecturas con carácter obrigatorio dos diferentes temas cuxa finalidade é servir de complemento á clase maxistral que deberán ser traballadas en grupo para resolver as cuestións que se formulen.

As lecturas deberán ser desenvolvidas tanto polos alumnos da modalidade presencial como polos da non presencial. Estas consideraranse na avaliación final da materia, polo que é importante que todos os alumnos entréguenas.
Supervised projects Modalidade Presencial:

Elaboración dun traballo en grupo relacionado coa materia en cuestión, onde o alumno deberá de ser capaz de demostrar os resultados de aprendizaxe conforme á materia presentada; para iso deberanse organizar en grupos de dous ou tres persoas. Durante a impartición das sesións maxistrais levará a cabo a tutorización correspondente do traballo desenvolvido, así como o seguimento do labor levado a cabo polos diferentes grupos. A exposición dos traballos será en sesión plenaria.

Modalidade Non Presencial:

A elaboración do traballo será individual, salvo que algún alumno quixese formar grupos virtuais con outros alumnos do seu mesma modalidade e previo aviso á profesora con suficiente antelación. Para estes alumnos o traballo terá os mesmos contidos que no caso da modalidade presencial. Estes alumnos tamén serán tutorizados de forma continua e farase un seguimento do seu traballo de forma individual ou colectiva segundo sexa o caso. Poderán expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que sexan posibles e estean ao alcance de todos.
Oral presentation Todos os membros do grupo ou os alumnos de forma individualizada deberán expor o traballo tutelado como xa se especificou na metodoloxía anterior; aspecto que será valorado na nota final.

Personalized attention
Methodologies
Workbook
Supervised projects
Description
Os diferentes membros do grupo ou os alumnos de maneira individualizada poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento das lecturas e do traballo tutelado.

Os Horarios son os seguintes:

Do 7 ao 8 de marzo, de 18:15 a 20:30 horas
Do 12 ao 15 de marzo, de 16:00 a 18:15 horas
Do 19 ao 22 de marzo, de 18:15 a 20:30 horas

As tutorías realizaranse por teléfono, mail ou de forma presencial nas seguintes semanas:

Un día durante a primeira semana de clase
Un día durante a segunda semana de clase
Un día durante a terceira semana de clase
Dous días durante a primeira semana de abril

LUGAR:

Departamento de Análise Económica e ADE
Área Comercialización e Investigación de Mercados
Campus de Elviña. Universidade da Coruña
crodriguezv@udc.es
Tf. 981167000. Ext. 2532


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation C2 O grupo ou o alumno individual deberá expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que poidan ou estean ao seu alcance. É necesario entregar a presentación do traballo en power point ou en calquera outro formato similar, tanto para a modalidade presencial como para a online.

A presentación suporá o 20% da nota final da materia onde de forma individualizada valorarase para cada alumno esa porcentaxe tendo en conta os seguintes aspectos:
1) Calidade da presentación e adecuación ao marco teórico.
2) Precisión e claridade da exposición e das respostas (caso presencial).
3) Coherencia na presentación.

No caso da modalidade presencial todos os integrantes do grupo deberán expor unha parte do traballo dado que a nota da presentación oral será asignada de forma individualizada a cada alumno.

No caso dos alumnos Non Presenciais, a presentación deberá ter audio explicativo ou na súa falta débese enviar un vídeo onde o alumno explique dita presentación.
20
Workbook B2 Proponse dous artigos ou lecturas obrigatorias como máximo sobre as que os alumnos de ambas as modalidades, presenciais e non presenciais, deberán ler, comentar, opinar e responder a unha serie de cuestións que se expoñan nas mesmas.

Ditas lecturas deberán ser desenvolvidas por todos os alumnos de maneira individual e suporán un 10% da cualificación da materia, a condición de que se cumpran unha serie de requisitos tales como: calidade de redacción; opinión contrastada; utilización de forma adecuada de fontes bibliográficas relevantes, etc.

O prazo de entrega farase na última semana do mes de abril.
10
Supervised projects A5 A6 A10 A8 B3 B11 C1 Avaliación continua do traballo realizado ao longo da materia. O desenvolvemento do traballo ben sexa en grupo ou individual representará o 70% da nota final. Na devandita valoración teranse en conta os seguintes aspectos:
1) Orixinalidade
2) Aplicación dos fundamentos teóricos
3) Calidade da redacción e coherencia no formato
4) Utilización de fontes bibliográficas pertinentes tanto no documento como na bibliografía

Para superar a materia é necesario alcanzar unha puntuación mínima do 50% no traballo tutelado. A entrega farase no mes de abril do mesmo xeito que a revisión das cualificacións.

O grupo ou o alumno individual deberá expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que poidan ou estean ao seu alcance. É necesario entregar a presentación do traballo en power point ou en calquera outro formato similar, tanto para a modalidade presencial como para a online.
70
 
Assessment comments
Nota:

Os alumnos de modalidade NON presencial poderán formar grupos de traballo con alumnos do seu mesma modalidade, a condición de que llo notifiquen previamente á profesora responsable e esta considéreo oportuno.

A revisión das cualificacións da primeira oportunidade realizaranse durante o mes de abril.

O sistema de avaliación aplicado na primeira convocatoria manterase para xullo.

A entrega de traballos e lecturas na segunda convocatoria realizarase no mes de xullo e a revisión das cualificacións igual.


Sources of information
Basic

ALVÁREZ SOUSA, A. (2004). “Cambio social y ocio turístico en el siglo XXI” en VIII Congreso Español de Sociología: transformaciones globales: confianza y riesgo, grupo: Turismo, ocio y deporte, Alicante del 23 al 25 de septiembre

COURT, B. y LUPTON, R. (1997). “Customer portofolio development: modeling destination adopters, inactives and rejecters”. Journal of Travel Research. 36, 1, pp. 35-43.

Turespaña (2009). Estudio de Productos Turísticos, Turismo de Salud

ORGANIZACIÓN MUNDIAL DEL TURISMO (2002). Panorama 2020 – Previsiones mundiales y perfiles de los segmentos de mercado. Consejo Empresarial de la OMT (CEOMT). Madrid
Travel and Leisure Magazine, www.travelandleisure.com
Oficina de Industrias de Viajes y Turismo de Estados Unidos, http://tinet.ita.doc.gov
HUERTAS ROIG, A; SETÓ-PÀMIES, D. y MÍGUEZ-GONZÁLEZ, M.I (2015). “Comunicación de desinos turísicos a través de los medios sociales”. El profesional de la información, enero-febrero, v. 24, n. 1, pp. 15-21

RODRÍGUEZ, C. (2016). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. 

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.