Identifying Data 2017/18
Subject (*) Audiovisual Advertising Code 616G01012
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Quintas Froufe, Natalia
E-mail
n.quintas.froufe@udc.es
Lecturers
Quintas Froufe, Natalia
E-mail
n.quintas.froufe@udc.es
Web
General description A finalidade principal da asignatura Publicidade Audiovisual é coñecer os principios teórico-prácticos da comunicación publicitaria para afrontar a elaboración das súas mensaxes.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Crear mensaxes de carácter publicitario, especialmente no que se refire a produtos audiovisuais A2
A3
A7
B9
C1
- Coñecer a historia da publicidade A6
B9
C3
- Coñecer e desenvolver as diferentes técnicas de creatividade A12
B9
C2
C4
- Coñecer os límites legais da actividade publicitaria A10
B9
C3
- Saber elaborar unha mensaxe publicitaria de forma autónoma A1
A2
A7
B9
C1
C2

Contents
Topic Sub-topic
Unidade didáctica 1. A publicidade: conceptualización teórica.
a) Definición da publicidade
b) Síntese histórica da publicidade
c) Os medios e soportes publicitarios
d) A nova publicidade
Unidade didáctica 2. Técnicas de creatividade publicitaria.
a) Definición de creatividade
b) O proceso creativo: técnicas e métodos
c) Certames de creatividade publicitaria
Unidade didáctica 3. Estratexias publicitarias e creación de campañas.
a) Análise previa á campaña, os obxectivos publicitarios e o briefing
b) O público obxectivo
c) A estratexia de contido, creativa e medios
d) Avaliación da eficacia
Unidade didáctica 4. Estrutura do mercado publicitario e as axencias de publicidade.
a) O anunciante
b) As empresas e axencias de publicidade
c) O investimento publicitario
Unidade didáctica 5. Os límites da Publicidade.
a) Marco xurídico da Publicidade
b) Autorregulación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A1 A2 A3 C2 C1 22.5 50.625 73.125
Oral presentation A1 1 3 4
Guest lecture / keynote speech A6 A7 A10 A12 C3 C4 21.5 48.375 69.875
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
Oral presentation Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Nos obradorios os/as alumnos/as recibirán atención personalizada para levar a cabo os traballos requeridos en cada un deles.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A6 A7 A10 A12 C3 C4 A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dun exame teórico-práctico que suporá ó 30% da cualificación final. 30
Workshop A1 A2 A3 C2 C1 A avaliación do obradoiro realizarase a través da entrega de traballos prácticos tutelados pola docente que suporá o 70% da cualificación final. 70
 
Assessment comments

-  A avaliación dos obradoiros realizarase a través da entrega de traballos prácticos tutelados pola docente que suporá o 70% da cualificación final. Istes traballos deberán ser entregados na data e forma indicada pola docente para poder ser evaluados.

A copia de fragmentos de textos sen citar a autoría da fonte significará a non valoración dos exercicios.

-  A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dun exame teórico-práctico que suporá ó 30% da cualificación final.

-  Será necesario alcanzar o valor medio de cada una das partes para aprobar a asignatura, para iso será obrigatorio superar o exame final (cunha cualificación mínima de 1,5 puntos) e os exercicios prácticos (cunha cualificación mínima de 3,5 puntos). 

- Aqueles estudantes que non completaron o proceso de avaliación continua ou/e que non se presentaron ao exame da convocatoria oficial poderán optar á segunda convocatoria establecida polo calendario de exames oficiais da Facultade de Ciencias da Comunicación. Nesta convocatoria o profesor fixará un novo prazo de entrega dos traballos prácticos antes da data prevista para a convocatoria oficial do exame. 

- En termos xerais, en todos os exercicios prácticos valorarase a capacidade de expresión, análise e síntese; a capacidade crítica, analítica e reflexiva; a redacción, o estilo e a corrección gramatical e ortográfica, así como o coidado formal na presentación dos exercicios.

- Ortografía: as posibles faltas de ortografía no examen e traballos suporán a non valoración destes.


Sources of information
Basic Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo
Gómez Nieto, B. (2017). Fundamentos de la publicidad . Madrid: ESIC
Eguizábal, R. (2011). Historia de la publicidad. Madrid: Fragua
Eguizábal, R. (2009). Industrias de la conciencia: una historia de la publicidad en España (1975-2009). Barcelona: Península
Ortega, E. (1999). La comunicación publicitaria. Madrid: Pirámide
García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC
Hernández Martínez, C. (2010). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis
González Lobo, M. A. (2009). Manual de publicidad. Madrid: ESIC

Complementary Papí-Gálvez, N. (Coord.) (2014). Claves en la planificación de la publicidad online: fundamentos, herramientas y retos. Madrid: AIMC
Baños González, M. (2006). Creatividad y publicidad. Madrid: Ediciones laberinto
Checa, A. (2007). Historia de la publicidad. La Coruña: Netbiblo
Moliné, M. (2003). La comunicación activa. Publicidad sólida. Barcelona: Deusto.
Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante
Martínez Pastor, E. (2009). Los mensajes publicitarios analizados desde la comunicación y el derecho. Madrid: Universitas
Rey, J. (1996). Palabras para vender, palabras para soñar: introducción a la redacción publicitaria. Barcelona: Paidós
Solana, D. (2010). Postpublicidad: reflexiones sobre una nueva cultura publicitaria en la era digital. Barcelona: DobleYou

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Communication and the Cultural Industries/616G01009

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Corporate Communication/616G01013
Viewing Figures/616G01020

Subjects that continue the syllabus
Multimedia Communication Strategies/616G01035

Other comments

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.