Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A9 |
Coñecelos modelos de xestión. |
A10 |
Coñecelo marco legal e deontolóxico. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
|
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Conocer la función y planificación estratégica de la comunicación en las organizaciones |
A1 A3 A7 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Saber relacionarse con los medios de comunicación mediante las principales técnicas: notas de prensa, ruedas de prensa, dossier, vídeo, audio y soporte interactivo. |
A1 A2 A7 A8
|
|
|
Elaborar mensajes para su difusión corporativa externa e interna |
A1
|
|
|
Diseñar y producir eventos corporativos |
A1 A2 A3 A7 A8 A9
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. LA COMUNICACIÓN CORPORATIVA |
INTRODUCCIÓN. FRONTERAS
UN POCO DE HISTORIA
ÁMBITOS Y VERTIENTES DE LA COMUNICACIÓN CORPORATIVA
EL PLAN DE COMUNICACIÓN
ESTRATEGIAS DE COMUNICACIÓN CORPORATIVA
LA RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA |
TEMA 2. IDENTIDAD AUDIOVISUAL Y MULTIMEDIA |
IMAGEN E IDENTIDAD
EL VIDEO CORPORATIVO
PRESENCIA Y VISIBILIDAD EN LA RED |
TEMA 3. ORGANIZACIÓN DE EVENTOS |
LA CONFERENCIA DE PRENSA
OTROS EVENTOS |
TEMA 4. PORTAVOCÍA AUDIOVISUAL |
EL PORTAVOZ
EL ARGUMENTARIO
PORTAVOCÍA EN CONTEXTO DE CRISIS |
TEMA 5. AUDITORIA DE COMUNCACIÓN |
CONCEPTO.
PERSPECTIVA METODOLÓGICA.
INSTRUMENTOS. |
TEMA 6. COMUNICACIÓN INTERNA
|
COMUNICACIÓN INTERNA, MOTIVACIÓN Y SATISFACCIÓN
TIPOS
CANALES Y SOPORTES
EL BOLETÍN INTERNO |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 A12 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
24 |
24 |
48 |
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
24 |
48 |
72 |
Objective test |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
2 |
22 |
24 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición de teoría y casos aplicados, que se complementarán con la lectura de textos. |
Workshop |
Talleres prácticos desarrollados en los grupos medianos /pequeños. |
Objective test |
Dirigida a evaluar los conocimientos adquiridos. |
Personalized attention |
|
Description |
Tutorías individuales, previa cita, en las que se resolverán dudas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
Avaliarase o resultado, así como o proceso de planificación e desenvolvemento dos traballos. |
50 |
Objective test |
A1 A2 A3 A7 A8 A9 A10 |
Proba escrita dos contidos da materia. |
50 |
|
Assessment comments |
Requírese superar tanto a parte práctica como a proba escrita da materia. Requírese asistencia. Non se admiten faltas de ortografía. Mantéñense os criterios para a convocatoria de xullo.
|
Sources of information |
Basic
|
Galindo Rubio, Fernando (2004). Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Universidad Pontificia
Túñez López, M. ; Costa-Sánchez, C. (2016). Comunicación corporativa. Claves y escenarios.. Barcelona: UOC
BEL, J.I. (2005). Comunicar para crear valor. La Dirección de comunicación en las organizaciones.
Almansa Martínez, A. (2011). Del gabinete de prensa al gabinete de comunicación. Sevilla/ Zamora: Comunicación Social
Fernando Martín Martín (2004). Diccionario de comunicación corporativa e Institucional y Relaciones Públicas.
Pere Rosales (2010). Estrategia digital. Cómo usar las nuevas tecnologías mejor que la competencia. Barcelona: Planeta
Costa Sánchez, C.; Piñeiro Otero, T. (2013). Estrategias de comunicación multimedia. Barcelona: UOC
García Orosa, Berta (2009). Gabinetes de comunicación on line. Sevilla/ Zamora: Comunicación Social
Losada Díaz, J. C. (coord.) (2004). Gestión de la comunicación en las organizaciones. Barcelona: Ariel
Jesús García Jiménez (2000). La comunicación interna. |
|
Complementary
|
(). Cómo salir (o no) en los medios de comunicación.
C Van Riel, Cees B. M. van Riel, Esperanza Cerdá (). Comunicación corporativa.
Luis del Pulgar Rodríguez (1999). Comunicación de empresa en entornos turbulentos: Gestión de riesgos.
María Antonieta Rebeil Corella, Celia RuizSandoval Reséndiz (). El poder de la comunicación en las organizaciones.
Antonio Sanjuán (2002). Esto Rompe. Casos de Productos en Apuros y Gestión de Crisis‎ .
Miguel Ángel Sanz González, María Ángeles Gonzáles Lobo (2007). Identidad corporativa: Claves de la comunicación empresarial‎.
Rafael López Lita (). La comunicación corporativa en el ámbito local‎.
Antonio Lucas Marín (). La comunicación en la empresa y en las organizaciones‎ .
, Berta García Orosa, Lito García Abad, (2005). Los altavoces de la actualidad: Radiografía de los gabinetes de comunicación‎. |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Oral and Written Communication/616G01001 | Communication and the Cultural Industries/616G01009 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Multimedia Communication Strategies/616G01035 |
|
|