Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
E07 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente. |
A8 |
E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
T01 - Capacidade de análise e síntese |
C2 |
T02 - Capacidade de organización e planificación |
C3 |
T03 - Comunicación oral e escrita |
C4 |
T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 |
T05 - Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06 - Resolución de problemas |
C7 |
T07 - Toma de decisións |
C8 |
T08 - Aprendizaxe autónoma |
C9 |
T09 - Creatividade |
C14 |
T14 - Sensibilidade estética |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Try to introduce the students in the integral management of projects of sustainable rehabilitation, discovering the possibilities of economy of efforts and the achievements of quality control that suppose the work of management and coordination. |
AJ7
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5
|
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 CJ9 CJ14
|
To treat of that the student acquires a holistic vision of the rehabilitation project, as balanced synthesis of the interests of all the agents of the architectural building process. |
AJ7 AJ8
|
BJ2 BJ3 BJ4
|
CJ1 CJ2 CJ5 CJ6 CJ7
|
To introduce the student in the legislative specific frame, in connection with the Administrations in the world of the Rehabilitation, as well as the socio-economic consequences derived from the responsibilities and guarantees in the building process. |
AJ7 AJ8
|
BJ1 BJ3 BJ4
|
CJ5 CJ6 CJ7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I.- Introducción: reflexiones y consideraciones previas de la Gestión integral de Proyectos de Rehabiliación |
1.1. The process reoutfitter
1.2. Agents and factors of the process
1.3. The Prroject Management as discipline |
II.-Management and Methodology of the rehabilitation Project |
2.1. Singularities of the project reoutfitter
2.2. Study of cases: historical and current buildings.
2.3. Legislative frame |
III. - Management of building works of rehabilitation |
3.1. Responsibilities and guarantees
3.2. Management of terms (period) and economic repercussion
3.3- Maintenance and conservation Plans |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
18 |
18 |
36 |
Problem solving |
A7 B2 B3 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 |
3 |
0 |
3 |
Supervised projects |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
0 |
35 |
35 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
En el aula del Master se expondrán los conceptos fundamentales de la materia, con apoyo de imágenes, esquemas y fichas. Esta información se completará con la lectura de una bibliografía recomendada. |
Problem solving |
Se utilizará el método inductivo, por lo que a partir del estudio de casos concretos se logrará establecer pautas de diagnóstico más acertadas. |
Supervised projects |
Trabajos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodologxa deseñada para promover aaprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baisada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguimento de isa aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afines a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Trabajo Fin de Master, como acontece co resto das materias da Área de Construcción. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
Our aim is to try to imply every pupil in theoretical dissertations, promoting the participation. The practical exercise will be controlled from the beginning, with periodic comments at before established dates.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
Dado el carácter presencial del Master, en esta materia como en las restantes materias que integran el presente postgrado, se exige una asistencia no inferior al 80% relativa a la totalidad de las sesiones presenciales programadas.
Se tendrá en cuenta la atención y participación de cada alumno en las clases magistrales, así como la oportunidad de formular preguntas acertadas o el interés en responder las cuestiones planteadas por el profesor. |
10 |
Supervised projects |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
Trabajos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodologxa deseñada para promover aaprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baisada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguimento de isa aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afines a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Trabajo Fin de Master, como acontece co resto das materias da Área de Construcción. |
90 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Curso de rehabilitación. Madrid: Colego Oficial de Arquitectos de Madrid, 1984-1988. Permanyer, E. (rev.). Soluciones constructivas para la rehabilitación de viviendas de alta montaña. Barcelona: ITEC, 1986. ISBN 8485954297. http://www.rehabimed.net/ca_es/Paginas/llibres.aspx http://www.itec.es/nouPDF.e/presentacio.aspx Informe GTR 2012. Una visión-país para el sector de la edificación en España. Plan de acción para un nuevo sector de la vivienda Lo pequeño es hermoso. Por una sociedad y una técnica a la medida del hombre.E.F. SCHUMACHER . Facultad de Económicas y Empresariales. Madrid Cradle to cradle (De la cuna a la cuna). Rediseñando la forma en que hacemos las cosas. Pequeño manual del proyecto sostenible. Francoise Helene Jourda |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|