Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan. |
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A5 |
INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación. |
A6 |
PROXECTO DE ESTRUTURAS: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar as solucións estruturais, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A7 |
SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A10 |
REPRESENTACIÓN ESPACIAL: aptitude ou capacidade para aplicar, tanto manual como informaticamente, os sistemas de representación gráfica, dominando os procedementos de proxección e corte, os aspectos cuantitativos e selectivos da escala e a relación entre o plano e a profundidade. |
A12 |
PROXECTO DE ACONDICIONAMENTO AMBIENTAL: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar solucións de acondicionamento ambiental, incluíndo o illamento térmico e acústico, o control climático, o rendemento enerxético e a iluminación natural, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A13 |
IDEACIÓN GRÁFICA: aptitude ou capacidade para concibir e representar graficamente a figura, a cor, a textura e a luminosidade dos obxectos e dominar a proporción e as técnicas de debuxo, incluídas as informáticas. |
A16 |
PROTECCIÓN DO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar plans de delimitación e conservación destes últimos. |
A19 |
ADECUACIÓN MEDIOAMBIENTAL: aptitude ou capacidade para realizar estudos medioambientais e paisaxísticos, e definir medidas de protección fronte ao impacto ambiental. |
A20 |
PROXECTO DE ESPAZOS LIBRES: aptitude ou capacidade para redactar e executar trazados urbanos e proxectos de urbanización e de xardinería, así como os de obra civil e complementaria asociada a eles. |
A37 |
ANÁLISE DE FORMAS: comprensión ou coñecemento das leis da percepción visual e da proporción, as teorías da forma e da imaxe, as teorías estéticas da cor e os procedementos de estudo fenomenolóxico e analítico das formas arquitectónicas e urbanas. |
A38 |
SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN: comprensión ou coñecemento dos sistemas de representación espacial e a súa relación cos procedementos de ideación gráfica e de expresión visual das distintas fases do deseño arquitectónico e urbanístico. |
A40 |
XEOMETRÍA: comprensión ou coñecemento da xeometría métrica e proxectiva como fundamentos do trazado, deseño e composición arquitectónicos da comprensión dos sistemas de representación espacial. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A43 |
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. |
A45 |
BASES DA ARQUITECTURA NATIVA: comprensión ou coñecemento das tradicións arquitectónicas, urbanísticas e paisaxísticas de carácter nacional, local e vernáculo e dos seus fundamentos técnicos, climáticos, económicos, sociais e ideolóxicos. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
A48 |
SOCIOLOXÍA E HISTORIA URBANAS: comprensión ou coñecemento das relacións entre o medio físico e o medio social e as bases da teoría e a historia dos asentamentos humanos, da socioloxía, da economía urbana e da estadística como fundamentos dos estudos territoriais e urbanísticos. |
A52 |
MÉTODOS URBANÍSTICOS: comprensión ou coñecemento dos fundamentos metodolóxicos do planeamento urbano a diferentes escalas e da ordenación territorial e metropolitana, na súa relación co deseño urbano e edificatorio. |
B1 |
Learn how to learn |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Visión espacial. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Toma de decisións. |
B13 |
Imaxinación. |
B14 |
Habilidade gráfica xeral. |
B15 |
Capacidade de organización e planificación. |
B16 |
Motivación pola calidade. |
B17 |
Cultura histórica. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B19 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B21 |
Intuición mecánica. |
B22 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas. |
B23 |
Capacidade de xestión da información. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
To develop the perceptive capacities to apprehend the complex relationships that are given in a place by encouraging observation and experimentation in situ, taking as one of the starting points of the project development the relation with the preexisting elements in the scope of action. |
A1 A4 A5 A7 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|
|
Ability to conceptualize organizational systems from search processes to reveal the structures of our environment and facilitate the adaptability of the projected object to the environment. |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Ability to undertake small architectural projects of an academic nature, in which are synthetically reflected programs, locations and contexts of everyday reality. |
A1 A4 A5 A6 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Ability to develop the project around its functional, programmatic and spatial logic. |
A1 A4 A5 A6 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
|
Ability to take the first decisions on material and constructive aspects of the project. |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Ability to relate anthropometric measurements to the dimensions of space and objects. |
A1 A4 A7 A10 A12 A13 A16 A37 A38 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
To develop the perceptive capacities to apprehend the complex relationships that are given in a place by encouraging observation and experimentation in situ, taking as one of the starting points of the project development the relation with the preexisting elements in the scope of action. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A47 A48
|
B2 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. UNDERSTANDING/KNOWING A PLACE IN GALICIA
To understand the territory contextually as a support complex constructed realities.
|
1.1. On site knowledge of the place assigned.
-Place identity
1.2. Spatial analysis from different perspectives: geographical, landscape, cultural and historical.
-Sources and methods.
1.3. Personal synthesis of the place.
|
2. PLACE COMPREHENSION
Relations between context and architecture.
Relations between urban and enviroment.
|
2.1. Pre-exinting elements
2.2. Scale as a resource.
-Sense of scale in the natural field.
2.3. Community space and private space. Spatial categories.
|
3. TO DESIGN A PLACE
The experience of inhabiting of public and private urban space.
|
3.1 Objectives.
-Development of elements typical of the urban environment.
-.Determining factors of relation: preexisting natural/artificial elements, landscape, place structure (topography, climate, scale, tectonicmateriality, roads, etc.)
3.2 Architectónic space exterior-interior.
-Grids, textures, limits, proportions, modulations, rhythms, forms, scales, haptic perceptions, natural light.
3.3. Tasks.
-Space as social medium.
-Space as functional medium.
|
4. PROCESSES
Development of a set of tools for the implementation of the architectural project.
|
4.1 Development of the architectural project thru sketches, outlines, diagrams, plans, models.
-Ideation as articulation.
-Formalization as concretion.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
It will be a practice in the classroom that will show in a direct manner the abilities and knowledge acquired by the student around the issues outlined in the teaching guide. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 |
It will be a practice that will show in a direct manner the abilities and knowledge acquired by the student around the issues outlined in the teaching guide. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
ROWE, C., (). Ciudad collage. Barcelona, Gustavo Gili
NORBERG-SCHULZ, Ch (). Genious Locci. Gustavo Gili
MONEO, R., (). Inquietud teórica y estrategia proyectual. Barcelona, Gustavo Gili
LYNCH, K., (). La imagen de la ciudad. Barcelona, Gustavo Gili
SOLÁ-MORALES, M., (). Las formas de crecimiento urbano. Barcelona, UPC
MARTÍ ARÍS, C., (). Las variaciones sobre la identidad. Barcelona, Ed. El Serbal
ABALOS, I. (). Naturaleza y artificio.
MARTÍ ARÍS, C., (). Santiago de Compostela: la ciudad histórica como presente. Barcelona, Ed. El Serbal
MONTANER, J. M., (). Sistemas arquitectónicos contemporáneos. Barcelona, Gustavo Gili
RISSELADA, M., (). Team X. Rotterdam, NAI Publishers |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Projects 3/630G01011 | Architectural Analysis 1/630G01012 | Geometry of Architectural Form/630G01014 | History of Art/630G01015 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Architectural Analysis 2/630G01017 | Urban Planning 1/630G01018 | Structures 1/630G01019 | Construction 2/630G01020 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Specific conditions related to mobility
for incoming and outgoing students. Since Project Design 4 pursues a continued
evaluation for all students, including those who are in outgoing or incoming
mobility, the same conditions of evaluation will be applied for all students, notwithstanding
the fact that specific attention will be given to incoming students because of
language or other clear differences between the schools of origin and destiny. |
|