Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Ser capaz de identificar os diferentes fundamentos teóricos e metodolóxicos dun proxecto de educación democrática e crítica, facendo especial énfase nos dereitos humanos e a igualdade de xénero, desenvolvendo culturas da mediación e da paz. |
A2 |
Utilizar modelos colaborativos de acción socioeducativa que promovan verdadeiras comunidades de aprendizaxe, favorecendo o traballo en contornos multiprofesionais |
A3 |
Elaborar plans estratéxicos a nivel directivo e operativo para asegurar o incremento da calidade nas organizacións ou institucións educativas. |
A4 |
Identificar os principios, modelos de excelencia e normas de xestión da calidade, aplicar os seus procedementos e redactar cartas de servizos. |
A5 |
Deseñar, analizar, seleccionar e aplicar técnicas e instrumentos de recollida e análise da información para desenvolver procesos de avaliación de programas, servizos, estratexias e recursos de intervención socioeducativa en diversos contextos. |
A6 |
Desenvolver proxectos educativos de centro e/ou propostas pedagóxicas innovadoras baseadas na xustiza, a democracia e a diversidade. |
A7 |
Ser capaz de establecer estratexias de liderado e empoderamento dos distintos axentes sociais que favorezan un clima institucional óptimo. |
A8 |
Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar e/ou socioeducativa. |
A9 |
Capacidade para desenvolver procedementos e metodoloxías que potencien a interdependencia e unha comunicación fluída entre diferentes axentes educativos e culturais tanto a nivel interno como co social más amplo. |
A10 |
Ser capaz de impulsar e desenvolver estratexias que impulsen a cultura de traballo en rede. |
A11 |
Capacidade para fomentar e liderar a creatividade e innovación nas entidades e institucións promovendo proxectos orientados ao cambio de culturas profesionais. |
A12 |
Ser capaz de detectar necesidades de formación continua e da súa institucionalización como requisito asociado á mellora educativa. |
A13 |
Ser capaz de detectar axentes locais e as súas políticas culturais e educativas activas así como as súas prácticas máis innovadoras. |
A14 |
Adquirir destrezas para o diagnóstico de perfís competenciais idóneos dos equipos directivos, ofrecendo respostas axustadas a esa realidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas |
B4 |
Aprender a aprender |
B7 |
Capacidade para elaborar e defender un discurso ante diferentes audiencias |
B10 |
Traballo autónomo |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades |
C2 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinais) relacionados coas súas áreas de estudo. |
C6 |
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclua reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo |
AP1 AP3 AP4 AP5 AP7 AP8 AP9 AP11 AP12 AP13 AP14
|
BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM2 CM6
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia |
AP2 AP6 AP10
|
BM1 BM3 BM4 BM7 BM10
|
CM1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Procedemento para a elección de temas:
1-O profesorado presentará unha proposta de temas ou liñas para o TFM. Esas liñas serán publicadas na páxina web do mestrado
2-Ao comezo das clases o alumnado/a terá ese listado de temas ou liñas
3-Durante o primeiro mes de clases o alumnado/a, coa lista de temas, porase en contacto co profesor/a para acordar a dirección do TFM (lembrar que un profesor/a non pode dirixir máis de dous TFM).
4-o alumnado/a deberá elaborar unha proposta de proxecto. Esta proposta debe presentarase nos prazos que faga pública a Comisión Académica e dirixiranse ao Coordinador do Mestrado. Unha vez aprobado pola Comisión Académica publicarase unha lista cos alumnos/as, o/a titor/a e o título do Proxecto aprobado.
5-A comisión académica aprobará as datas tanto de preisncripción dos TFM, como tribunais dos TFM. Dita información aparecerá no taboleiro do mestrado, páxina web e a través do correo electrónico ao profesorado director dos TFM.
|
O Traballo Fin de Mestrado consistirá na realización por parte do alumnado dun traballo de cuxo obxectivo final é demostrar a suficiencia académica para a obtención do título de Mestrado. Esta materia está diseñada como estudo de profundización nalgún tema concreto dos tratados ao longo do Mestrado.
O estudante deberá utilizar para isto o conxunto de habilidades, destrezas e actitudes adquiridas ao longo das ensinanzas, valorándose o progreso e resultado da aprendizaxe dos aspectos igualmente importantes: dun lado, a orientación científica referida aos contidos e, doutro, a aprendizaxe das técnicas de investigación procura de información, selección de lecturas, sistema de fichas, citas a pé de páxina, etc.).
Asimismo valorarase a defensa pública ante un Tribunal cualificado composto por Doctores.
Nesta exposición pública, o alumno demostra as súas capacidades na expresión oral, na argumentación e capacidade de respuesta ás cuestións plantexadas polo tribunal avaliador así como das competencias específicas sinaladas no seu apartado correspondente.
Cada alumno terá un titor que dirixirá o proceso e o asesorará no seu desenvolvemento.
O traballo de fin de mestrado computará 6 créditos ECTS, que corresponderán, en exclusiva, ao traballo personal do alumno. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B3 B4 B10 |
0 |
137 |
137 |
Presentación oral |
A14 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C6 |
1 |
9 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Segundo a temática acordada co seu titor/a. |
Presentación oral |
SOLICITUDE DE DEFENSA:
Unha vez finalizado o proceso de elaboración do TFM, e unha vez obtido o informe favorable do director/a do mesmo, o alumnado terá que presentar, no prazo e lugar establecido polo centro, 4 exemplares, así coma o impreso de solicitude de defensa
DEFENSA:
Unha vez que se faga púbica a convocatoria do tribunal, o alumnado debe presentarse á hora indicada e agardar a ser chamado polo secretario/a do mesmo.
Para a exposición, que será pública, disporá dun tempo de 15 minutos e o tribunal disporá de 15 minutos para realizar as preguntas que estimen oportunas e debatir co alumno/a.
O alumnado poderá utilizar canto material sexa preciso para exposición.
Traballos tutelados O alumnado realizara o TFM baixo a supervisión e guía da súa dirección académica.
A dirección será responsable de expoñerlle ao estudantado as características do traballo, e orientalo no seu desenvolvemento. Realizará un seguimento da elaboración do TFM e velará polo cumprimento dos obxectivos fixados. Unha vez finalizada a elaboración autorizar a presentación e defensa do TFM.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Unha vez publicada a listaxe definitiva de asignación de temáticas e dirección académica, o alumnado terá que poñerse en contacto coa súa dirección académica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A14 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C6 |
Avaliación global emitida polo tribunal sobre a adquisición de competencias reflectidas na presentación e defensa oral do TFG |
30 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 B1 B3 B4 B10 |
Avaliación global emitida polo tribunal sobre a adquisición de competencias reflectidas no traballo tutelado (contido e formato), unha vez obtido o visto e prace da dirección académica do mesmo para a súa presentación e defensa. |
70 |
|
Observacións avaliación |
A cualificación outorgarase en función da seguinte escala numérica de 0 a 10, con
expresión dun decimal, á que poderá engadirse o seu correspondente cualificación
cualitativa:
? 0 ? 4,9: Suspenso (SS).
? 5,0 ? 6,9: Aprobado (AP).
? 7,0 ? 8,9: Notable (NT).
? 9,0 ? 10: Sobresaliente (SB).
A Comisión Avaliadora cumprimentara a correspondente Acta de Cualificación. O/A
Presidente/a fará pública e a remitirá ao Coordinador do Mestrado.
Cada Comisión Avaliadora poderá propoñer en acta separada a concesión motivada da
mención de "Matrícula de Honra" a Traballos de Fin de Mestrado que foran avaliados y
cunha cualificación igual ou superior a 9. A Comisión Académica do Mestrado, a vista
dos informes, decidirá sobre a asignación destas mencións e o Coordinador de
Mestrrado elevará un Acta Complementaria do acordo á Secretaría do Centro. O
número destas mencións non poderá exceder do cinco por cento dos alumnos
matriculados na correspondente materia TFM, salvo que o número de alumnos
matriculados sexa inferior a 20, en cuxo caso poderá conceder unha soa "Matrícula de
Honra"; sempre de acordo á normativa da UDC.
No caso de non realizar a presentación e defensa oral do Traballo Fin de Grao, tendo o informe
favorable da dirección académica, a cualificación recibida será a de NON PRESENTADO
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recoméndanse os envíos dos traballos telemáticamente e de non ser
posible, no útilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara,
empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sosenibiliade nos comportamentos persoais e profesionais. |
|