Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A16 |
(CE-E2)Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
A17 |
(CE-E3)Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas |
A18 |
(CE-E4)Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
A19 |
(CE-E5)Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Unha vez completado o curso, o alumno será capaz de analizar e comprender os principais contidos e aspectos de interés das materias de Tecnoloxía Industrial I e II de bacharelato. |
AJ16 AJ17 AJ18 AJ19
|
|
CC6 CC7 CC8
|
Dun modo complementario, ademais dos coñecementos anteriores, propios da asignatura, o alumno desenvolverá as súas habilidades de traballo en equipo, procura de información e manexo de bibliografía, redacción de documentos, exposición e defensa en público e análisis crítico, entre outros. |
AJ19
|
|
CC1 CC3 CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Fundamentos de Tecnoloxía Industrial |
Os procesos e os productos da tecnoloxía.
Procesos de fabricación.
Principales materiais de uso industrial.
Elementos de máquinas e sistemas.
Sistemas automáticos: control e programación de sistemas automáticos.
Actuadores: circuitos neumáticos e oleohidráulicos.
Recursos enerxéticos.
|
Fundamentos de Electrotecnia e Electrónica |
Fundamentos e fenómenos eléctricos.
Fundamentos e fenómenos electromagnéticos.
Circuitos eléctricos.
Máquinas eléctricas.
Electrónica.
Instalacións eléctricas.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A19 C1 C3 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Introductory activities |
A16 |
1 |
0 |
1 |
Objective test |
A16 A17 A18 A19 |
1 |
10 |
11 |
Guest lecture / keynote speech |
A16 A17 A18 A19 C3 C6 C7 C8 |
18 |
20 |
38 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Os alumnos deberán preparar un traballo de curso analizando en profundidade os contidos, os obxetivos, as metodoloxías e os criterios de avaliación de algún tema ou aspecto específico do temario.
|
Introductory activities |
Presentación da materia. |
Objective test |
Os alumnos deberán realizar na data programada polo Centro, un examen final sobre os contidos da materia.
|
Guest lecture / keynote speech |
Nas clases maxistrais presentaranse os contidos básicos da materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
Para a consulta de calquer aspecto que os alumnos consideren oportuno os alumnos terán a disposición as seis horas semanais que o profesor dedica con carácter xeral a titorías, así como os tempos de descanso entre clases.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A16 A17 A18 A19 |
Os alumnos deberán realizar na data programada polo Centro, un examen final sobre os contidos da materia. |
30 |
Guest lecture / keynote speech |
A16 A17 A18 A19 C3 C6 C7 C8 |
Entre outros aspectos valorarase a asistencia e a participación activa nas clases. |
5 |
Supervised projects |
A19 C1 C3 C7 C8 |
Os alumnos deberán preparar un traballo de curso analizando en profundidade os contidos, os obxetivos, as metodoloxías e os criterios de avaliación de algún tema ou aspecto específico do temario. |
65 |
|
Assessment comments |
De acordo con a normativa vixente no Máster, para a superación da materia, os alumnos deberán asistir como mínimo ao 80% das clases presenciais, caso no que se evaluará de acordo cos baremos indicados na parte superior.
Como excepción, no caso de que algún alumno conte con dispensa académica que o exima de asistencia a clase, deberá comunicalo ós profesores da materia a principio de curso e para supera-la materia, ademáis de entrega-lo traballo tutelado, deberá realizar unha proba obxetiva específica na data establecida polo Centro, cunha ponderación do 50% da nota final, estando reservado o outro 50% para o traballo.
|
Sources of information |
Basic
|
A. Sedra, C. Smith (2006). Circuitos Microelectronicos. 5ª edición. Mc Graw Hill
Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Xunta de Galicia (2015). Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria e o bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia. Doga
J. E. Shigley, R. Budynas, K. Nisbett (2008). Diseño en Ingeniería Mecánica de Shigley.8ª edición. McGraw Hill
K. Ogata (2009). Ingeniería de Control Moderna. 5ª edición. Pearson
S. Kalpakjian, S. R. Schmid (2008). Manufactura, Ingeniería y Tecnología. 5ª edición. Prentice Hall
J. Fraile Mora (2008). Máquinas Eléctricas. 6ª edición. Mc Graw Hill
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (2015). Real Decreto 1105/2014, de 26 de diciembre, por el que se establece el currículo básico de la Educación Secundaria Obligatoria y del Bachillerato. BOE
S. Val, J. A. González, J. Ibáñez, J. L. Huertas, S. Torres (2008). Tecnología Industrial II. Mc Graw Hill |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|