Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
(CE-G2)Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe. |
A3 |
(CE-G3)Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A4 |
(CE-G4)Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes |
A5 |
(CE-G5)Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas |
A6 |
(CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país |
A9 |
(CE-G9)Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia |
A10 |
(CE-G10)Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
A11 |
(CE-G11)Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ser capaz de introducir a perspectiva da educación para o desenvolvemento nas propostas de animación á educación visual desenvolvidas nas aulas combinando, deste xeito, o carácter lúdico e de goce que a plástica debe proporcionar, xunto cunha actitude crítica e comprometida coa realidade que nos rodea. |
AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 AJ9 AJ10 AJ11
|
|
CC3 CC4 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
BLOQUE I:
Sistemas de representación |
* Sistema Diédrico.
* Sistema Cónico |
BLOQUE II:
Creación dun obxeto artístico |
* ¿Cómo vemos dun xeito diferente algo habiyual? |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A3 |
73 |
0 |
73 |
Laboratory practice |
A4 C7 |
10 |
0 |
10 |
Workbook |
A2 A5 A6 A9 A10 A11 C3 |
1 |
8 |
9 |
Aprendizaxe servizo |
A10 C4 |
15 |
0 |
15 |
Guest lecture / keynote speech |
C4 |
12 |
0 |
12 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
No taller de plástica se orientan os distintos caminos. |
Laboratory practice |
Prácticas multidisciplinares |
Workbook |
Selección de textos de lectura obligatoria |
Aprendizaxe servizo |
Proposta educativa que combina procesos de aprendizaxe e de servizo á comunidade nun só proxecto onde o alumnado aprende ao traballar sobre necesidades reais da contorna co fin de mellorala. Ten unha tripla intencionalidade: pedagóxica, solidaria e reflexiva.
Desenvolverase unha acción socioeducativa de investigación e sensibilización sobre o dereito ao hábitat na cidade da Coruña. Servíndose da cartografía social, tratarase de visibilizar as realidades de persoas inmigrantes e persoas sen fogar respecto da cuestión estudada.
Trátase dunha acción compartida coas materias de Educación multicultural de 2º curso de Educación Social e de Pedagoxía, Acción Socioeducativa con Minorías e Colectivos Vulnerables de 1º curso de Educación Social, ademais de realizarse en colaboración coa ONGD Arquitectura sen Fronteiras |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición clásica de contidos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Laboratory practice |
|
Description |
Seguimento personalizado dos procesos que leva cada alumno |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
A3 |
Seguimento do traballo diario |
70 |
Aprendizaxe servizo |
A10 C4 |
Avaliarase a calidade do servizo realizado así como as aprendizaxes desenvolvidas durante o proceso, a través do diario de campo que cada grupo deberá realizar de cada unha das derivas / saídas de campo, e dun breve informe de autoavaliación final.
O servizo será avaliado polo profesorado implicado e por parte da entidade colaboradora (ASF), no que respecta a:
- Información recollida na cartografía social.
- Imaxes do dereito ao hábitat seleccionadas.
- Textos elaborados para cada imaxe. |
30 |
|
Assessment comments |
Entendendo o proceso creativo como unha secuencia ligada o tempo, non se pode entender a evaluación como un proceso simplemente cuantitativo, senon como un punto de chegada a un determinado estadio que implica unha relación entre o alumnado e o profesorado diferente da tradicional. A capacidade de reflexión e autocrítica debe indicarnos máis que unha simple evaluación clásica. Recoméndase os envíos dos traballos telematicamente e de non ser posíbe,
non utilizar plásticos, elixir a impresión a dupla cara, empregar papel
reciclado e evitar imprimir borradores. Débese facer un uso sustentábel
dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio
natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos
relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais
e profesionais.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Agra, MJ (1999) O ESPAZO DA ARTE NA EDUCACIÓN. Santiago de Compostela, USC Calaf, R. y otros (2010) CÓMO ENSEÑAR ARTE EN LA ESCUELA. Madrid Izquierdo Asensi (1990) GEOMETRIA DESCRIPTIVA. Ed. Dossat, Madrid Careri, Francesco (2013) WALKSCAPES. El andar como práctica estética. Ed. GG Madrid |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Asistencia/participación activa, compromiso, solidaridade, responsabilidade, autocrítica, ENTUSIASMO!!!!! |
|