Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A5 |
Saber realizar procuras en bases de datos científicas, así como aplicar os resultados das mesmas na consecución de proxectos de investigación. |
A6 |
Adquirir as competencias necesarias para aplicar o método científico no desenvolvemento de proxectos. |
A7 |
Ter os coñecementos suficientes para incorporarse como investigador en actividades de I+D+i. |
A8 |
Coñecer as diferentes convocatorias públicas e privadas para a consecución de financiamento e estar en condicións de elaborar un proxecto. |
A9 |
Incorporarse como xestor de proxectos a entidades de I+D+i. |
A10 |
Saber analizar os resultados obtidos na actividade profesional a fin de poder integralos en liñas de investigación e dentro delas, en proxectos do eido da Xerontoloxía e a Xeriatría. |
B5 |
Ser capaz de aplicar o método científico. |
B6 |
Ser capaz de incorporarse a calquera equipo de I+D+i. |
B7 |
Estar en disposición de realizar actividades asistenciais e investigadoras de xeito integral nos campos social, sanitario e sociosanitario. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento do deseño dos proxectos de investigación |
AR1 AR2 AR3 AR4 AR5
|
BR1 BR2
|
|
Coñecemento das diferentes institucións avaliadoras e fontes de financiamento |
AR4 AR5
|
BR2
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos á práctica |
AR3 AR4 AR5 AC1
|
BR1 BR2 BC1
|
|
Desenvolver habilidades de aprendizaxe para emprender estudos e investigacións na área da xerontoloxía, con capacidade para deseñar e estruturar un proxecto de investigación. |
AR1 AR3 AR5 AC1
|
BR2 BC1
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. I+D+i. Proxectos e financiamento |
1.1. Proxectos
1.2. Financiamento e institucións avaliadoras
1.3. Definición de termos básicos
|
TEMA 2. Identificación do problema e/ou necesidade nun proxecto de I+D+i |
2.1 Título do proxecto
2.2 Formulación do problema
2.3 Xustificación da investigación
2.4 Obxectivos da investigación
|
TEMA 3. Marco de referencia |
3.1 Estado da arte. Antecedentes do problema
3.2 Elaboración de hipóteses
3.3 Identificación de variables
|
TEMA 4. Metodoloxía |
4.1. Aspectos metodolóxicos |
TEMA 5. Redacción de tarefas. Cronograma |
5.1. Redacción de tarefas
5.2. Cronograma
|
TEMA 6. Recursos materiais e humanos |
6.1. Recursos materiais
6.2. Recursos humanos
|
TEMA 7. Elaboración do orzamento |
7.1. Orzamentos |
TEMA 8. Transferencia do coñecemento |
1.1. O proceso de transferencia de coñecemento
1.2. OTRI
1.3. Spin off |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
16 |
4 |
20 |
Oral presentation |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
4 |
17 |
21 |
Supervised projects |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
2 |
30 |
32 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso casi exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensinanza-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordeado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a prendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensinanza baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-tutor. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Supervised projects |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Axuda na solución de problemas formulados polas distintas actividades, aclaración da comprensión da temática da materia... |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
Valorarase a organización e información, pronunciación e entonación, vocabulario, dominio do tema e claridade de ideas durante a presentación da temática proposta. Defenderase un proxecto de investigación en grupo. |
45 |
Supervised projects |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
O alumno deberá facer un proxecto de investigación que será avaliado polo profesor. |
50 |
Guest lecture / keynote speech |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 B5 B6 B7 |
O alumno deberá asistir ás clases maxistrais. |
5 |
|
Assessment comments |
TRABALLOS TUTELADOS: Caso de detectar fraude, copia ou plaxio na redacción do traballo da materia, implicará un suspenso na oportunidade de avaliación afectada(0,0) e remisión directa á oportunidade seguinte. Dita actitude comunicarase á Comisión Académica e ao resto de profesores do título. Encaso de que se reitere a irregularidade nunha 2ª avaliación, a Comisión poderá solicitar ao Reitor a expulsión temporal ou perpetua doalumno do Mestrado cursado.
|
Sources of information |
Basic
|
|
• Booth, W.C., Coloma, G.G. & Williams, J.M. (2001) Cómo convertirse en un hábil investigador. Barcelona: Ed. Gedisa.
• Burgos Rodríguez, R. (1998) Metodología de investigación y escritura científica en clínica. Granada: Escuela Andaluza de Salud Pública.
• García Roldán, J.L. (1995) Cómo elaborar un proyecto de investigación. Alicante: Universidad de Alicante.
• Orna, E. & Graham, S. (2001) Cómo usar la información en trabajos de investigación. Barcelona: Gedisa. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Research Methodology in Gerontology/653491004 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Manexo de Bases de datos. Coñecemento do idioma Inglés para poder ler textos científicos para a realización do estado da arte. - Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumprir o
obxectivo estratéxico 9 do I Plan de Sostenibilidade Medio- Ambiental
Green Campus FCS, os traballos documentais que se realicen nesta
materia: a.- Maioritariamente solicitaranse en formato virtual e soporte informático.
b.- De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización de borradores. |
|