Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
A3 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte |
A4 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información |
A13 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión da calidade do proxecto |
A21 |
Capacidade para gestionar a obtención do resultado acorde aos criterios de prazo, custo e calidade, e do cliente |
B1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
B4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 |
Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente. |
B7 |
Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización. |
B14 |
Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ13 AJ21
|
BJ1 BJ2 BJ4 BJ5 BJ6 BJ7 BJ14
|
CJ1 CJ6 CJ7
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 |
21 |
21 |
42 |
Problem solving |
A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 |
0 |
5 |
5 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 |
1 |
23 |
24 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Problem solving |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Mixed objective/subjective test |
|
Description |
Durante el curso académico se realizará una atención personalizada y continuada a todos los alumnos matriculados en esta materia consistente básicamente en la realización de tutorías encaminadas a la solución de problemas y a las posibles dudas de las sesiones magistrales. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 |
|
20 |
Problem solving |
A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 |
|
40 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 |
|
40 |
|
Assessment comments |
A pesar de que en la PRUEBA MIXTA figura una calificación del 100%; al inicio del curso académico, en la presentación de la asignatura; se podrá plantear otro tipo de reparto porcentual entre todas las metodologías. Por ejemplo, un 20% para la solución de problemas y un 80% para la prueba mixta.
De igual forma, se podrá plantear también un aprobado en la asignatura (nota final de 6 puntos), por ejemplo, para aquellos alumnos que asistan y participen de forma habitual en las clases presenciales y realicen correctamente los problemas planteados.
|
Sources of information |
Basic
|
|
La bibliografía actualizada de esta materia se dará a conocer en la presentación de la misma al inicio del cuatrimestre correspondiente |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|