Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A14 |
Adquirir as habilidades necesarias para poñer en funcionamento un Servizo de Prevención Propio ou Alleo e xestionalo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B8 |
Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
CC1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha axeitada dirección e xestión laboral. |
AJ2
|
BJ7 BJ8
|
|
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
AJ14
|
BJ9
|
|
Xestionar programas informáticos de aplicación no ámbito das relacións laborais. |
|
|
CC8
|
Adquirir coñecementos dabondo para unha axeitada organización laboral nos cadros de persoal. |
AJ2
|
BJ8
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC1 CC2 CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
BJ2 BJ3 BJ4
|
CC7 CC8
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CC3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PARTE I. CONTABILIDADE
|
Principios básicos de Contabilidade
Plan Xeral de Contabilidade (PEMES)
Marco conceptual da Contabilidade
Desenvolvemento do marco conceptual |
PARTE II. ANÁLISE DE ESTADOS FINANCEIROS |
Contas anuais e a súa función na información sobre a xestión empresarial
Análise patrimonial
Análise financeira
Análise económica
Análise da conta de resultados
Rendibilidade do capital investido e do accionista |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
B2 B4 B7 B8 |
1 |
1.5 |
2.5 |
Case study |
A2 B3 C1 C3 C7 |
10 |
20 |
30 |
ICT practicals |
A14 B9 C8 |
13 |
6.5 |
19.5 |
Multiple-choice questions |
A2 B2 B3 |
1 |
3 |
4 |
Oral presentation |
B9 C4 C2 |
5 |
10 |
15 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Sobre un tema de actualidade económica empresarial |
Case study |
Aplicación dos conceptos vistos a empresas reais |
ICT practicals |
Manexo de ferramentas informáticas para a preparación dos casos e das exposicións |
Multiple-choice questions |
Test sobre coñecementos adquiridos |
Oral presentation |
Exposición en clase dos casos estudados |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Case study |
|
Description |
Guiarase a cada un dos alumnos con relación ás actividades propostas.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A2 B2 B3 |
Imprescindible superala |
50 |
ICT practicals |
A14 B9 C8 |
Para a realización e presentación do caso práctico de análise de estados financeiros, será imprescindible o uso de TIC: folla de cálculo, ferramentas de presentación, bases de datos, etc. |
20 |
Directed discussion |
B2 B4 B7 B8 |
Valorarase a participación |
10 |
Oral presentation |
B9 C4 C2 |
Pedirase aos estudantes que presenten no aula un caso práctico de análise de estados financeiros, que haberá de ser resolto previamente e traballando en grupo. Na valoración deste caso práctico terase en conta o rigor na resolución do mesmo, a presentación realizada no aula e a resposta ás preguntas formuladas por profesorado e estudantes |
20 |
|
Assessment comments |
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia:
Agás para as datas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor da materia nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación a tempo completo.
|
Sources of information |
Basic
|
GONZALEZ PASCUAL, J. (2008). Análisis de la empresa a través de su información económico-financiera. Pirámide
AMAT SALAS, O. (2000). Análisis económico financiero. Gestión |
|
Complementary
|
GARCIA LORENZO, R. VELAR MARTIN, L. Y CAÑADAS SANCHEZ, A.F. (2009). Análisis de los estados contables en el nuevo PGC 2008. ESIC |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|