Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Realizar de forma axeitada el proceso de xestión e selección na empresa |
AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP9 BP12
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Análise do posto e planificación dos recursos humanos.
2. O reclutamento, selección e orientación dos recursos humanos
3. Formas actuáis de xestionar os recursos humanos
4. As novas tecnoloxías e os recursos humanos. |
1. Análise do posto e planificación dos recursos humanos.
2. O reclutamento, selección e orientación dos recursos humanos
3. Formas actuáis de xestionar os recursos humanos
4. As novas tecnoloxías e os recursos humanos. |
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
9 |
15 |
24 |
Sesión maxistral |
A8 A10 A11 B1 B2 |
9 |
9 |
18 |
Xogo de rol (role playing) |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
10 |
10 |
20 |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
3 |
8 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Realizaránse prácticas individuais por meio das TIC`s |
Sesión maxistral |
Explicaránse os principáis conceptos teóricos. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realizaráse o traballo en grupo mediante a utilización das TIC´s |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Prácticas a través de TIC |
Xogo de rol (role playing) |
|
Descrición |
Prácticas simuladas en grupo e titorias en grupo e individuais para toda tipoloxía de alumnado |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
Prácticas por subgrupos mediante a colaboración en tarefas |
20 |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
Prácticas individuais utilizando as TICS |
50 |
Xogo de rol (role playing) |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
Prácticas en grupo mediante simulación |
30 |
|
Observacións avaliación |
Pódese superar a asignatura por medio de duas vertentes:
Opción 1: Superando a proba de examen (calificación 100%) examen
Opción 2: Superando as diferentes actividades de evaluación continua (en grupo, individuais, colaborativas, tics). Establécese un traballo autónomo do 50% das prácticas fora da aula e un traballo autónomo e/o colaborativo que constitúe o 50% da nota desenrolando as actividades anunciadas nas plataformas online e nas clases presenciais. (100% evaluación contínua que constitúe: 50% traballo autónomo non presencial - 50% traballo autónomo e/ou en grupo mixto).
A opción 1 escollese fazer un examen extenso en que se evalúa toda a materia e todas as actividades do curso. Pódese ter o 100% da nota.
A opción 2 escollese fazer as actividades de evaluación contínua, correspondendo a nota a suma da cualificación de todas as actividades. No caso de que non supere esta evaluación contínua ten que someterse a opción 1 de superación da asignatura (ver especificacións). No caso de superar a evaluación continua e optar por facer o exame, como no exame establécense todas as actividades e materia do curso, automáticamente eliminase a evaluación continua e a nota definitiva contituese por a nota do exame, sendo esta nota a que se conten nas actas da asignatura, sexa esta maior ou menor que a nota da evaluación contínua.
O alumnado con reconocimiento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá someterse á opción 1 "superando a proba de examen (calificación 100%)" examen, nas convocatorias oficiais.
A asignatura dispón de duas convocatorias, a primeira convocatoria terá opción de poder desenrrolar a evaluación continua (opción 2) (mediante a realización das actividades nos prazos estipulados) ou ben a proba examen (opción 1), segundo se especifica en párrafos anteriores.
Na segunda convocatoria o alunado so podrá ter opción a proba examen (opción 1) por superar os prazos establecidos para a realización axeitada da avaliación continua. Ou ben en outras convocatorias extraordinarias establecidas na universidade, que sexan adicionais, nas cuais non se cumpran os prazos establecidos na opción 2, só se poderá ter acceso a opción 1 (exame).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Granjo Aguilar, Jesús (2009). Como hacer un plan estratégico de Recursos Humanos. Netbiblo
Rosaura Alastruey (2009). Empleo 2.0. Editorial UOC
Sánchez Fernández, María Dolores (2013). Gestion de recursos humanos. Madrid: Editorial CEP
coordinadores, María González Menéndez, Rodolfo Gutiérrez Palacios, Miguel Martínez Lucio (2011). Gestión de recursos humanos : contexto y políticas. Navarra : Civitas
Fernández López, Javier. (2002). Gestionar la confianza un modelo integrador de las políticas de marketing y gestión de personas para alcanzar la excelencia. Madrid : Pearson Educación
Simon L. Dolan, Ramón Valle Cabrera, Susan E. Jackson y Randall S. Schuler (2007). La gestión de los recursos humanos. Madrid: McGRAW-HILL
Harvard Business School Publishing (2010). Leadership and Team Simulation: Everest facilitator´s guide. Harvard Business School Publishing
William Rice, Susan Smith (2010). Moodle : desarrollo de cursos e-learning. Madrid : Anaya Multimedia
Roldán Martínez, David. (2010). Moodle VS Sakai : Integración de Servicios y Aplicaciones. Madrid : Creaciones Copyright
Caldas, María Eugenia, Lacalle Guillermo, Carrión Reyes (2012). Políticas de desarrollo de recursos humanos, promoción y control. Editex
William Rice, Susan Smith (2011). Técnicas de enseñanza con Moodle 2.0. Madrid: Anaya |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|