Competencias del título |
Código
|
Competencias / Resultados del título
|
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias / Resultados del título |
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
Contenidos |
Tema |
Subtema |
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
- Mapas de conoñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións. |
|
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciales y virtuales) |
Horas trabajo autónomo |
Horas totales |
Aprendizaje colaborativo |
|
3 |
0 |
3 |
Presentación oral |
|
1 |
1 |
2 |
Lecturas |
|
1 |
0 |
1 |
Discusión dirigida |
|
5 |
10 |
15 |
Actividades iniciales |
|
4 |
4 |
8 |
Investigación (Proyecto de investigación) |
|
2 |
20 |
22 |
Salida de campo |
|
2 |
20 |
22 |
Análisis de fuentes documentales |
|
0 |
4 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Aprendizaje colaborativo |
Traballos en grupos pequenos |
Presentación oral |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirigida |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Actividades iniciales |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Investigación (Proyecto de investigación) |
Elaboración dun proxecto |
Salida de campo |
Recllida de información para a futura elaboración de mapas |
Análisis de fuentes documentales |
Lecturas de artígos e libros |
Atención personalizada |
Metodologías
|
Salida de campo |
Investigación (Proyecto de investigación) |
|
Descripción |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competencias / Resultados |
Descripción
|
Calificación
|
Salida de campo |
|
Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas. |
25 |
Investigación (Proyecto de investigación) |
|
Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. |
25 |
Discusión dirigida |
|
Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias |
10 |
Lecturas |
|
Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico |
10 |
Presentación oral |
|
Exposición na clase. |
10 |
Análisis de fuentes documentales |
|
Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. |
5 |
Aprendizaje colaborativo |
|
Avaliada en tutoria e nas exposicións |
15 |
|
Observaciones evaluación |
<p>Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados): A avaluación é contínua na convocatoria de maio.</p>
<p>Observación:</p>
<p>Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exámen, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, pois non caben en esta aplicación.</p>
<p>OPCIÓN B: (Con más de 22 alumnos matriculados)</p>
<p>- 100% da nota provirá dun examen teórico.</p>
<p>Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.</p>
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
Otros comentarios |
<p>Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&nbsp;campo.</p> |
|