Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
A2, A8, A10, A11
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
- Mapas de conoñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
|
3 |
0 |
3 |
Presentación oral |
|
1 |
1 |
2 |
Lecturas |
|
1 |
0 |
1 |
Discusión dirixida |
|
5 |
10 |
15 |
Actividades iniciais |
|
4 |
4 |
8 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
|
2 |
20 |
22 |
Saídas de campo |
|
2 |
20 |
22 |
Análise de fontes documentais |
|
0 |
4 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos en grupos pequenos |
Presentación oral |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirixida |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Actividades iniciais |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Elaboración dun proxecto |
Saídas de campo |
Recllida de información para a futura elaboración de mapas |
Análise de fontes documentais |
Lecturas de artígos e libros |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Saídas de campo |
Investigación (Proxecto de investigación) |
|
Descrición |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Saídas de campo |
|
Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas. |
25 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
|
Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. |
25 |
Discusión dirixida |
|
Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias |
10 |
Lecturas |
|
Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico |
10 |
Presentación oral |
|
Exposición na clase. |
10 |
Análise de fontes documentais |
|
Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. |
5 |
Aprendizaxe colaborativa |
|
Avaliada en tutoria e nas exposicións |
15 |
|
Observacións avaliación |
<p>Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados): A avaluación é contínua na convocatoria de maio.</p>
<p>Observación:</p>
<p>Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exámen, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, pois non caben en esta aplicación.</p>
<p>OPCIÓN B: (Con más de 22 alumnos matriculados)</p>
<p>- 100% da nota provirá dun examen teórico.</p>
<p>Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.</p>
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p>Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&nbsp;campo.</p> |
|