Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A29 |
Capacidade para deseñar sistemas electrónicos analóxicos, dixitais e de potencia. |
A30 |
Coñecer e ser capaz de modelar e simular sistemas. |
A33 |
Coñecemento aplicado de informática industrial e comunicacións. |
A34 |
Capacidade para deseñar sistemas de control e automatización industrial. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñece as arquitecturas típicas e deseña sistemas de adquisición de datos. |
A3 A4 A29 A30 A33
|
B1 B4 B5 B6
|
C3
|
Deseña e programa sistemas de instrumentación para a realización de probas automáticas. |
A3 A4 A29 A30 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C3
|
Caracteriza os sinais e os sistemas de tempo discreto no dominio temporal e frecuencial.
|
A3 A4 A29 A30 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C3
|
É capaz de deseñar e implementar filtros dixitais IIR e FIR en base a unhas especificacións. |
A3 A4 A29 A30 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Deseño e selección de sistemas de adquisición de datos. |
|
Muestreo de señais analóxicas. Interpolación e diezmado. Filtrado dixital. Aplicacions. |
|
Deseño de filtros dixitales IIR y FIR. Especificacions, implementación e aplicacions.
|
|
Implementación de sistemas de instrumentación. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A29 A30 A33 A34 B2 B4 B5 B6 B7 C3 |
21 |
31.5 |
52.5 |
Traballos tutelados |
A3 A4 A29 A30 A33 A34 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C3 |
6 |
16 |
22 |
Proba mixta |
A29 A30 A33 A34 B1 B4 B5 C3 |
4 |
8 |
12 |
Sesión maxistral |
A3 A4 A29 A30 A33 A34 B3 B4 B5 B6 |
21 |
42 |
63 |
|
Atención personalizada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía consistente na realización dun deseño baseado nunhas especificacións, e que será guiado polo profesor. |
Proba mixta |
Proba consistente nun exame que poderá conter tanto cuestiones tipo test, cuestións teóricas, prácticas ou teórico-prácticas de resposta curta, e problemas sobre os temas traballados na materia. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Nestas sesións ademais se intercalarán exemplos para facilitar a comprensión dos conceptos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumno deberá de ir mostrando o desenrolo do traballo tutelado proposto, así como as distintas decisions tomadas o longo do traballo.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A29 A30 A33 A34 B2 B4 B5 B6 B7 C3 |
Cualificarase o desenvolvemento, con autonomía, dos exercicios e problemas expostos |
30 |
Traballos tutelados |
A3 A4 A29 A30 A33 A34 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C3 |
Proporanse ao lago do curso algún traballo cunhas especificacións determinadas. Cualificarase o desenvolvemento dos devanditos traballos. |
30 |
Proba mixta |
A29 A30 A33 A34 B1 B4 B5 C3 |
Proba consistente na realización dunha proba escrita que pode conter test, cuestións teórico-prácticas ou problemas. |
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Proakis, John G (2007). Tratamiento digital de señales. Madrid
Pallás Areny, Ramón (1993). Adquisición y distribución de señales. Barcelona
Riu Costa, Pere (1995). Sistemas de instrumentación. Barcelona |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Electrónica Analóxica/770G01022 | Electrónica Dixital/770G01023 | Instrumentación Electrónica I/770G01027 | Enxeñaría de Control/770G01028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|