Competencias del título |
Código
|
Competencias / Resultados del título
|
A4 |
Trabajar de forma efectiva como individuo y como miembro de equipos diversos y multidisciplinares. |
A6 |
Formación amplia que posibilite la comprensión del impacto de las soluciones de ingeniería en los contextos económico, medioambiental, social y global. |
A7 |
Capacidad para diseño, redacción y dirección de proyectos, en todas sus diversidades y fases. |
A8 |
Capacidad de usar las técnicas, habilidades y herramientas modernas para la práctica de la ingeniería |
B2 |
Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo para cuestionar la realidad, buscar, y proponer soluciones innovadoras a nivel formal, funcional y técnico. |
B4 |
Trabajar de forma colaborativa. Conocer las dinámicas de grupo y el trabajo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Trabajar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidad de liderazgo y para la toma de decisiones. |
B9 |
Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo. |
B10 |
Capacidad de organización y planificación. |
B11 |
Capacidad de análisis y síntesis. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias / Resultados del título |
|
A4 A6 A7 A8
|
|
|
|
|
B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
|
|
|
|
C3 C6 C7
|
Contenidos |
Tema |
Subtema |
RECURSOS: MATERIALES Y HERRAMIENTAS |
Materiales
Herramientas |
MODELOS: MODELO ESTÉTICO Y MODELO FUNCIONAL
|
Modelo estético
Modelo funcional
Prototipos, series iniciales
Proyectos Experimentales |
NUEVAS TECNOLOGÍAS EN LA CONCEPCIÓN DE MODELOS Y PROTO-TIPOS
|
CAD/CAM/CAE
Tecnologías de prototipado rápido
Tecnologías de manufactura rápida
Tecnologías de desarrollo de producto |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciales y virtuales) |
Horas trabajo autónomo |
Horas totales |
Sesión magistral |
A6 C6 |
9 |
9 |
18 |
Taller |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
9 |
13.5 |
22.5 |
Trabajos tutelados |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
27 |
81 |
108 |
Prueba objetiva |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
0.5 |
0 |
0.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Sesión magistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Taller |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Trabajos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos principais: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
No caso concreto desta asignatura, os traballos tutelados estarán encamiñados á realización dun proxecto concreto que pode variar de curso en curso. Esta realización será duhna parte do proxecto ou da súa totalidade, en función da súa complexidade e extensión. |
Prueba objetiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodologías
|
Taller |
Trabajos tutelados |
|
Descripción |
O alumno ou alumna asistirá ao despacho do profesor ou profesores para consultar e resolver as dúbidas que poidan aparecer durante a execución dos traballos e obradoiros da materia. |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competencias / Resultados |
Descripción
|
Calificación
|
Taller |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
A avaliación dos obradoiros dependerá do tipo de proxecto realizado no curso, pero habitualmente estará fundamentada na avaliación dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento do obradoiro. Esta proba realizarase habitualmente en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía do proxecto realizado no curso.
|
25 |
Prueba objetiva |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
Consiste nunha proba que medirá os coñecementos globais acadados ó longo do desenvolvemento da materia. Habitualmente esta proba estará realizada en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía de proxecto realizado no curso. |
25 |
Trabajos tutelados |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
A avaliación dos traballos tutelados dependerá do tipo de proxecto realizado no curso. Habitualmente estará baseada na avaliación dos resultados obtidos no traballo e nunha proba -oral, escrita ou utilizando un soporte informático como Moodle- dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento dos traballos. Tamén será tida en conta a documentación entregada ó final da elaboración dos traballos, si ouber. |
50 |
|
Observaciones evaluación |
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
Fundamentos de Física/771G01001 | Física Aplicada a la Ingeniería/771G01002 | Fundamentos de Materiales para la Ingeniería/771G01003 | Ingeniería de Materiales/771G01004 | Matemáticas I/771G01005 | Matemáticas II/771G01006 | Estadística/771G01007 | Sistemas Mecánicos/771G01008 | Informática Básica/771G01012 | Expresión Gráfica/771G01015 | Expresión Gráfica Aplicada/771G01016 | Diseño Asistido por Ordenador/771G01017 | Diseño Básico/771G01021 | Metodología del Diseño/771G01022 | Proyectos de Diseño I/771G01024 | Proyectos de Diseño II/771G01025 | Historia del Arte y del Diseño/771G01038 | Historia del Diseño/771G01039 | Expresión Artística/771G01041 | Técnicas de la Expresión Artística Aplicada/771G01042 |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
Teoría de Máquinas/771G01009 | Análisis Asistido por Ordenador/771G01013 | Diseño y Producto/771G01023 | Marketing/771G01032 |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
|