Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AM1 AM2 AM3 AM4 AM7 AM10 AM13
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM9 BM11 BM12
|
CM1 CM2 CM5 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Xurisdicción penal do menor (Beatriz Pacios Núñez, Fiscal delegada de menores e Patricia Faraldo Cabana)
|
Contidos: ámbito de aplicación da lei do menor. Procedemento: incoación do expediente, informe da equipa técnico, remisión do expediente ao xulgado de menores, fase de audiencia. As
medidas. Os recursos. Execución de sentencia. A responsabilidade civil. |
2.- O proceso ante o tribunal militar (Jorge Arangüena Sande, Secretario Relator do Xulgado Togado Militar Territorial nº 41 de A Coruña) |
Contidos: ámbito de aplicación da lei penal militar. Procedemento: instrucción e xuicio oral. As penas. Os recursos. Execución de sentencia. |
3.- Procesos relativos á violencia de xénero (Mª Digna Braña Iglesia e Patricia Faraldo Cabana) |
Contidos: especialidades procesuais. Tratamento da vítima. Os delitos de violencia de xénero. |
4.- Os delitos mais comúns na prática xudicial (Luis Anguita, Fiscal da Audiencia Provincial, Fernando Suanzes Pérez, Fiscal Superior de Galicia e Patricia Faraldo Cabana) |
Contidos: furto, roubo, furto e roubo de uso de vehículos, lesións, delitos contra a saúde pública, delitos contra a seguridade do tráfico. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B12 C1 C2 C5 C6 |
10 |
30 |
40 |
Sesión maxistral |
A2 A3 A4 B12 C5 C6 |
10 |
30 |
40 |
Saídas de campo |
A10 B2 B5 B12 |
4 |
0 |
4 |
Obradoiro |
A10 A13 B9 B11 C6 |
4 |
14.5 |
18.5 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Saídas de campo |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Obradoiro |
|
Descrición |
atención personalizada continua por parte del profesor |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B12 C1 C2 C5 C6 |
se valorará especialmente el razonamiento del alumno en el desarrollo del caso |
85 |
Obradoiro |
A10 A13 B9 B11 C6 |
valoración de las actividades realizadas por el alumno |
15 |
|
Observacións avaliación |
Relizarase unha proba oral cunha ponderación do 50% da nota final. A avaliación continua das actividades dentro e fora da aula terá unha ponderación do 50% da nota final.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|