Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as boas prácticas que permiten actuar de forma proactiva para evitar problemas de xestión en redes sociais |
AM2 AM5 AM7
|
BM2 BM3
|
|
Manexar ferramentas de monitoraxe que permitan acceder á información de diferentes fontes, así como outras para a xestión específica de redes sociais |
AM3 AM8 AM9
|
BM6 BM8
|
CM3
|
Analizar o posicionamento en buscadores e influír nos resultados de procura dos usuarios para controlar a reputación online |
AM1 AM6
|
BM1
|
|
Facer un uso correcto das redes sociais, coñecer os problemas de identidade que se dan nas redes e xestionar a súa propia marca persoal |
AM10 AM11
|
BM4
|
CM1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
BLOQUE I: MEDIOS SOCIAIS |
As Redes Sociais no mundo empresarial |
BLOQUE II: POSICIONAMIENTO |
O papel da publicidade 3.0 no posicionamento
Posicionamento en buscadores SEO e SEM |
BLOQUE III: XESTIÓN DE MARCA PERSOAL |
Identidade dixital e contornas persoais de aprendizaxe |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A3 A7 B1 B2 B3 B4 B6 B8 |
5 |
15 |
20 |
Sesión maxistral |
A1 A5 A6 A11 |
11 |
22 |
33 |
Lecturas |
A2 A8 A9 A10 C1 C3 |
5 |
15 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Como complemento á clase maxistral, expoñeranse casos prácticos de empresas e exemplos actuais e novos que sirvan para axudar na comprensión dos conceptos traballados. Ademais, exporanse cuestións en clase para que os alumnos saiban aplicar os conceptos tratados.
Os alumnos deberán desenvolver casos prácticos en grupos reducidos para que resulte interactivo, práctico e cunha participación proactiva do alumnado. |
Sesión maxistral |
Desenvolvemento dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada por presentacións multimedia |
Lecturas |
Facilitarase ao alumnado textos e lecturas dos diferentes temas coa finalidade de servir de complemento á clase maxistral que deberán ser traballadas en grupo e de maneira individual para resolver as cuestións que se formulen. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Todos os grupos, así como cada un dos seus membros, poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento das lecturas e casos prácticos que deberán presentar ou expoñer.
Do mesmo xeito, se tivesen algunha dúbida relacionada co material explicado na aula, pódese consultar co docente no seu despacho ou fixar calquera outro momento para aclarar dúbidas e facilitar deste xeito o seguimento da materia.
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia
Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, pero terá as mesmas obrigas de realizar actividades e de acudir a calquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Lecturas |
A2 A8 A9 A10 C1 C3 |
As lecturas deberán ser analizadas polo alumnado en grupo e de manera individual para a súa posterior exposición. Todos os grupos deberán enviar aos profesores, en formato pdf, as lecturas analizadas previamente á súa exposición |
50 |
Estudo de casos |
A3 A7 B1 B2 B3 B4 B6 B8 |
Os grupos de alumnos terán que resolver casos prácticos. Preténdese fomentar o traballo colaborativo e en grupo dos mesmos. Será tutorizado polos profesores, tanto en titoría de grupo como en atención personalizada. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Segunda Oportunidade:Os criterios de avaliación serán os mesmos que na primeira oportunidade Calificación de non presentado:Corresponde ao alumno, cando so participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación alcanzada. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia
Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, pero terá as mesmas obrigas de realizar actividades e de acudir a calquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Florido, Miguel. (2015). Guia SEO avanzado IAB Spain. (2010). El libro blanco de IAB: SEO: optimización de
webs para buscadores. Cuadernos de comunicación interactiva, 11, 1-50 IAB. (2015). Inversión en Publicidad Digital en 2014 Maciá Domene, F. & Grosende Grela, J. (2012). Posicionamiento
en buscadores. Madrid: Anaya Multimedia. Maldonado, S. (2010). Analítica web. Medir para triunfar.
Madrid: ESIC. Morales,
M. (2010). Analítica web para empresas: arte, ingenio y anticipación.
Barcelona: UOC |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|