Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dotar ao alumno do coñecemento da importancia do Capital Humano na empresa actual. Da mesma maneira estúdase como se integra a función de RRHH na Dirección da empresa e como se expoñen os plans estratéxicos e operativos para potenciar o capital humano en empresa.
|
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8
|
Coñecer a forma na que se organizan os departamentos de recursos humanos |
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8
|
Saber definir as funcións dos departamentos de recursos humanos |
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8
|
Saber identificar os tipos de comunicación na empresa |
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8
|
Saber organizar os pasos básicos dun proceso de selección |
A2 A20 A22 A25 A28 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8
|
Saber analizar a motivación no traballo |
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8
|
Saber como se realiza o seguimento dos empregados dende a súa incorporación, o seu plan de carreira até a súa saída da empresa. |
A2 A20 A22 A25 A29 A33 A34
|
B1 B4 B5 B10 B27
|
C3 C4 C7
|
Valorar a necesidade de establecer métodos de control dos traballadores da empresa: o control do persoal |
A2 A20 A22 A25 A28 A29 A33 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1. A FUNCIÓN DOS RECURSOS HUMANOS NA EMPRESA. |
Historia e antecedentes.
Caracterización da función de recursos humanos.
Principais contidos da función de recursos humanos na empresa. |
TEMA 2. CAMBIOS E TENDENCIAS QUE AFECTAN Á FUNCIÓN DOS RECURSOS HUMANOS NA EMPRESA. |
Cambios sociais, políticos e legais.
Cambios tecnolóxicos.
Cambios organizativos. |
TEMA 3. DIRECCIÓN ESTRATÉXICA DOS RECURSOS HUMANOS. |
Caracterización da dirección de recursos humanos como actividade estratéxica.
Modelo de dirección estratéxica dos recursos humanos.
A formulación e implantación de obxectivos e estratexias de recursos humanos. |
TEMA 4. PREPARACIÓN E SELECCIÓN |
Planificación de necesidades.
Deseño e análise de postos de traballo.
Recrutamento e selección de persoal. |
TEMA 5. DESENVOLVEMENTO E AVALIACIÓN |
Orientación e acollida.
Capacitación e desenvolvo.
Plans de carreira profesional.
Avaliación do desempeño.
A xestión do coñecemento nas organizacións.
Motivación dos recursos humanos. |
TEMA 6. COMPENSACION E MARCO LABORAL. |
A retribución.
O contrato. |
TEMA 7. HABILIDADES DIRECTIVAS. |
O traballo creativo en grupo.
A comunicación.
Motivación.
Liderado.
Clima organizacional.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A34 B1 C1 C2 C5 |
17.5 |
26.25 |
43.75 |
Solución de problemas |
A20 A22 A25 A28 A29 A33 B2 B4 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27 C4 C3 |
20 |
30 |
50 |
Proba obxectiva |
A2 B3 B5 C7 C8 |
2 |
15.25 |
17.25 |
|
Atención personalizada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O profesor explicará os contidos básicos da materia na aula utilizando material en soporte visual e artigos de interese. |
Solución de problemas |
Consistirá na realización de actividades prácticas propostas pola profesora, correspondentes aos temas da materia. Estas actividades serán expostas e explicadas na aula, polo que para a súa correcta resolución é necesaria a asistencia a clase (non se poden faltar máis de tres clases sen xustificación) |
Proba obxectiva |
O alumno presentarase a unha proba obxectiva sobre os conceptos básicos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Realizarase de maneira individual na aula a través da solución de problemas (contribuíndo á retroalimentación cara a cara) cando o alumno requírao e nas tutorías personalizadas cando o alumnado o precise.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A20 A22 A25 A28 A29 A33 B2 B4 B10 B12 B14 B17 B19 B22 B23 B24 B27 C4 C3 |
Consistirá na realización dos exercicios prácticos. |
50 |
Proba obxectiva |
A2 B3 B5 C7 C8 |
O alumno ten que superar unha proba obxectiva sobre os conceptos básicos da materia. |
50 |
|
Observacións avaliación |
O alumno debe ter superada a parte práctica e teórica da materia para facer a media. No caso de só superar unha das partes da materia, gardarase para a segunda oportunidade. O alumnado que se acolla ao recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia debe porse en contacto coas profesoras para fixar a súa forma de avaliación que consistirá na elaboración de prácticas de forma individual (50% da nota) e a realización do exame na data oficial da UDC (50% da nota). Débense aprobar ambas as partes para superar a materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Laurent Cantet 2001 (2001). El empleo del Tiempo - (L'emploi du temps ( . Francia
Laurent Cantet (1999). Laurent Cantet . Francia
Chiavenato, idalberto (2011). Administración de los recursos humanos. McGraw-Hill, México
Valero Matas, Jesús (2010). Casos Prácticos de recursos humanos y relaciones laborales. Madrid, Pirámide
Kindler, Herbert S (1998). Como gestionar los conflictos. Madrid, de estudios de ramón Areces
Ken Robinson (2011). El elemento. España, Momdadori
Goleman, Daniel (2008). El lider resonante, crea más. Barcelona, Kairos
Ken Loach, 2007 (2007). En un mundo libre –I´ts a free world . Inglesa
AAVV (2006). Gestión de los recursos humanos dela analisisi teórico a la solución práctica. Prentice Hall International, Madrid.
Nicola Klotz (2008). La Cuestión Humana - La Question Humaine, . Inglesa
Goleman, Daniel (2004). La inteligencia emocional. Barcelona, Kairos
Hare, Beverly (2003). Ser asertivo. Barcelona, Gestión2000
Oscar Godoy,2010) (2010). Ulises . Chile |
|
Bibliografía complementaria
|
|
Elías, J.; Mascaray, J.: Más allá de la comunicación interna. Gestión 2000, Barcelona 1998. Puchol, L. (2000): Casos y supuestos en dirección y gestión de recursos humanos. Díaz de Santos, Madrid. Pérez Corostegui, E. Y Rodrigo Moya, B.: Desarrollo y evaluación de recursos humanos. Pirámide, Madrid 1998.
DIRECCIONES WEB DE INTERÉS § http://www.capitalhumano.es/ § http://arearh.com/ § http://aedipe.es/ § http://www.degerencia.com/enlaces.php?o=tema&p=10285 § http://www.ine.es/ § http://www.siop.org/ § http://www.mtas.es/insht/index.htm § http://www.tea-cegos.es/ § http://www.losrecursoshumanos.com/ § http://www.infoempleo.com/ § http://www.capitalhumano.net/ § http://www.rrhhmagazine.com
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Socioloxía económica e das organizacións/615G01207 |
|
|