Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A10 |
Coñecelo marco legal e deontolóxico. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
- Crear mensaxes de carácter publicitario, especialmente no que se refire a produtos audiovisuais |
A2 A3 A7
|
B9
|
C1
|
- Coñecer a historia da publicidade |
A6
|
B9
|
C3
|
- Coñecer e desenvolver as diferentes técnicas de creatividade |
A12
|
B9
|
C2 C4
|
- Coñecer os límites legais da actividade publicitaria |
A10
|
B9
|
C3
|
- Saber elaborar unha mensaxe publicitaria de forma autónoma |
A1 A2 A7
|
B9
|
C1 C2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Unidade didáctica 1. A publicidade: conceptualización teórica.
|
a) Definición da publicidade
b) Síntese histórica da publicidade
c) Os medios e soportes publicitarios
d) A nova publicidade |
Unidade didáctica 2. Técnicas de creatividade publicitaria.
|
a) Definición de creatividade
b) O proceso creativo: técnicas e métodos
c) Certames de creatividade publicitaria |
Unidade didáctica 3. Estratexias publicitarias e creación de campañas.
|
a) Análise previa á campaña, os obxectivos publicitarios e o briefing
b) O público obxectivo
c) A estratexia de contido, creativa e medios
d) Avaliación da eficacia |
Unidade didáctica 4. Estrutura do mercado publicitario e as axencias de publicidade.
|
a) O anunciante
b) As empresas e axencias de publicidade
c) O investimento publicitario |
Unidade didáctica 5. Os límites da Publicidade.
|
a) Marco xurídico da Publicidade
b) Autorregulación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A1 A2 A3 C2 C1 |
22.5 |
50.625 |
73.125 |
Oral presentation |
A1 |
1 |
3 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
A6 A7 A10 A12 C3 C4 |
21.5 |
48.375 |
69.875 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Personalized attention |
|
Description |
Nos obradorios os/as alumnos/as recibirán atención personalizada para levar a cabo os traballos requeridos en cada un deles. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A6 A7 A10 A12 C3 C4 |
A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dun exame teórico-práctico que suporá ó 30% da cualificación final. |
30 |
Workshop |
A1 A2 A3 C2 C1 |
A avaliación do obradoiro realizarase a través da entrega de traballos prácticos tutelados pola docente que suporá o 70% da cualificación final. |
70 |
|
Assessment comments |
- A avaliación dos obradoiros realizarase a través da entrega de traballos prácticos tutelados pola docente que suporá o 70% da cualificación final. Istes traballos deberán ser entregados na data e forma indicada pola docente para poder ser evaluados. A copia de fragmentos de textos sen citar a autoría da fonte significará a non valoración dos exercicios. - A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dun exame teórico-práctico que suporá ó 30% da cualificación final. - Será necesario alcanzar o valor medio de cada una das partes para aprobar a asignatura, para iso será obrigatorio superar o exame final (cunha cualificación mínima de 1,5 puntos) e os exercicios prácticos (cunha cualificación mínima de 3,5 puntos). - Aqueles estudantes que non completaron o proceso de avaliación continua ou/e que non se presentaron ao exame da convocatoria oficial poderán optar á segunda convocatoria establecida polo calendario de exames oficiais da Facultade de Ciencias da Comunicación. Nesta convocatoria o profesor fixará un novo prazo de entrega dos traballos prácticos antes da data prevista para a convocatoria oficial do exame. - En termos xerais, en todos os exercicios prácticos valorarase a capacidade de expresión, análise e síntese; a capacidade crítica, analítica e reflexiva; a redacción, o estilo e a corrección gramatical e ortográfica, así como o coidado formal na presentación dos exercicios. - Ortografía: as posibles faltas de ortografía no examen e traballos suporán a non valoración destes.
|
Sources of information |
Basic
|
Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo
Gómez Nieto, B. (2017). Fundamentos de la publicidad . Madrid: ESIC
Eguizábal, R. (2011). Historia de la publicidad. Madrid: Fragua
Eguizábal, R. (2009). Industrias de la conciencia: una historia de la publicidad en España (1975-2009). Barcelona: Península
Ortega, E. (1999). La comunicación publicitaria. Madrid: Pirámide
García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC
Hernández Martínez, C. (2010). Manual de creatividad publicitaria. Madrid: Síntesis
González Lobo, M. A. (2009). Manual de publicidad. Madrid: ESIC |
|
Complementary
|
Papí-Gálvez, N. (Coord.) (2014). Claves en la planificación de la publicidad online: fundamentos, herramientas y retos. Madrid: AIMC
Baños González, M. (2006). Creatividad y publicidad. Madrid: Ediciones laberinto
Checa, A. (2007). Historia de la publicidad. La Coruña: Netbiblo
Moliné, M. (2003). La comunicación activa. Publicidad sólida. Barcelona: Deusto.
Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante
Martínez Pastor, E. (2009). Los mensajes publicitarios analizados desde la comunicación y el derecho. Madrid: Universitas
Rey, J. (1996). Palabras para vender, palabras para soñar: introducción a la redacción publicitaria. Barcelona: Paidós
Solana, D. (2010). Postpublicidad: reflexiones sobre una nueva cultura publicitaria en la era digital. Barcelona: DobleYou |
- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Communication and the Cultural Industries/616G01009 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Corporate Communication/616G01013 | Viewing Figures/616G01020 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Multimedia Communication Strategies/616G01035 |
|
Other comments |
- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura. |
|