Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as distintas fases do proceso de realización de un producto audiovisual para televisión
|
A1 A2 A7 A8
|
B6 B9
|
|
Coñecer o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual para televisión. |
A7 A8 A12
|
B6
|
|
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual. |
A7 A8 A12
|
B6
|
|
Coñecer e identificar as principais tendencias, dentro da produción e realización audiovisual. |
A7 A12
|
B6
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Panorama da ficción audiovisual contemporánea |
Xéneros e correntes cinematográficas actuais |
O equipo de traballo |
Persoal técnico
Persoal artístico |
O proceso de elaboración artístico dunha obra de ficción audiovisual |
Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución |
A ficción audiovisual |
Linguaxe
Posta en escena
Análisis Narrativa |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A12 B6 |
21 |
21 |
42 |
Proba mixta |
A7 A8 A12 B6 |
4 |
32 |
36 |
Obradoiro |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
23 |
46 |
69 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Proba mixta |
Proba que pode integrar preguntas abertas, de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Obradoiro |
RealizarModalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Resolución de dudas e orientación no desenvolvemento de tarefas prácticas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
RealizarModalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
40 |
Proba mixta |
A7 A8 A12 B6 |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
60 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gadreault, André y François Jost (1995). El relato cinematográfico. Paidós Comunicación
García Fernández, E. (2016). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y P´rosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2000-2016). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2015). Producción de Ficción. Fragua
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Historia da Radio, a Televisión e a Multimedia/616G01002 | Historia do cine e da animación/616G01006 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
A lo largo del curso el estudiante deberá acceder a la página de moodle de la asignatura donde se incorporará material, tareas y avisos.
|
|