Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23
|
|
Capacidade para conceptualizar sistemas organizativos a partir de procesos de procura para desvelar as estruturas da nosa contorna e facilitar a adaptabilidade do obxecto proxectado ao medio. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para acometer pequenos proxectos arquitectónicos de carácter académico, nos que ven reflectidos, de forma sintética, programas, emprazamentos e contextos da realidade cotiá. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para desenvolver o proxecto ao redor da súa lóxica funcional, programática e espacial. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para adoptar as primeiras decisións sobre aspectos materiais e construtivos do proxecto. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para relacionar as medidas antropométricas coas dimensións do espazo e dos obxectos. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1_COMPRENDER/COÑECER UN LUGAR DE GALICIA
Entende-lo territorio contextualmente como un soporte complexo de realidades naturais e antropolóxicas.
|
1.1. Coñecemento presencial do lugar designado.
-Identidade do lugar.
1.2. Análise do espazo dende diferentes perspectivas: xeográfica, paisaxística, cultural e histórica.
-Recursos e métodos.
1.3. Síntese persoal do lugar. |
2_APREHENDER UN LUGAR.
Relacións entre o lugar e a arquitectura.
Ámbito natural
Medio natural/unidade de paisaxe
Medio natural/ medio artificial do núcleo rural |
2.1. As preexistencias.
2.2. A escala como recurso
-Noción de escala do medio natural.
2.3. Espazo comunitario e espazo privado
-Categorías espaciais. |
3_ PROXECTAR O LUGAR
A ocupación e vivencia dun espazo de carácter natural-rural .
|
3.1. Obxectivos
-Desenrolo de elementos propios del ámbito natural-rural
-Condicionantes de relación: preexistencias naturais/artificiais, paisaxe, estruturas do lugar (topografía, clima, escala, materialidade-tectónica, viarios, etc.)
3.2. Espazo arquitectónico exterior-interior
-Tramas, texturas, límites, proporcións, ritmos, formas, escala, percepción háptica, luz.
3.3.Cometidos
-O espazo como medio social
-O espazo como medio funcional |
4_ PROCESOS
Desenrolo dun sistema de ferramentas para o proxecto arquitectónico. |
4.1. Elaboración do proxecto a través de bosquexos, esquemas, planos, maquetas.
-Ideación como articulación.
-Formalización como concreción.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Esta consistirá no desenrolo na aula, dunha práctica que amose de xeito sintético as habilidades e competencias adquiridas polo alumno en torno a os obxectivos expostos na guía docente.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 |
Esta consistirá no desenrolo na aula, dunha práctica que amose de xeito sintético as habilidades e competencias adquiridas polo alumno en torno a os obxectivos expostos na guía docente.
|
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
DE LLANO, P., (). Arquitectura popular en Galicia:Razón e construcción. COAG
MUNTAÑOLA Th., J. (). Arquitectura y contexto. eD upc
ARNHEIM, R. (). Arte y percepción visual. . Gustavo Gili
MONEO, Rafael (). Comentarios sobre los dibujos de 20 arquitectos actuales. ETSAB
DESPLAZES, A. (). Construir la Arquitectura.
KANDINSKY, Wassily (). Cursos de la Bauhaus. Alianza Forma
McHARG, I., (). Design with nature. Doubleday
GAUSA, M., GUALLART, V., MÚLLER, W.M, (). Diccionario Metapolis de Arquitectura Avanzada. Barcelona, Actar
ALEXANDER, Ch (). El lenguaje de patrones. Ed. G. Gili.
NORBERG-SCHULZ, Ch (). Espacio existencial-espacio arquitectónico. . Gustavo Gili
LENAGHAN, P. (Com.) (). Fotografias de Ruth Matilda anderson en Galicia. Fund. Caixa Galicia
ABALOS (). Iñaki. Naturaleza y artificio
HERTZBERGER, H., (). Lessons for students in architecture. 010 Publishers
PALLASMA, J., (). Los ojos de la piel. La arquitectura y los sentidos. Barcelona, Gustavo Gili
OTERO PEDRAYO, R., (). Paisaxe e cultura. Vigo, Ed. Galaxia
KLEE, Paul (). Pedagogical sketchbook. N.Y., Praeger Pu
ZEVI, Bruno (). Saber ver la arquitectura. Poseidón |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxectos 2/630G01006 | Análisis de Formas Arquitectónicas/630G01007 | Física 1/630G01008 | Construción 1/630G01010 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Análise Arquitectónico 1/630G01012 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G01014 | Historia da Arte/630G01015 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Condicións
específicas relativas á mobilidade para alumnos saíntes e entrantes.
Dado que o curso de Proxectos 3 persigue unha evaluación continua para todos os
alumnos inclusive aqueles que se atopen en mobilidade, saínte ou entrante,
rexerán as mesmas condicións de evaluación para todo alumnado sen perxuicio de
que se preste atención específica ao alumnado entrante por causa lingüística ou
diferenzas manifestas entre a escola de orixe e destino. |
|