Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir coñecementos técnicos para a análise da arquitectura por medio de ferramentas gráficas e maquetas. |
A1 A2 A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A37 A38 A39 A42 A44 A45 A46 A47 A48
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B30 B31
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A. Introducción |
Introducción. Organización, obxetivos e metodoloxía.
Presentación do tema do curso. |
B. Ampliación de Debuxo Arquitectónico |
O debuxo de arquitectura.
Técnicas e sistemas de representación no plano.
Representación tridimensional analóxica e dixital. |
1. Linguaxes secundarias da arquitectura |
Linguaxes secundarias da arquitectura
Intencións na representación
Proxeccións en 3d |
2. Convencións gráficas |
Aplicación dos sistemas diedrico, acotado e cónico á comunciación arquitectonica |
3. Os modelos tridimensionais como sistema de representación |
Maquetas espaciais, volumétricas, de relación coa contorna e de detalle
A maqueta de traballo |
4. A infografía
|
Debuxo e imaxe electrónica
Os modelos dixitais
A animación
As presentacións dixitais dos proxectos de arquitectura |
5. Grafiación para a análise da arquitectura |
Ler un proxecto arquitectónico.
Comunicar un proxecto arquitectónico
Conceptos básicos para unha introdución á análise.
Debuxar para idear, analizar, comunicar a idea e comunicar o proxecto.
Procedementos e recursos de grafiación analítica. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A2 A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A37 A38 A39 A42 A44 A45 A46 A47 A48 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B30 B31 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
145 |
149 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Exame realizado na aula |
Atención personalizada |
|
Descrición |
A avaliación é un proceso continuo, no que a actividade que en cada unha das sesións do curso desenvolve o estudiante é controlada e rexistrada. Periodicamente e -en todo caso, sempre que o estudante asi o require- infórmaselle da adecuación do nivel acadado polas súas actividades en relación cos obxectivos programáticos da materia.
Establécese un perído ao remate do curso, libre de sesións teóricas e de obradoiros, nos que a atención se desenvolve exclusivamente de xeito individual de forma que cada estudante é orientado cara á consecúción dos obxectivos finais da materia ou, no seu caso, á excelencia.
En todo momento do curso os profesores brindan aos estudantes apoio complementario ao docente de xeito individual, en horario coñecido. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A2 A4 A9 A10 A13 A34 A35 A36 A37 A38 A39 A42 A44 A45 A46 A47 A48 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B30 B31 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Esta metodología tiene como fin principal determinar si la evolución del alumno ha sido suficiente . Constará de dos partes de 2 horas cada una en la que se desarrollará el trabajo propuesto por los profesores. Es necesario que el alumno alcance 5 puntos sobre 10 en esta metodología para poder aprobar la asignatura. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar, o alumno dispoñerá de duas oportunidades: xaneiro e xullo. O alumno que non supere esta primeira oportunidade poderá presentarse a unha segunda, que consistirá nunha proba práctica no mes de xullo. PROBA OBXETIVA: Esta metodoloxía ten como fin principal determinar si a evolución do alumno foi suficiente. Constará de duas partes de 2 horas cada unha na que se desenrolará o traballo proposto polos profesores. E necesario que o alumno alcance 5 puntos de 10 nesta metodoloxía para aprobar a materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ching, Frank (1988). Arquitectura: forma, espacio y orden. GG. Barcelona
Varios Autores (2011-). Cadernos de Fin de Carreira. ETSAC, A Coruña
Norberg-Schulz, Christian (1967). Intenciones en Arquitectura. Nerea
Moore, Allen & Lyndon (1974). La casa: Forma y Diseño. GG. Barcelona
Wittkower, Rudolf (1995). Los fundamentos de la arquitectura en la edad del humanismo. Alianza Editorial
Zevi, Bruno (1948). Saber ver la arquitectura. Apóstrofe. Barcelona
Moo, Zell (2008). The Architectural Drawing Course. Thames & Hudson. Londres |
|
Bibliografía complementaria
|
|
Aparte de estas entradas bibliográficas, cada ano a asiñatura incorpora bibliografías específicas, que serán suxeridas ós estudantes. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxectos 1/630G01001 | Debuxo de Arquitectura/630G01002 | Xeometría Descritiva/630G01003 | Análisis de Formas Arquitectónicas/630G01007 | Proxectos 3/630G01011 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G01014 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Proxectos 4/630G01016 | Análise Arquitectónico 2/630G01017 | Urbanística 1/630G01018 |
|
Observacións |
O ESTUDANTE PRECISA COÑECEMENTOS BÁSICOS DE INFORMÁTICA GRÁFICA.
|
|