Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. |
A1 A4 A5 A7 A10 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|
|
Capacidade para conceptualizar sistemas organizativos a partir de procesos de procura para desvelar as estruturas da nosa contorna e facilitar a adaptabilidade do obxecto proxectado ao medio. |
A1 A4 A5 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para acometer pequenos proxectos arquitectónicos de carácter académico, nos que ven reflectidos, de forma sintética, programas, emprazamentos e contextos da realidade cotiá. |
A1 A4 A5 A6 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para desenvolver o proxecto ao redor da súa lóxica funcional, programática e espacial. |
A1 A4 A5 A6 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
|
Capacidade para adoptar as primeiras decisións sobre aspectos materiais e construtivos do proxecto. |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Capacidade para relacionar as medidas antropométricas coas dimensións do espazo e dos obxectos. |
A1 A4 A7 A10 A12 A13 A16 A37 A38 A42 A43 A45 A47 A48
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Desenvolver as capacidades perceptivas para aprehender as relacións complexas que se dan nun lugar fomentando a observación e a experimentación in situ, tomando como un dos puntos de partida do desenvolvemento proyectual a relación cos elementos preexistentes no ámbito de actuación. |
A1 A4 A5 A9 A10 A13 A16 A37 A38 A40 A42 A43 A47 A48
|
B2 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1_COMPRENDER/COÑECER UN LUGAR DE GALICIA
Entende-lo territorio contextualmente como un soporte complexo de realidades construídas.
|
1.1. Coñecemento presencial do lugar designado.
-Identidade do lugar.
1.2. Análise do espazo dende diferentes perspectivas: xeográfica, paisaxística, cultural e histórica.
-Recursos e métodos.
1.3. Síntese persoal do lugar.
|
2_APREHENDER UN LUGAR.
Relacións entre o contexto e a arquitectura.
Relacións do urbano co medio. |
2.1. Valoración das preexistencias.
2.2. A escala como recurso.
-Noción de escala do medio construído.
2.3. Espazo público e espazo privado
-Categorías espaciais.
|
3_ PROXECTAR O LUGAR
A ocupación e vivencia dun espazo urbano público e privado.
|
3.1. Obxectivos
-Desenrolo de elementos propios del ámbito urbano.
-Condicionantes de relación: contexto urbano, estructuras do lugar (topografía, clima, escala, materialidade-tectónica, tipoloxías, viarios, etc.)
3.2. Espazo arquitectónico exterior-interior
-Tramas, patrons, texturas, límites, proporcións, ritmos, formas, escala, percepción háptica, luz.
3.3.Cometidos
-O espazo como medio social
-O espazo como medio funcional
|
4_ PROCESOS
Desenrolo dun sistema de ferramentas para o proxecto arquitectónico.
|
4.1. Elaboración do proxecto a través de bosquexos, esquemas, planos, maquetas.
-Ideación como articulación.
-Formalización como concreción.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Esta consistirá no desenrolo na aula, dunha práctica que amose de xeito sintético as habilidades e competencias adquiridas polo alumno en torno a os obxectivos expostos na guía docente. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 A10 A12 A13 A16 A19 A20 A37 A38 A40 A42 A43 A45 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 |
Esta consistirá no desenrolo na aula, dunha práctica que amose de xeito sintético as habilidades e competencias adquiridas polo alumno en torno a os obxectivos expostos na guía docente.
|
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
ROWE, C., (). Ciudad collage. Barcelona, Gustavo Gili
NORBERG-SCHULZ, Ch (). Genious Locci. Gustavo Gili
MONEO, R., (). Inquietud teórica y estrategia proyectual. Barcelona, Gustavo Gili
LYNCH, K., (). La imagen de la ciudad. Barcelona, Gustavo Gili
SOLÁ-MORALES, M., (). Las formas de crecimiento urbano. Barcelona, UPC
MARTÍ ARÍS, C., (). Las variaciones sobre la identidad. Barcelona, Ed. El Serbal
ABALOS, I. (). Naturaleza y artificio.
MARTÍ ARÍS, C., (). Santiago de Compostela: la ciudad histórica como presente. Barcelona, Ed. El Serbal
MONTANER, J. M., (). Sistemas arquitectónicos contemporáneos. Barcelona, Gustavo Gili
RISSELADA, M., (). Team X. Rotterdam, NAI Publishers |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxectos 3/630G01011 | Análise Arquitectónico 1/630G01012 | Xeometría da Forma Arquitectónica/630G01014 | Historia da Arte/630G01015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Análise Arquitectónico 2/630G01017 | Urbanística 1/630G01018 | Estruturas 1/630G01019 | Construción 2/630G01020 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Condicións
específicas relativas á mobilidade para alumnos saíntes e entrantes.
Dado que o curso de Proxectos 4 persigue unha evaluación continua para todos os
alumnos inclusive aqueles que se atopen en mobilidade, saínte ou entrante,
rexerán as mesmas condicións de evaluación para todo alumnado sen perxuicio de
que se preste atención específica ao alumnado entrante por causa lingüística ou
diferenzas manifestas entre a escola de orixe e destino. |
|