Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP8 AP9
|
BM2 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15
|
CM2 CM3 CM4 CM6 CM8 CM9 CM10 CM11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1- ONDADA |
1-1 INTRODUCCIÓN: TIPOS DE ONDAS E AS SUAS CARACTERÍSTICAS
1-2 CICLO DE VIDA DAS ONDAS :XERACIÓN
1-3 CICLO DE VIDA DAS ONDAS: PROPAGACIÓN E DISPERSIÓN
1-4 MODELADO E PREDICCION DA ONDADA
1-5 INTRODUCCIÓN A OPTIMIZACIÓN DE DERROTAS
Estos contidos garantizan a competencia contemplada no STCW "Pronosticar as condicions meteorolóxicas e oceanográficas” no que respeta a capacidade para entender e interpretar unha carta sinóptica e para pronosticar o tempo dunha zona, tendo en conta as condicions meteorolóxicas locais e a información recibida por medio do facsímil meteorolóxico |
2- XEOS NA MAR |
2-1 INTRODUCCIÓN: TIPOS DE XEOS, ORIXEN E MOVEMENTO
2-2 NOMENCLATURA, CODIFICACIÓN E CARTAS
2-3 O ENXELAMIENTO DO BUQUE |
3- CICLÓNS TROPICAIS |
3-1 CICLOXÉNESE TROPICAL
3-2 MONITOREO DOS CICLONS TROPICAIS
3-3 APLICACIÓNS PRÁCTICAS
3-4 INTERPRETACIÓN DE BOLETÍNS: REGRA 123, SECTOR DE PERIGO
3-5 REQUIRIMENTOS SEGUNDO SOLAS
Estos contidos garantizan a competencia contemplada no STCW "Pronosticar as condicions meteorolóxicas e oceanográficas” no que respeta a navegación no entorno de ciclons tropicais. En particular o conocemento das características dos diversos sistemas meteorolóxicos, incluidas as tempestades ciclónicas tropicais, e o modo de evitar o vórtice do ciclón e os cuadrantes perigosos |
4- CORRENTES E MAREAS |
4-1 Sistemas de correntes oceanicas
4-2 Mareas
4-3 Publicacions náuticas sobre mareas e correntes |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
3 |
0 |
3 |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
20 |
0 |
20 |
Portafolios do alumno |
A8 B2 B5 B9 B10 C6 |
5 |
5 |
10 |
Proba de resposta múltiple |
A8 A9 B2 B5 B8 B9 B10 |
8 |
4 |
12 |
Aprendizaxe colaborativa |
A9 B2 B5 B6 |
20 |
0 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Ao inicio de cada tema levarase a cabo un breve resumo dos principais contidos a desenvolver. |
Prácticas a través de TIC |
Os 3 bloques temáticos desenvolveranse accedendo cun PC aos contidos teóricos, imaxes, películas e simulacións preparados en cursos en html desenvolvidos polo consorcio MetEd |
Portafolios do alumno |
Cada alumno levará un portafolios no que incluirá o seu resumo persoal do traballo realizado nos cursos on-line. |
Proba de resposta múltiple |
Cada tema inclúe unha avaliación final en forma de multicuestionario |
Aprendizaxe colaborativa |
Parte do traballo levarase a cabo en grupos pequenos, que accederán en internet a parte do contido de cada tema |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Sesión maxistral |
Prácticas a través de TIC |
Portafolios do alumno |
Proba de resposta múltiple |
|
Descrición |
Para cada unha das metodoloxías considérase un seguimento persoal do traballo realizado polo alumno
No caso particular dos alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a atención personalizada se levará mediante o intercambio axeitado de información ca profesora mediante o correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A9 B2 B5 B6 |
Parte dos contidos da materia poderan realizarse en grupos pequenos, valorándose o traballo de cada grupo en clase ou mediante entrevista persoal.
Competencias a availar: A8, A9, B2, B6, B7, B10, B14, C6, C8 |
15 |
Prácticas a través de TIC |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
As prácticas en TIC realizaranse na aula no horario de clases, computándose a asistencia para a avaliación. En caso de realizalas fóra da aula, avaliaranse mediante un exame ou unha entrevista.
Competencias a availar: A8, B2, B7, B10,C6 y C8 |
20 |
Portafolios do alumno |
A8 B2 B5 B9 B10 C6 |
Avaliarase o portafolios do alumno.
Competencias a availar: A8, A9, B2, B9, B10, B14, C6 |
10 |
Proba de resposta múltiple |
A8 A9 B2 B5 B8 B9 B10 |
A proba de resposta múltiple ao final de cada tema terá un peso considerable na avaliación.
Competencias a availar: A8, A9, A17, B2, B6, B10, B14 |
55 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación terá en conta o traballo do alumno e o nivel de aproveitamento alcanzado, segundo a seguinte ponderación: - Realización de prácticas a través de TIC: 20% - Probas de resposta múltiple: 55% - Portafolios do alumno: 10% - Aprendizaxe colaborativa: 15% Tanto na primeira como a segunda oportunidade os alumnos con dedicación parcila recoñecida o exentos de asistencia serán evaluados con a mesma metodoloxía, e as probas de resposta múltiple poderán realizarse por email en un tempo axustado. Los
criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-II/2 del Código STCW, y
recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora
de diseñar y realizar la evaluación
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
A fonte bibliográfica principal serán os módulos e cursos sobre a materia do consorcio de educación en xeociencias MetEd, dispoñibles en https://www.meted.ucar.edu/ Bibliografía de apoio: - The Open University course team, "Waves,Tides and shallow water processes". - Meteorology for Mariners. Editado pola Met Office británica (en biblioteca). - Teoría da predicción meteorológica. Mariano Medina. Inst. Nac. De Meteoroloxía. - Principlesof Ocean Physics. Apel,J. R. -Atmosphereand Ocean: our fluíde enviroments. Harvey, J.G. - DescriptivePhysical Oceanography. Pickard, G.L. e Emery, W.J. - The Mariners handbok. Hydrographic Department of the USA. Meteoroloxía e Oceanografía. Fisure Lanza. Colección Itsaso n.º 29. Publicacións do Gov. Vasco. 2006. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|