Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
B8 |
Razoamento crítico. |
B13 |
Adaptación a novas situacións. |
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
B15 |
Creatividade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Marco normativo regulador das relacións laborais.
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria.
Saúde laboral e prevención de riscos laborais.
Organización e dirección de empresas.
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral para a toma de dicisións.
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral, e en materia de Seguridade Social, Asistencia Social e protección social complementaria.
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais.
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo.
Aplicar técnicas e tomar decisións en materia de xestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...).
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional.
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais.
Aplicar os coñecementos á práctica.
Capacidade de análise e síntese para a resolución de problemas.
Capacidade de organización e planificación.
Capacidade de xestión da información para a toma de decisións.
Razoamento crítico.
Traballo en equipos.
Aprendizaxe autónomo.
Creatividade.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
A31
|
B1 B4 B8 B13 B14 B15
|
|
Organización e dirección de empresas.
Capacidade de análise e síntese para a resolución de problemas.
Capacidade de organización e planificación.
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo.
Capacidade de xestión da información.
Toma de decisións.
Habilidades nas relacións interpersoais.
Aprender a transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
Aplicar os coñecementos á práctica.
Razoamento crítico.
Traballo en equipos.
Aprendizaxe autónomo.
Creatividade.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A31
|
B1 B4 B8 B13 B14 B15
|
|
Organización e dirección de empresas.
Capacidade de análise e síntese para a resolución de problemas.
Capacidade de organización e planificación.
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo.
Capacidade de xestión da información.
Toma de decisións.
Habilidades nas relacións interpersoais.
Aprender a transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
Aplicar os coñecementos á práctica.
Razoamento crítico.
Traballo en equipos.
Aprendizaxe autónomo.
Creatividade.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A31
|
B1 B4 B8 B13 B14 B15
|
|
Organización e dirección de empresas.
Capacidade de análise e síntese para a resolución de problemas.
Capacidade de organización e planificación.
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo.
Capacidade de xestión da información.
Toma de decisións.
Habilidades nas relacións interpersoais.
Aprender a transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
Aplicar os coñecementos á práctica.
Razoamento crítico.
Traballo en equipos.
Aprendizaxe autónomo.
Creatividade.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A31
|
B1 B4 B8 B13 B14 B15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Introdución a sistemas de información: Ubicación no entorno dixital
|
1.1.- Coñecemento dixital do entorno.
1.2. Coñecemento das aplicacións informáticas máis empregadas para o estudo.
1.3.- Coñecemento das aplicación informáticas máis empregadas na empresa.
1.4.- Redes sociais e Internet. |
2.- Aplicacións ofimáticas |
2.1.- Ofimática básica.
2.2.- Procesador de textos. A súa utilidade práctica no ámbito académico e no ámbito laboral.
2.3.- Follas de cálculo. A súa utilidade práctica no ámbito académico e no ámbito laboral.
2.4.- Presentacións eficaces. A súa utilidade práctica no ámbito académico e no ámbito laboral.
2.5.- Uso eficaz dos buscadores.
2.6.- Bases de datos. |
3.- Aplicacións productivas |
3.1.- Aplicacións para a planificación de proxectos.
3.2.- Aplicacións para o traballo en equipo.
3.3.- Moodle, biblioteca informática e dixital, blog. |
4.- Aplicacións operativas: Programas de xestión na empresa |
4.1.- Aplicacións empresariais.
4.2.- Aplicacións da Administración.
4.3.- Aplicacións de seguridade. Tratamento seguro da información no mundo das TIC. Lei Orgánica de Protección de Datos
4.4.- Redes sociais no ámbito laboral. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
24 |
22 |
46 |
Prácticas a través de TIC |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
12 |
44 |
56 |
Proba mixta |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
12 |
12 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
24 |
0 |
24 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Trabajo de todos los alumnos en un mismo objetivo en el cada grupo de alumnos resuelve una parte determinante y necesaria para llegar al objetivo final, mediante una puesta en común por los diferentes grupos de las fuentes, el hallazgo de material, etc., todo ello coordinado y tutorizado por el profesor |
Prácticas a través de TIC |
Confección de nóminas en el ordenador.
Determinación del tipo de retención de IRPF a través de los programas de la AEAT existentes en su página web.
Búsqueda y cumplimentación de diferentes tipos de contratos de trabajo a través de la página del INEM.
Confección de contratos diferentes a los laborales pero muy utilizados en el ámbito de la empresa: arrendamiento de servicios y ejecución de obra.
Averiguación eficiente y eficaz de datos con trascendencia en el roden social y laborla a través de internet. |
Proba mixta |
Casos prácticos en los que se resuelvan incidencias en el orden social y laboral a través de conocimiento de la Ley y el derecho con confección de nóminas, seguros sociales, dictámenes, demandas o escritos administrativos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Se resolverán las duras individuales que tenga el alumno a la hora de la puesta en práctica de los conocimientos adquiridos
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
La prueba mixta consistirá en la realización de un caso práctico en el que para ello habrá de tenerse unos conocimientos teóricos o el material de apoyo necesario en clase para la resolución del mismo. |
40 |
Aprendizaxe colaborativa |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
Se tendrá en cuenta la participación del alumnado en las clases así como las aportaciones de estos en relación al grupo y a la material objeto de estudio o de práctica |
10 |
Prácticas a través de TIC |
A31 B1 B4 B8 B13 B14 B15 |
Las prácticas a través de las TIC consisitirán en resolución a través de programas informáticos específicos o de internet de supuestos planteados en clase |
50 |
|
Observacións avaliación |
<p> Prácticas a través de TIC: Todas las prácticas tendrán que ser superadas para alcanzar la nota máxima. Se tendrán en cuenta la calidad, los contenidos y la puntualidad en la entrega</p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
(). Compendios de leyes laborales, procesales y administrativos . |
Compendios de leyes laborales, procesales y administrativos
|
|
|
|
Capítulo de libro
|
|
| Formularios Laborales Aranzadi
|
|
|
| Capítulo de libro
|
|
| http://www.administracion.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.aeat.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.aranzadi.es/index.php/catalogo/tipo/codigos/aranzadi/codigos-basicos-universitarios/legis
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.aranzadi.es/nueva/web/index.htm
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.boe.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.civil.udg.es/normacivil/estatal/CC/INEXCC.htm
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.datadiar.com
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.dicoruna.es/bop
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.efl.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.graduadoscoru.org
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.ine.es/inebase/cgi/um
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.laley.net
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.map.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.mtas.es
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.mtas.es/Guia/texto/index.htm
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.noticias.juridicas.com
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.porticolegal.com/int/int_Legislacion.html
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.seg-social.cs/inicio
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.todalaley.com
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.tt.mtas.es/periodico
|
|
|
| Web
|
|
| http://www.xunta.es
|
|
|
| Web
|
|
| Memento Laboral y Social | |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dereito Procesual Laboral/660G01032 | Informática Aplicada/660G01040 |
|
Materias que continúan o temario |
Dereito do Traballo I/660G01011 | Dereito do Traballo II/660G01012 | Dereito da Seguridade Social I/660G01021 | Dereito da Seguridade Social II/660G01022 | Dereito Administrativo/660G01028 |
|
|