Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Integrar a planificación e a organización como habilidades de estudo e traballo colaborativo na contorna virtual da UDC. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir un estilo de comunicación virtual no marco dunha comunidade de aprendizaxe. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de traballo en equipo en contornas virtuais. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de análises, tratamento e interpretación da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de elaboración e estructuración da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de presentación da información dixital e multimedia. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Módulo I. Xestión e control dos sistemas globais de distribución (GDS). Sistema Amadeus básico. |
- Sistema Amadeus.
- Codificación de cidades, transportistas e países.
- Consulta de voos.
- Creación dun PNR: elementos obrigatorios.
- Elementos opcionais.
- Gardar un PNR.
- Recuperación dun PNR.
- Modificación dunha reserva.
- Cancelación dunha reserva.
- Tarificación: FXP.
- Tarificación: Best Buy.
- Emisión: elementos obrigatorios. |
Módulo II. Redacción, elaboración e presentación dá información dixital. Os procesadores de texto e os programas de presentación multimedia: aspectos avanzados. |
I. Procesador de texto: aspectos avanzados.
- Táboas e tabulacións.
- Seccións.
- Encabezados e pés de páxina.
- Notas ao pé.
- Citas e bibliografía.
- Estilos.
- Táboas de contido.
- Índices.
- Revisión e idioma.
- Comentarios ao documento.
- Seguimento, cambios e comparar documentos.
- Protexer o documento.
- Combinar correspondencia.
II. Proceso e deseño de presentacións eficaces. |
Módulo III. Iniciación ás redes sociais. A súa importancia no turismo. |
- Introducción á Web 2.0.
- Blogs, wikis, podcast.
- Xestión de imaxes, presentacións e vídeo online.
- Etiquetaxe social.
- Sindicación ou subscrición RSS.
- Comentarios e valoracións dos usuarios.
- Redes sociais.
- Licenzas Creative Commons |
Módulo IV. Competencias Tecnolóxicas |
A. Xestión e difusión de Contido Web
- Xestores de Contido (CMS) para a creación e xestión de Blogues (Wordpress)
B. Edición de Imaxe
- A imaxe dixital
- A fotografía e Internet
- Redes Sociais especializadas en fotografía
- Procura de imaxes e dereitos de autor
- Tratamento de imaxe e xeración de recursos gráficos
C. Xeración de Contidos Multimedia para a Web
- O Vídeo Dixital
- O Audio Dixital
- Plataformas de almacenamento e visionado de vídeos na internet
- Márketing Multimedia
- Ferramentas de edición de Vídeo
- Ferramentas de edición de Audio |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
21 |
29 |
50 |
Traballos tutelados |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
32 |
42 |
Prácticas a través de TIC |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
14 |
40 |
54 |
Proba obxectiva |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Na actividade de sesión maxistral traballaranse os contidos que conforman o marco teórico mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, de medios audiovisuais e coa introdución de cuestións dirixidas ao alumnado coa finalidade de favorecer a aprendizaxe e a construción do coñecemento.
Realizarase unha exposición xeral introdutoria de cada un dos distintos temas de que consta o programa, indicando os aspectos que o alumnado debe ampliar co seu traballo persoal, coas oportunas orientacións bibliográficas. |
Traballos tutelados |
En torno aos diferentes temas proporase a realización de traballos individuais que se iniciarán na aula e que logo deberán ser completados mediante o traballo autónomo do alumnado, atendendo as indicacións que se proporcionarán a través da atención personalizada do profesor. Para a realización destes traballos tomaranse como referencia tanto os materiais básicos da materia así como outros complementarios. |
Prácticas a través de TIC |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: resolución de casos prácticos, preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbense como momentos de traballo presencial co profesor, polo que implican unha participación obrigatoria para o alumnado.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia terá a posibilidade de contactar co profesor usando os métodos en liña habituais: moodle, correo electrónico e ferramentas 2.0. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
En relación cos traballos tutelados valorarase:
A profundidade e rigor do contido.
O tratamento orixinal e imaxinativo.
A utilización de ferramentas complementarias.
|
30 |
Prácticas a través de TIC |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoración dun grupo de traballos curtos realizados no aula sobre o contido máis práctico da materia. |
40 |
Proba obxectiva |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A proba obxectiva consistirá no desenvolvemento de varias cuestións de carácter teórico que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Segundo a participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: - Opción A. Para ou alumnado que asiste/participa nas actividades de clase:
a) Traballos tutelados e prácticas.
b) Un exame escrito sobre os contidos da materia dividido en dúas partes, unha teórica e outra práctica.
Entenderase que o alumno opta por esta opción ao asistir ás tutorías ou ao entregar algunhas das prácticas ou traballos propostos na clase. A cualificación final da materia obterase da ponderación do exame práctico -prácticas a través de TIC- (40%), exame teórico -proba obxectiva- (30%) e dos traballos tutelados (30%). Aquelas partes que teñan unha cualificación inferior a 3,5 puntos deberán ser repetidas en xullo (2ª oportunidade) independentemente da media obtida. Así mesmo, o alumno quedará liberado na convocatoria de xullo (2ª oportunidade) das partes aprobadas na 1ª oportunidade. - Opción B. Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de clase:
Un exame escrito sobre os contidos da materia (100%). - O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia tamén poderá optar á opción A.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Mediaactive. Aprender Word 2013 con 100 ejercicios prácticos. Ed. MARCOMBO, S.A. Rigollet, Pierre. Word 2013. Ed. ENI Rigollet, Pierre. Excel 2013. Ed. ENI García, E.; Elipe López, V.; Langa D. Informática para profesionales del turismo. Ed. Anaya Recursos web: Videotutorial de Word: http://www.youtube.com/user/aulaclic Cobo Romaní, C.;Pardo Kuklinski, H. Planeta Web 2.0. Inteligencia colectiva o medios fast food. 2007. http://www.planetaweb2.net/ Diseño de materiales multimedia. Web 2.0: http://www.isftic.mepsyd.es/formacion/enred/ofrecemos/diseno_web_2_0.php Videotutorial de Amadeus críptico: http://www.youtube.com/user/zafarminhas |
Bibliografía complementaria
|
|
Mediaactive. Aprender Word 2013 con 100 ejercicios prácticos. Ed. MARCOMBO, S.A. Palacios Suárez, N. Internet. Ed. Anaya Blood, R. Universo del weblog. Consejos prácticos para crear y mantener su blog, Gestión2000, Barcelona, 2005 Celaya, J.; Herrera, P. Los blogs en la comunicación empresarial en España: últimas tendencias, Grupo BPMO Ediciones, 2006. Suárez Sánchez-Ocaña, A. La Web 2.0 ...y la madre que la parió! Sinopse e descarga Cerezo, J. M. La blogosfera hispana: pioneros de la cultura digital http://www.fundacionorange.es/areas/25_publicaciones/publi_253_9.asp
Levine, R., Locke, C., Searls D., Weinberger D. The Cluetrain Manifesto http://www.cluetrain.com/book/index.html
Los secretos de Google. Editorial Digerati Books Revista Savia-Amadeus Recursos web: Guía de Powerpoint 2010: http://www.aulaclic.es/powerpoint-2010/index.htm Libros sobre web 2.0: http://almadormida.blogspot.com/2006/11/libros-sobre-web-20-redes-sociales.html Libros sobre web 2.0: http://almadormida.blogspot.com/2006/12/ms-libros-sobre-el-mundo-web-20-redes.html |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|