Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
A3 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte |
A4 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información |
A13 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión da calidade do proxecto |
A21 |
Capacidade para gestionar a obtención do resultado acorde aos criterios de prazo, custo e calidade, e do cliente |
B1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
B4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 |
Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente. |
B7 |
Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización. |
B14 |
Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP13 AP21
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP14
|
CP1 CP6 CP7
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 |
21 |
21 |
42 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 |
0 |
5 |
5 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 |
1 |
23 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Solución de problemas |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Proba mixta |
|
Descrición |
Durante el curso académico se realizará una atención personalizada y continuada a todos los alumnos matriculados en esta materia consistente básicamente en la realización de tutorías encaminadas a la solución de problemas y a las posibles dudas de las sesiones magistrales. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B6 B7 B14 C1 C6 C7 |
|
20 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A4 A13 B1 B2 B4 B5 C1 |
|
40 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A4 A13 A21 B1 B2 B4 B5 |
|
40 |
|
Observacións avaliación |
A pesar de que en la PRUEBA MIXTA figura una calificación del 100%; al inicio del curso académico, en la presentación de la asignatura; se podrá plantear otro tipo de reparto porcentual entre todas las metodologías. Por ejemplo, un 20% para la solución de problemas y un 80% para la prueba mixta.
De igual forma, se podrá plantear también un aprobado en la asignatura (nota final de 6 puntos), por ejemplo, para aquellos alumnos que asistan y participen de forma habitual en las clases presenciales y realicen correctamente los problemas planteados.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
La bibliografía actualizada de esta materia se dará a conocer en la presentación de la misma al inicio del cuatrimestre correspondiente |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|