Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os sistemas de separación vía física así coma as operacións de transferencia aplicadas aos
procesos químicos industriais. Conocer e diseñar os equipos necesarios para a realización de procesos químicos. Entender as posibilidades de almacenamento e as problemáticas dos
mesmos. Identificar e comprender os principios das reaccions químicas. Coñecer os distintos tipos
de reactores e a súa optimización. |
AP30 AP31
|
BP2 BP3 BP4
|
CP1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os bloques ou temas seguintes desarrollan os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación
|
Introducción á Tecnoloxía Química, Redes de distribución de augua, Gases, Protección de materiales.Almacenamento de Fluidos, Fluxo de fluidos,
Medición e bombeo de fluidos, Tuberías e accesorios, Operacións con sólidos.Introducción ós sistemas sólido-fluido, Separación sólido-líquido (sedimentación
e flotación), separación sólido-líquido (filtración e centrifugación), Separación de sólidos e líquidos en gases.
Extracción sólido-líquido, Extracción líquido-líquido; Destilación, Absorción, Adsorción e intercambio iónico.
Cinética química. Parámetros de reacción; Reacciones homoxéneas; Molecularidad e orden de reacción; Predicción da velocidade. Introducción ó deseño de reactores:
Reactores ideales; Deseño para reaccións simples; Deseño para reaccións múltiples; Reactores para sistemas homoxéneos. Efectos da temperatura e a presión. Catalización |
SERVICIOS AUXILIARES EN INDUSTRIAS |
Introducción á tecnoloxía Química
Redes de distribución de auga
Gases
Protección de materiales
|
OPERACIÓNS DE MANIPULACIÓN |
Almacenamento de fluidos
Fluxo de fluidos
Medición e bombeo de fluidos
Tuberías e accesorios
Operacións con sólidos |
OPERACIÓNS DE SEPARACIÓN |
Introducción ós sistemas sólido-fluido
Separación sólido-líquido. Sedimentación, flotación, filtración e centrifugación
Separación de sólidos e líquidos en gases |
OPERACIÓNS DE TRANSFERENCIA DE MATERIA |
Extracción sólido-líquido
Extracción líquido-líquido
Destilación
Absorción
Adsorción e intercambio iónico |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A30 A31 B4 B2 C1 |
8 |
40 |
48 |
Presentación oral |
B2 B3 B4 |
2.5 |
5 |
7.5 |
Solución de problemas |
B2 B3 C1 |
0.5 |
0.5 |
1 |
Proba obxectiva |
A30 A31 B2 B3 B4 |
4 |
40 |
44 |
Saídas de campo |
B2 B3 |
4 |
0.8 |
4.8 |
Sesión maxistral |
A30 A31 |
24 |
12 |
36 |
|
Atención personalizada |
|
8.7 |
0 |
8.7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidad polo seu propio aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: o aprendizaxe independente do estudantado y o seguemento dese aprendizaxe polo profesor/a-tutor/a
|
Presentación oral |
Todo oi alumnado presentará o/os traballo/os realizados durante o curso no tempo que se lles asine e diante dos seus compañeiros. |
Solución de problemas |
Técnica mediante a cal se resolverá unaha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos traballados, que pode ter máis dunha posible solución. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación do aprendizaxe. Poden combinarse distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, problemas, etc. |
Saídas de campo |
Actividades que se realizan nun contexto externo ó entorno académico universitario (empresas,
institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendizaxe. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
Presentación oral |
Proba obxectiva |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Atenderase ó alumnado nas horas de titorias indicadas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A30 A31 B4 B2 C1 |
Os traballos tutelados realizaranse por parte dos alumnos con axuda do profesorado da materia. Estos traballos deberán entregárselle ó profesorado tanto en formato papel como por correo electrónico ou plataforma designada polo profesorado. |
20 |
Presentación oral |
B2 B3 B4 |
Os traballos realizados durante o curso han de ser presentados polos autores nas datas que o profesorado estime convinte. Os traballos realizaranse preferentemente en grupos,
e tódolos membros de cada uno dos grupos terán que presentar oralmente os resultados obtidos. |
15 |
Proba obxectiva |
A30 A31 B2 B3 B4 |
Consiste na realización do exame final. |
60 |
Solución de problemas |
B2 B3 C1 |
Realizaranse ó longo do curso distintas actividades que o alumno deberá resolver e entregar ó profesorado. |
5 |
|
Observacións avaliación |
E necesario sacar un mínimo de 3.5 nos exames parciais (se os oubese) e media de 4 para que entren en cómputo as demáis metodoloxías. No caso de non poder realizarse algunha das metodoloxías antes citadas a valoración da mesma pasará á proba obxetiva. Será obligatoria a asistencia a máis do 90% das sesións programadas. En caso de que se realicen as saídas de campo, serán obligatorias para superar a materia
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|