Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A16 |
Coñecer os fundamentos da electrónica. |
A25 |
Coñecementos sobre control de máquinas e accionamientos eléctricos e as súas aplicacións. |
A29 |
Coñecer os sistemas eléctricos de potencia e as súas aplicacións. |
A30 |
Coñecemento aplicado de electrónica de potencia. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñece os fundamentos tecnolóxicos e modelos propios dos circuítos integrados analóxicos. |
A3 A4 A25 A29 A30
|
|
|
Analiza e deseña etapas electrónicas analóxicas lineais e non lineais con amplificadores operacionais e transistores. |
A3 A4 A25 A29 A30
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C6
|
Coñece os bloques e circuítos das fontes de alimentación lineais e non lineais e deseña os seus elementos. |
A3 A4 A16 A25 A29 A30
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3
|
Deseña sistemas electrónicos analóxicos. |
A3 A4 A16 A25 A29 A30
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C6 C7 C8
|
Manexa con soltura os equipos e instrumentos propios dun laboratorio de electrónica analóxica. |
A3 A4 A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C3 C4 C5 C6 C7
|
Sabe utilizar ferramentas de simulación por computador aplicadas a circuítos electrónicos analóxicos. |
A3 A4 A25 A29 A30
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A continuación presentase a correspondencia entre os temas e os contidos da memoria de verificación:
Compoñentes electrónicos pasivos: Tema 1. Compoñentes pasivos e Tema 2. Filtros pasivos
Compoñentes electrónicos semiconductores e circuitos con diodos: Tema 6. Diodos
Amplificadores de pequena señal. Tema 3. Amplificador Ideal.
Amplificador Operacional. Tema 4. Amplificador Operacional Ideal.
Circuitos lineais y no lineais básicos. Tema 5. Filtros Activos, Tema 7. Transistor Bipolar (BJT) e Tema 8. Transistores de Efecto de Campo (FET).
Xeradores de sinal y multivibradores. Tema 3. Amplificador Ideal
Técnicas de análise e simulación de circuitos electrónicos analógicos. Tema 9. Análise e Simulación de Circuitos |
|
Tema 1. Compoñentes pasivos |
|
Tema 2. Filtros Pasivos |
|
Tema 3. Amplificador ideal. |
|
Tema 4. Amplificador Operacional Ideal. |
|
Tema 5. Filtros activos |
|
Tema 6. Diodos. |
|
Tema 7. Transistor Bipolar (BJT). |
|
Tema 8. Transistor de Efecto Campo (FET). |
|
Tema 9. Análise e simulación de circuitos |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
B2 C2 |
21 |
21 |
42 |
Solución de problemas |
A3 A25 A29 A30 B1 B5 B6 C3 |
11 |
22 |
33 |
Proba obxectiva |
A25 A16 B1 B4 C1 |
3 |
21 |
24 |
Prácticas de laboratorio |
A29 A3 B1 |
9 |
14 |
23 |
Traballos tutelados |
A4 A25 A30 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
15 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Nas sesións maxistrais desénrolanse os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico. |
Solución de problemas |
Durante as sesións maxistrais plantéxanse supostos prácticos pra a súa resolución. Na devandita resolución foméntase a participación do alumno. |
Proba obxectiva |
A proba obxectiva escrita ten como finalidade comprobar si o alumno adquiríu as competencias fixadas como objetivo desta asignatura.
|
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Traballos tutelados |
Realización do deseño, simulación e implementación físico de a lo menos un circuito electrónico seguindo as especificacións propostas polo profesor. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
Prácticas de laboratorio |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutoría personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia.
A realización das prácticas de laboratorio será guiada de forma persoal polo profesor. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A4 A25 A30 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Realización de traballos establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
20 |
Proba obxectiva |
A25 A16 B1 B4 C1 |
Examen tipo proba obxetiva
|
70 |
Prácticas de laboratorio |
A29 A3 B1 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
10 |
|
Observacións avaliación |
<p>Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e aprobadas as Prácticas de Laboratorio.</p><p>No marco das "Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia a clase, traballo persoal, traballos persoais propostos, ACTITUDE, etc., para axudar á obtención do aprobado.</p><p>É necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar.</p><p>A cualificación correspondente a "Traballos tutelados" poderá fluctuar entre o 20% indicado e un 30%, en consecuencia a "Proba obxectiva" pode variar entre un 60% e o 70% indicado.</p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Floyd T.L (2000). Fundamentos de Sistemas Digitales. Prentice-Hall, 7ª Ed Hambley, Allan (2002). Electrónica. Prentice-Hall Norbert R. Malik, Circuitos Electrónicos Análisis, Simulación y Diseño, Prentice Hall , 1998 Savant, Rodin & Carpenter. Diseño Electrónico. Pallas Areny. Sensores y acondicionadores de señal. Marcombo Recursos dispoñibles en Moodle (tutoriales, problemas, software, FAQ, tutorias online etc.) |
Bibliografía complementaria
|
|
Maloney, Timothy J(1997). Electrónica Industrial Moderna.Prentice-Hall, 3ª Ed
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen I: Circuitos DC y AC, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen II: Dispositivos, circuitos y amplificadores operacionales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen III: Datos y comunicaciones digitales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fundamentos de Automática/770G01017 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|