Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Ability to use chemistry terminology, nomenclature, conventions and units |
A4 |
Knowledge of main types of chemical reaction and characteristics of each |
A5 |
Understanding of principles of thermodynamics and its applications in chemistry |
A6 |
Knowledge of chemical elements and their compounds, synthesis, structure, properties and reactivity |
A10 |
Knowledge of chemical kinetics, catalysis and reaction mechanisms |
A14 |
Ability to demonstrate knowledge and understanding of concepts, principles and theories in chemistry |
A15 |
Ability to recognise and analyse new problems and develop solution strategies |
A16 |
Ability to source, assess and apply technical bibliographical information and data relating to chemistry |
A18 |
Risk management in relation to use of chemical substances and laboratory procedures |
A21 |
Understanding of qualitative and quantitative aspects of chemical problems |
A25 |
Ability to recognise and analyse link between chemistry and other disciplines, and presence of chemical processes in everyday life |
A28 |
Acquisition, assessment and application of basic principles of industrial activity, organisation and task management |
B1 |
Learning to learn |
B3 |
Application of logical, critical, creative thinking |
B4 |
Working independently on own initiative |
B5 |
Teamwork and collaboration |
B6 |
Ethical, responsible, civic-minded professionalism |
B7 |
Effective workplace communication |
C1 |
Ability to express oneself accurately in the official languages of Galicia (oral and in written) |
C5 |
Understanding importance of entrepreneurship, and knowledge of resources available for people with business ideas |
C8 |
Understanding role of research, innovation and technology in socio-economic and cultural development |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ser capaz de coñecer os métodos de preparación a nivel industrial dos compostos e materiais inorgánicos máis representativos |
A1 A4 A5 A6 A10 A14 A15 A18 A21
|
|
|
Ser capaz de observar con rigor os feitos experimentais e potenciar a interpretación crítica dos resultados obtidos |
A18
|
B1 B3 B4 B5 B7
|
C1
|
Valorar a importancia que teñen a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
B6
|
C5 C8
|
Ser capaz de evaluar e utilizar os principios básicos da actividade industrial |
A16 A25 A28
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Topic 1. Chemical Industry |
|
Topic 2. Products Derived form Air: Oxygen, Nitrogen, Others |
|
Topic 3. Hydrogen |
|
Topic 4. Nitrogen Compounds: Ammonia, Nitric Acid, Nitrogen Fertilisers, Others |
|
Topic 5. Sulfuric Compounds: Sulfuric Acid and Sulfates |
|
Topic 6. Chloroalkali Industry |
|
Topic 7. Lime ans Sodium Carbonate |
|
Topic 8: Metallurgical Processes : Metal Production and Refining |
|
Topic 9. Others: Glass, Cements, Ceramics, Pigments |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Field trip |
A1 A4 A6 A21 A25 A28 B1 B6 B7 C8 C5 |
15 |
22.5 |
37.5 |
Oral presentation |
A1 A16 A28 B5 B4 C1 |
4 |
1 |
5 |
Supervised projects |
A1 A4 A6 A18 A28 B3 B4 B5 B7 C1 C5 C8 |
0 |
32 |
32 |
Seminar |
A1 A5 B4 C1 |
5 |
5 |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 A5 A6 A10 A14 A15 A28 B3 C5 C1 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A28 A18 A16 A15 A10 A6 A5 A4 A1 B7 B6 C1 C5 C8 |
13 |
13 |
26 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Field trip |
As prácticas desta materia se presentan como visitas a industrias do sector químico relacionadas co programa. Esta actividade é un dos piares principais sobre os que se apoia a materia. É unha actividade obrigatoria. Despois de cada visita os alumnos (de xeito individual) farán o pertinente informe. Rematadas todas as visitas, cada alumno encadernará nun exemplar único todos os seus informes que entregará ao profesor para a súa avaliación. Cada alumno realizará unha breve exposición oral sobre esta actividade. |
Oral presentation |
Tanto o traballo tutelado como os informes das visitas serán expostos polos alumnos en presentacións orais que conlevarán, tamén, debate e discusión dirixida. |
Supervised projects |
Os alumnos, preferiblemente por parellas, realizarán un traballo sobre algún dos contenidos do temario. Entregarase por escrito ao profesor e deberá ser exposto en sesión oral pública con axuda dos medios audiovisuais que os alumnos consideren oportunos. Trala exposición de cada traballo abrirase un debate sobre o mesmo dirixido polo profesor. |
Seminar |
Preséntanse como actividades dinámicas onde se discuten aspectos relacionados co temario. |
Mixed objective/subjective test |
Ao final do curso realizarase unha proba escrita para avaliar a adquisición de coñecementos (contidos) acadadas polo estudante. Esta proba poderase sustituir por dúas probas parciais. |
Guest lecture / keynote speech |
Preséntanse como clases dinámicas con contínua participación do alumnado. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Field trip |
Supervised projects |
|
Description |
Ámbalas dúas actividades implican atención personalizada que permitirá ao profesor avaliar o correcto desenvolvemento das mesmas e, de selo caso, propor accións de mellora. Os alumnos usarán esa hora para comentar co profesor o desenvolvemento de ámbalas dúas actividades. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A1 A16 A28 B5 B4 C1 |
Tanto o traballo tutelado como os informes das visitas serán expostos polos alumnos en presentacións oráis que conlevarán, tamén, debate e discusión dirixida. A porcentaxe desta metodoloxía na nota final incluiuse en cada unha de ditas metodoloxías (traballos tutelados e saídas de campo). |
0 |
Field trip |
A1 A4 A6 A21 A25 A28 B1 B6 B7 C8 C5 |
Constituen un dos pilares principais sobre os que se apoia esta materia. Despois de cada visita, os alumnos (de xeito individual) realizarán o pertienete informe. Rematadas todas as visitas, cada alumno encadernará todos os seus informes nun exemplar único que entregará ao profesor, na data convida, para a súa avaliación. Todas as visitas programadas son obrigatorias. Para superar a materia é preciso obter un mínimo de 5 ptos (sobre 10) nesta actividade. |
35 |
Supervised projects |
A1 A4 A6 A18 A28 B3 B4 B5 B7 C1 C5 C8 |
Avaliaranse tanto os contidos recollidos no traballo como a axeitada utilización da bibliografía, ademáis da correcta utilización da expresión escrita e oral. Para superar a materia é necesario obter un mínimo de 5 ptos (sobre 10) neste apartado. No caso de que se detecten indicios de plaxio (tanto de libros, revistas ou fontes da internet), o traballo merecerá a calificación de "suspenso" e o alumno non poderá superar a materia. |
35 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A4 A5 A6 A10 A14 A15 A28 B3 C5 C1 |
Ao final do curso realizarase unha proba escrita para avaliar a adquisición de coñecementos (contidos) alacanzada polo estudante. Esta proba poderase sustituir por dúas probas parciais. Para superar a materia é necesario obter un mínimo de 4 ptos (sobre 10) nesta actividade. |
30 |
|
Assessment comments |
<p>Para superar a asignatura, o alumno deberá obter un mínimo de 5 ptos (sobre 10) unha vez computadas e sumadas as avaliacións de todas as actividades. Para que se teñan en conta as calificacións das distintas actividades suxeitas a avaliación precísase obter a calificación mínima indicada en cada unha delas. Polo tanto, de non se acadar dita puntuación mínima nalgunha delas, no caso de que a media sexa superior ou igual a 5 (sobre 10) a asignatura figurará como "suspenso".</p><p>Os alumnos que non superen a materia na primeira oportunidade por suspender (ou non se presentar) aos "Traballos Tutelados" e/ou á "Proba mixta", poderan repetilos na segunda oportunidade. Ao respecto ás "Saídas de Campo", é dicir, visitas a empresas, soamente poderánse recuperar na segunda oportunidade (reescribindo o pertinente informe e realizando a conseguinte presentación oral) se o alumno realizó as visitas durante o curso. Aqueles alumnos que, sen causa debidamente xustificada, non realicen todas as saídas de campo serán calificados con "suspenso" nas dúas oportunidades.</p><p>Adicionalmente, os alumnos poderán obter ata 0.5 ptos en función do seu grao de participación e interés nas diferentes actividades. Estes puntos adicionais (no caso de obtelos) só se sumarán na calificación daqueles alumnos que superen a materia.</p><p>Os alumnos avaliados na segunda oportunidade só poderán obter "Matrícula de Honra" se o número máximo distas para o correspondente curso non se cubriran na súa totalidade na primeira oportunidade.</p><p>Polo que respecta aos sucesivos cursos académicos, o proceso ensinanza-aprendizaxe, incluída a avaliación, refírese a un curso académico e, polo tanto, volve comenzar cun novo curso académico, incluíndo todas as actividades e procedementos de avaliación que se programenpara dito curso.</p><p>NOTA: "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia": Primeira e Segunda oportunidades: Están exentos de asistencia as clases de DE y TGR pero deberán realizar a "proba mixta" e obter un mínimo de 5 ptos (sobre 10) para superar esta actividade. Os traballos tutelados e as saídas ao campo (visitas a empresa) son obrigatorios e computan como no caso de alumnos con dedicación total. </p>
|
Sources of information |
Basic
|
R. Thompson (ed.) (1995). Industrial Inorganic Chemicals: Production and Uses. The Royal Society of Chemistry (UK)
K.H. Büchel, H.-H. Moretto, P. Woditsch (2000). Industrial Inorganic Chemistry. Wiley-VCH
M.R. Gómez Antón, M- Molero Meneses, J. Sardá Hoyos (2003). Química Inorgánica y Orgánica de Interés Industrial. UNED (España)
P. J. Chenier (2002). Survey of Industrial Chemistry. Kluver Academic / Plenum Press (USA) |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Inorganic Chemistry 2/610G01022 | Inorganic Chemistry 1/610G01021 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|